De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier algemene informatie en info over MijnTele2
Recent actief
Tweestapsverificatie: Zorg dat je beschermd bent! Jij en ik weten allebei dat wachtwoorden belangrijk zijn, maar wist je dat je met alleen een wachtwoord al lang niet meer volledig beschermd bent? Dit komt omdat cybercriminelen soms wachtwoorden weten te stelen. Zo hebben ze voor je het weet toegang tot gevoelige persoonlijke informatie. Zeker wanneer je overal hetzelfde wachtwoord gebruikt. Dit willen wij natuurlijk voorkomen en dus gaan wij tweestapsverificatie (2FA) verplicht stellen en je vragen dit in te stellen wanneer je inlogt op MijnTele2. Door de extra beveiliging van 2FA hebben criminelen niets aan alleen een wachtwoord. Naast een wachtwoord heb je namelijk ook een code nodig. Deze krijg je via sms of authenticatie-app. Zo blijven je gegevens veilig. In dit topic leg ik je uit wat tweestapsverificatie is en hoe je het kunt gebruiken. Tweestapsverificatie in het kortMet tweestapsverificatie (2FA) heb je naast je wachtwoord, ook een code nodig om in te loggen. Deze krijg je op
Super irritant dat je steeds opnieuw moet inloggen als je mijn Tele2 opstart. Kan dit opgelost worden.
Bij inloggen op Mijn Tele2 kreeg ik opnieuw het verzoek om cookies te accepteren. Ik klik op "hier aanpassen" = https://www.tele2.nl/cookies/ maar er gebeurt niets als ik op Opslaan of Accepteren klik. Heb het geprobeerd met Firefox en Edge op een computer met Windows. Nee, ik ga geen Chrome installeren.
Beste Tele2, ik word de laatste dagen enkele keren gebeld door iemand van tele2 met het nummer 0614094109 over mijn Tele2 internetabonnement. Ik heb dat overigens net opgezegd. Klopt het dat jullie met een mobiel nr bellen? Mvg, Tim
Ik krijg steeds vaker telefoontjes uit Tunesie en Algarije. Omdat mijn sociale netwerk binnen deze landen redelijk beperkt is zou ik graag deze landcodes volledig willen blokkeren. hoe doe ik dit?
Ik ben nu al ongeveer 2 jaar klant van Tele2 maar bij de nieuwste update van de mijnTele2 app is er een klein minpuntje bij het inloggen. Ik moet namelijk iedere keer als ik de app opstart het hele process van een account aanmaken doorlopen ookal heb ik al een account aangemaakt. Is dit hoe de app je standaard inlogt op je account of heeft dit een andere reden? Ik gebruik de IOS app.
ik ben mijn wachtwoord vergeten en bij het aanklikken van de optie "wachtwoord vergeten" krijg ik continue de foutmelding "Sorry dit werkt niet", wat kan ik hieraan doen? want ik wil bij mijn gegevens om ook te kijken tot wanneer mijn abonnement loopt
Beste Tele2,Sinds de nieuwste iPhone nu slechts eSIM support en ik dit model graag wil kopen heb ik een eSIM nodig en dat wordt door Tele2 niet ondersteund. Mijn contract loopt nog anderhalf jaar, dus dit is niet ideaal. Waarom wordt deze techonologie nog niet ondersteund door jullie?Mvg,Yannick
Het lukt me maar niet om een account aan te maken bij mijntele2. Ik heb een abonnement afgesloten en wil graag mijn rekening/factuur bekijken, maar krijg bij aanmelding steeds de melding 'sorry er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens'. Hoe kan ik nu mijn bundel in de gaten houden en mijn factuur bekijken?!
Als ik mijzelf wil registreren voor een tele2 account krijg ik een foutmelding met "SORRY, er is iets mis gegaan. Probeer het later nog een keer." Zelfs heb ik verschillende browsers geprobeerd en verschillende apparaten zoals laptop, computer, tablet en mobiel. Niks werkt. Kunnen jullie mij helpen?
Als ik op de mijn tele2 app wil inloggen dan krijg ik steeds de melding "er is een onverwachte fout opgetreden, probeer het a.u.b. opnieuw". Maar dit heb ik nu al bijna een halve maand. Ik heb de meest recente versie van de app.
Ik heb moeite met het aanmaken van een account. Hoe kan ik dit het beste aanmaken?
Hoi, Intussen begint dit een enorme brok van frustratie voor mij te worden, dus alvast excuus voor de toon van mijn bericht. Ik heb al meerdere keren via chat en telefonisch hierover contact met jullie gehad. Ik kan intussen al meer dan een jaar (!!!!) niet inloggen in Mijn Tele2! Iedere keer als ik contact heb met klantenservice is de enige conclusie die zij kunnen trekken dat het klopt dat ik niet in kan loggen en dat de technische dienst het binnen een week opgelost heeft. Nou een week is 7 dagen, geen jaar. Wanneer ik inlog krijg ik altijd de melding 'Sorry, er is iets misgegaan'. Wanneer ik mijn wachtwoord probeer opnieuw in te stellen krijg ik hetzelfde. Als ik een activatiecode probeer op te vragen krijg ik hetzelfde. Ik krijg, wat ik ook doe, die verdomde melding. Wanneer herstellen jullie mijn account? Het is blijkbaar wel mogelijk om de incasso uit te voeren, maar niet mogelijk om mij toegang tot mijn gegevens te geven?
Hallo, Een paar maand geleden heb ik mijn abonnement opgezegd, en hierbij is mijn oude telefoonnummer verloren gegaan. Ik heb de simkaart nog steeds maar wanneer ik deze in de telefoon stop, heb ik geen service, omdat het nummer inactief is gemaakt. Is er een mogelijkheid om mijn nummer weer te activeren? aangezien ik de simkaart nog wel heb.Het is heel erg belangrijk voor me aangezien ik een 2FA security code op dit nummer moet ontvangen om in mijn cloud te komen. Mvg,Dayzoz
Beste Tele2, Sinds de update is het niet meer mogelijk om de unlimited data bundel te verhogen met 1GB VOORDAT het op is. Deze was voor de update altijd mogelijk. Zo kon ik eindeloos blijven streamen/gamen zonder onderbrekingen. Na de update kan je alleen maar 1 GB toevoegen NADAT je bundel op is. Hierdoor wordt mijn film/game verbroken en duurt het een minuut voordat ik weer online ben. Dit elke keer maakt mijn ervaring zeer onplezierig. Graag zou ik weer willen dat het toevoegen van de data (door "nog 1GB" te sms-en naar 1280) weer zoals gewoonlijk het doet VOOR dat de bundel op os ipv na dat het op is. Bedankt voor uw eventuele reactie. Ik hoop op een spoedige behandeling van deze klacht. MvgJonathan
Hallo,Heb gisteren mijn nieuwe toestel ontvangen waar ik ontzettend blij mee ben, alleen heeft het toestel helaas geen ondersteuning voor 2 fysieke simkaarten. Mijn werkgever maakt gebruik van KPN EEN waardoor eSim hier nog niet beschikbaar is, helaas zie ik net dat Tele2 dit ook nog niet ondersteunt. Wel zie ik meerdere berichten hierover dus de vraag is hoog, is er inmiddels als iets bekend over wanneer deze ondersteuning komt?Ook lees ik dat T-Mobile Tele2 heeft overgenomen, is het wellicht mogelijk een T-Mobile simkaart (eSim) te gebruiken met een Tele2 abonnement? Dit zou mij enorm helpen!
Hai Ik heb de tele 2 app gedownload zodat ik mijn bel en internet verbruik kan zien: hij zei dat het een paar dagen kon duren voordat mijn 06 nummer in beeld kwam. Maar nu wacht ik al 2 weken en nog steeds pakt ie mijn 06 nummer niet. Hoelang kan dit nog gaan duren?! Demi
Als je bij een abonnement voor de optie 'unlimited data' kiest, is dit daadwerkelijk ongelimiteerd of zit je toch vast aan een beperkt aantal GB?
Ik weet niet wat mijn klantnummer is en deze heb ik nodig om een extra internet bundel aan te vragen. Nergens is het aangegeven? Ik heb tevens 2GB extra nodig, hoe doe ik dit? Dank....
Mijn abonnement is stopgezet 2 weken terug. Is het nog mogelijk om mijn nummer te behouden? Whatsapp werkt namelijk nog wel en zij maken gebruik van je nummer (?). Als mijn nummer niet behouden is, is het dan mogelijk om een hetzelfde nummer uit te kiezen bij een nieuw abonnement?
Ik zie net dat er hier al eerder dingen over zijn gezegd en dat meer mensen last hebben van ditzelfde probleem. Ik heb alleen nog nergens iets over een oplossing gelezen. Iemand tips?? Goedemiddag,Ik heb een abonnement met unlimited data. Hiermee krijg ik 5GB en daarna kan ik onbeperkt opwaarderen per 1GB. Tot een paar weken geleden was het mogelijk om meerdere sms’jes te sturen en dus meerdere extra bundels tegelijkertijd te activeren. Inmiddels lijkt dit niet meer mogelijk, maar dit is erg onhandig (met name voor online tentamens waarbij ik niet de kans heb om tussendoor extra bundelboosters te activeren, maar daarmee het risico loop om 100% van mijn bundel te verbruiken en zonder internet kom te zitten).Is hier een oplossing voor? Het is ook niet mogelijk om extra bundels te activeren via de app wanneer de laatst geactiveerde 1GB nog gebruikt wordt (zelfs niet wanneer wordt aangegeven dat 80% van deze laatste GB ook verbruikt is).
Wanneer komt nu eindelijk eens esim uit bij jullie? heb een mooie iphone xr maar kan niet genieten van dual sim
Tot en met 16 maart 2020 had ik een abonnement bij Tele2. Ik had hierbij een telefoonnummer die ik al jaren heb en waar een heleboel accounts aan zijn gekoppeld. Nu is het zo dat ik een nieuw abonnement heb bij een andere provider met een ander nummer, maar dat ik nog steeds wel accounts e.d. nodig heb van mijn oude nummer. Is het mogelijk om via een simonly abonnement dit nummer terug te krijgen, zodat ik daar de benodigde informatie van terug kan halen? Ik probeerde net zelf een simonly abonnement met dat nummer af te sluiten, maar dat ging niet. Misschien weet iemand hier of er nog iets mogelijk is, zeker omdat het nog niet zo lang geleden is.
Mijn telefoon is kapot is gegaan maar mijn abonnement waar ik mijn telefoon bij kreeg loopt nog 1,5 jaar. Is het mogelijk om het rest bedrag te betalen en een nieuwe telefoon uit te kiezen of wat zijn de opties en wat is slim?
Ik had vernomen dat providers gegevens bijhouden over wie ik bel en wie mij bellen. Nu is mijn vraag of ik ergens een lijst kan vinden met alle nummers die mij gebeld hebben per maand?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.