beantwoord

Telefoon gestolen en geen toegang tot app.

  • 10 September 2023
  • 2 reacties
  • 322 x bekeken

Mijn telefoon is gestolen en ik heb geen toegang meer tot mijn telefoonnummer. Ik wil mijn nieuwe simkaart registreren, hiervoor moet ik inloggen in de tele2 app.  Om in te loggen in de tele2 app wordt een sms gestuurd naar mijn telefoonnummer. Die sms ontvang ik dus niet. Ook lees ik dat ik via IDIN een controle moet uitoefenen. Hiervoor heb ik toegang nodig tot mijn bankaccount. Mijn bank laat mij weten dat ik alleen nieuwe passen aan kan vragen wanneer ik toegang heb tot mijn telefoonnummer. Oftewel: help. 

Alvast veel dank!
 

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 11 September 2023, 13:14

Bekijk origineel bericht

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

hoi @Evelijnvw2023 

De Tele2 mobiel app bestaat niet meer. Sinds 5 september kun je hiervoor de Odido app gebruiken. Voor verdere vragen kun je ook Odido bellen of op het forum van Odido terecht.

Reputatie 7
Badge +12

Hi Evelijn, niet leuk dat je telefoon is gestolen! Ik help je graag direct verder aan het activeren van je nieuwe simkaart. Ik mag deze vanwege strenge regels niet zelf voor je activeren, maar geen zorgen - er zijn twee andere opties die je kunt doen.

Je kunt naar de dichtsbijzijnde Odido shop om je simkaart te laten activeren. Het enige wat je hiervoor nodig hebt is een geldig legitimatiebewijs. De andere optie is om dit via de mail te doen. Ik stuur je dan een mail met uitleg over het aanleveren van een kopie van je ID en dan wordt je nieuwe simkaart binnen 4 uur geactiveerd.

Wil je je simkaart via de mail laten activeren? Stuur me dan even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan mail ik hem direct naar je. Vanaf nu nodig ik je ook van harte uit op onze Odido Community voor al je mobiele vragen in de toekomst, zoals Eric ook aangeeft. Voor nu help ik je uiteraard direct hier op de Tele2 Community verder!

Reageer