Skip to main content
beantwoord

Tele2 + overdracht = Odido? Addeling; Customer Finance Administrator

  • 23 May 2024
  • 1 reactie
  • 84 x bekeken

Beste,

 

Ik heb in 2022 kleine probleem met tele2 afdeling opgelost.

Nu dat Odido alles overgenomen heeft, kom ik x aantal problemen tegen.

 

Odido komt met hele raare verhaal dat er nog iets open staat.! 

 

Alles is al afgekocht en afbetaald en per email door tele2- t-mobile  bevestigd per email.

 

Nu stuur ik alles door maar de afdeling Addeling; Customer Finance Administrator kijkt niet eens mijn overdracht en informatie die ik verstuur.

 

Wat is de bedoeling hiervan?

 

stappen naar rechter optie ?

Beste antwoord door eric

Gaat het om een vast internet of een mobiel abonnement? Als het om mobiel gaat, dan klopt het verhaal dat hier op het forum geen ondersteuning meer is. Alles is administratief overgenomen door Odido en haar klantenservice. 

Bekijk origineel bericht

1 reactie

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7108 reacties
  • Antwoord
  • 24 mei 2024

Gaat het om een vast internet of een mobiel abonnement? Als het om mobiel gaat, dan klopt het verhaal dat hier op het forum geen ondersteuning meer is. Alles is administratief overgenomen door Odido en haar klantenservice.