De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier algemene informatie en info over MijnTele2
Recent actief
Tweestapsverificatie: Zorg dat je beschermd bent! Jij en ik weten allebei dat wachtwoorden belangrijk zijn, maar wist je dat je met alleen een wachtwoord al lang niet meer volledig beschermd bent? Dit komt omdat cybercriminelen soms wachtwoorden weten te stelen. Zo hebben ze voor je het weet toegang tot gevoelige persoonlijke informatie. Zeker wanneer je overal hetzelfde wachtwoord gebruikt. Dit willen wij natuurlijk voorkomen en dus gaan wij tweestapsverificatie (2FA) verplicht stellen en je vragen dit in te stellen wanneer je inlogt op MijnTele2. Door de extra beveiliging van 2FA hebben criminelen niets aan alleen een wachtwoord. Naast een wachtwoord heb je namelijk ook een code nodig. Deze krijg je via sms of authenticatie-app. Zo blijven je gegevens veilig. In dit topic leg ik je uit wat tweestapsverificatie is en hoe je het kunt gebruiken. Tweestapsverificatie in het kortMet tweestapsverificatie (2FA) heb je naast je wachtwoord, ook een code nodig om in te loggen. Deze krijg je op
Hopelijk kunnen jullie helpen want zo langzamer hand sta ik op het punt mijn abonnement op te zeggen.Mijn abonnement kan ik verlengen en ik wil graag mijn data bundel verhogen van 3GB naar 15GB. Via mijn Tele2 lukte dit niet en kreeg ik een technische foutmelding.Vervolgens contact opgenomen met de klanten service en uiteindelijk kon de medewerker mijn abonnement verlengen, echter bij het afronden van het proces kreeg ook hij dezelfde foutmelding. Dit kon hij niet verhelpen en hiervoor moest ik een formulier van de website downloaden en opsturen zodat de blokkade opgeheven zou worden om vervolgens de verlenging te realiseren.Alleen al het feit dat je een formulier moet downloaden (wat overigens niet te vinden is in het doolhof van de Tele2 website) en dit moet opsturen is niet echt anno 2022. Vervolgens probeer ik een e-mail adres te vinden waar ik mijn klacht naar toe kan sturen, maar ook dit is niet te vinden.Wellicht kan iemand mij helpen met een e-mail adres waar ik deze klacht naa
Ik heb een telefoon abonnement met een onbeperkte data, na 5GB kan ik normaal gesproken via de app 1GB krijgen maar wanneer ik inlog staat er dat er geen actieve bundels zijn. Ik heb de app opnieuw gedownload en nu kan ik niet meer inloggen.!
Beste, Ik heb deze week een mail gekregen dat ik ergens deze week overgezet wordt, maar nog geen sms wanneer dit gaat gebeuren (dag).Ik wou vandaag in mijn Tele2 app kijken en kreeg de melding dat de app niet meer werkt en dat ik over een paar dagen de nieuwe app kan downloaden? Op de website krijg ik ook deze melding:MIJNTELE2 WERKT NIETOP DIT MOMENTDit komt door het onderhoud voor de nieuwe MijnTele2. We zijn nu bijna klaar met klussen, nog heel even geduld.Je krijgt een mail als je weer in kunt loggen. En sorry als je last hebt van de verbouwing.Tot snel! Heel vervelend als je even wat dingen moet checken namelijk, ik ben namelijk nog niet overgezet maar wordt wel ergens overgezet deze week volgens het tele2 mailtje. Of klopt dit ook niet meer @Cas van Tele2 @Rox van Tele2
Sinds de nieuwe Tele2 app werkt de BundelBooster niet meer zoals voorheen. Ik kan pas 1 gb extra data toevoegen als de bundel helemaal OP is. En die is snel op als je bv via NLZIET televisie streamt over Apple TV. Eerst moet de mobiele data verbinding helemaal uitvallen voordat je weer doch slechts 1 gb kunt toevoegen. Televisie kijken met je Unlimited Data bundel is geen plezier meer als je weet dat de verbinding elk moment kan worden verbroken. Daarnaast werkt ook de sms dienst ‘nog 1GB’ (toevoegen) door naar 1280 te sms’en niet meer. Sinds de introductie van de nieuwe Tele2 app is deze dienst door Tele2 zomaar ineens out of the blue geschrapt. Mijn man, ook unlimited data kan de nieuwe app nog niet installeren. Hij valt op dit moment nog onder het oude systeem. Bij hem werkt de sms service nu nog wel. Belachelijk dat dit nu lijkt te zijn geschrapt door Tele2. Op deze manier is Unlimited Data niet klantvriendelijk meer. En het is nog maar de vraag of je nog wel echt van Unlimited D
Dus je bundel is op en je wilt die ene gigabyte weer en het duurt lang voordat je weer kan internetten? Wanneer je merkt na het aanvragen van 1GB dat de connectie niet wordt gemaakt zet je Vliegtuig Modus aan, wacht enkele seconden en doe de modus weer uit. En je bent weer verbonden met het netwerk. Nu kan ik dit alleen vertellen over wat ik ervaar. Ik kan niet waarborgen dat dit jouw probleem oplost.Helaas is dit een probleem dat met de nieuwe app aangekomen is. Hopelijk kan Tele2 dit probleem gauw oplossen.
Goedemiddag,Afgelopen tijd krijg ik, zoals anderen hier ook, een foutmelding tijdens het inloggen op mijntele2. Via de chat heb ik hier ook al contact over gehad met Wendy.Het volgende is er geprobeerd/gedaan.Andere browserIncognitoCookies wissenWachtwoord herstellenInloggen met wachtwoord aangemaakt door Tele2Ik kreeg toen te horen dat het vermoedelijk aan mijn lokatie zou liggen.Prima, andere pc erbij gepakt, zelfde probleem.Op een andere lokatie gedaan, zelfde probleem.Zelfs (lekker onveilig) via tor.Alsnog kan ik niet inloggen.Is hier inmiddels al een reden/oplossing voor?
Beste Tele2-support/forumleden,Ik heb een tweetal vragen m.b.t. de (pre-)order van de Galaxy Z Flip 4:1. Er staat in de actievoorwaarden dat je een Galaxy Watch 5 LTE (grijs) krijgt bij een Galaxy Z Flip 4 i.c.m. een abonnement. Maakt het hierbij uit of je een 24-maanden contract hebt of een maandelijks opzegbaar abonnement? In de 'bijzondere actievoorwaarden' kan ik hier niets over vinden.2. De tweede actie is 200 euro inruilwaarde. Kun je dit óók doen als je al gebruik hebt gemaakt van de Galaxy Watch 5 actie?Alvast bedankt!
Ik zie net dat er hier al eerder dingen over zijn gezegd en dat meer mensen last hebben van ditzelfde probleem. Ik heb alleen nog nergens iets over een oplossing gelezen. Iemand tips?? Goedemiddag,Ik heb een abonnement met unlimited data. Hiermee krijg ik 5GB en daarna kan ik onbeperkt opwaarderen per 1GB. Tot een paar weken geleden was het mogelijk om meerdere sms’jes te sturen en dus meerdere extra bundels tegelijkertijd te activeren. Inmiddels lijkt dit niet meer mogelijk, maar dit is erg onhandig (met name voor online tentamens waarbij ik niet de kans heb om tussendoor extra bundelboosters te activeren, maar daarmee het risico loop om 100% van mijn bundel te verbruiken en zonder internet kom te zitten).Is hier een oplossing voor? Het is ook niet mogelijk om extra bundels te activeren via de app wanneer de laatst geactiveerde 1GB nog gebruikt wordt (zelfs niet wanneer wordt aangegeven dat 80% van deze laatste GB ook verbruikt is).
Hoi, ik had een vraag over de bundelbooster.Thuis werkt me wifi in me kamer niet, dus me laptop zit altijd op me hotspot van me telefoon, heb zelf unlimited data. Alleen sinds maandag 5 oktober kan ik de code (nog 1 GB) niet meer spammen naar de nummer 1280, waardoor ik dus tijdens het gamen om de minuut een bundelbooster moet vragen en dat kan pas als ik helemaal door de 1GB ben.Heeft iemand anders dit ook of is dit nieuw?Want de tele2 app doet het sinds maandag ook opeens niet meer.Ik vind dit heel vervelend omdat ik nu telkens moet wachten tot me booster van 1GB op is voordat ik een nieuwe kan aanvragen.
Ik probeer een tele2 account te maken. Dat gaat goed totdat er een vestigingsmail wordt gestuurd om het account te activeren. Die ontvang ik namelijk niet. Graag hulp want ik wil graag mijn verbruik inzien. Groeten Frank
Vandaag wilde ik vanwege het ontvangen van reclame berichten door tele2 in mijn mail mijn privacy instellingen veranderen in mijn mijntele2. Daar had ik ze eerder ingesteld.Volgens de privacy policy pagina https://www.tele2.nl/privacy-policy zou je je privacy instellingen ook moeten kunnen veranderen in mijntele2;Echter als ik inlog op mijntele2 zie ik nergens meer een optie om de privacy instellingen te veranderen, dit was voorheen nog wel mogelijk, maar de optie is nu nergens meer te vinden.Als ik het me goed herinner stond er voorheen ergens een optie onderaan in de profiel/contactgegevens pagina, maar ik kan nu op geen enkele pagina in mijntele2 meer de optie vinden om mijn privacy instellingen te veranderen. Zie ik nu iets over het hoofd of is de optie om je privacy instellingen in te stellen of te veranderen nu zomaar helemaal verdwenen? Ik zou ze namelijk graag willen veranderen omdat tele2 mij spam mails stuurt met reclame van derden waar ik expliciet geen toestemming voor gege
Moet bewijs leveren dat ik toestel krediet afbetaal en dat de bkr afgemeld word ,maar er is bij tele 2 geen toestel krediet van mij bekend ,en toch bkr ,nu heb ik op hele korte termijn bewijs nodig dat er geen krediet is en dat bkr afgemeld word ,of dat ik het toestelkrediet kan aflossen en afgemeld word ,of dat er een fout is gemaakt,lukt dat niet op heel korte termijn dan word mijn koop ontbonden omdat ik mijn hypotheek niet rond krijg dus is spoed bij,is een fout bij tele 2 ,geen krediet bekend en kunnen ook niks vinden van bkr ,zou dit graag snel opgelost hebben.
Ik ben overgezet naar het nieuwe netwerk,en ik was niet meer bereikbaar en had geen internet meer.heb een nieuwe simkaart gekregen…Als mijn 5gb op was kon ik altijd een sms sturen...met de tekst NOG 1GB naar 1280 ONBEPERKT !! Moet nu eerst alles opmaken voor dat ik weer 1gb kan krijgen 1 flut gb wat is dat anno 2021Nu werkt dit niet meer zoals het was...begin ik me groen en geel te ergeren aan tele2 ik hoop dat dit snel veranderd!!???Mijn contract loopt tot eind februari en na 12 jaar klant te zijn geweest heb ik er steeds meer zin in om over te stappen!!! Unlimited data met zon beperking is het zelfde als iemand die geen ledematen heeft claimt dat die geen invalide is De groeten
Ik ontvang geen 2-staps beveiligings verificatie sms’jes van Facebook. Ik kan hierdoor niet meer inloggen op mijn account. Vorig jaar heb ik hetzelfde probleem gehad met PayPal. Na vele malen contact en telkens te horen hebben gekregen dat ik het zelf maar op diende te lossen werd het uiteindelijk wel geregeld. Deze problemen zijn sinds de (ongevraagde) overgang naar het nieuwe netwerk ontstaan, en ik ben daarom van mening dat dit door Tele2 opgelost dient te worden.
Beste Tele2,Sinds de nieuwste iPhone nu slechts eSIM support en ik dit model graag wil kopen heb ik een eSIM nodig en dat wordt door Tele2 niet ondersteund. Mijn contract loopt nog anderhalf jaar, dus dit is niet ideaal. Waarom wordt deze techonologie nog niet ondersteund door jullie?Mvg,Yannick
Sinds gister (29 maart, 9:30 's ochtends) is mijn simkaart bij jullie geactiveerd en mijn nummer overgezet, dit ging allemaal prima. Alleen als ik nu op mijn Tele2 account inlog staat er nog het abonnement dat ik 2 jaar geleden bij Tele2 had. In de tussentijd heb ik bij een andere provider gezeten. Heeft jullie systeem verwerkingstijd nodig alvorens ik mijn nieuwe abonnement kan zien, of is er ergens een foutje gemaakt? Ik kon nergens een contactformulier vinden of een andere manier om te mailen, vandaar dat ik de vraag hier stel. Hoor graag van jullie!
Goedeavond, ik heb een abo bij jullie lopen en elke keer als ik probeer in te loggen bij tele2 met mijn emailadres kom ik op een andere account. Dus ik kom letterlijk in iemands anders account (dhr goncalves fernandes) ik ben van Ommeren hoe kan dit? En hoe kan ik die valse account verwijderen want ik krijg nooit mijn facturen te zien en dergelijke, ook kan ik nog steeds niet bellen terwijl ik mijn laatste factuur betaald hebt! Heb ook een betalings bewijs. Jorgette
Hiervoor waren de privacy instellingen al verdwenen uit mijn tele2 en werd ik verwezen naar de afmeldpagina die vermeld wordt in mails. Deze afmeld link in mails werkt nu echter ook niet meer voor mij.De pagina https://www.tele2.nl/afmelden (eventueel gevolgd door exacte e-mail informatie zoals in afmeldlink van door jullie verstuurde e-mails) heeft dit als resultaat. Ik wijs jullie er hierbij op dat bij het online verstrekken van toestemming voor het verwerken van privacy gevoelige informatie of wanneer deze het gevolg is van een online aanmelding of aangaan van een online contract, deze toestemming net zo makkelijk online veranderd moet kunnen worden. Dat is op dit moment niet mogelijk.De autoriteit persoonsgegevens zegt daar het volgende over; Jullie komen voor tele2 thuis thuis klanten echter niet verder dan dit:Dat is dus juist wat expliciet niet is toegestaan. Mooi dat voor telefoon klanten de privacy instellingen nog wel bereikbaar zijn in mijn tele2, maar deze moeten voor de th
Geacht heer mevrouw, Ik heb mijn mobiel bijna 1 jaar en ik kan nog steeds niet in jullie app komen.het erkent het email adres niet en het mobieler ook niet.ik kan nooit zien wat ik nog over heb.Ik wil toch wel graag dat daar wat aan gedaan wordt er wordt elke keer van alles beloofd om het voor elkaar te maken maar er gebeurt helemaal niets.Als er nu niet wat veranderd ga ik weg bij jullie en betaal ik mijn rekeningen niet meer.Ik hoor het graag. Vriendelijke groet, J.Augustijn
Wanneer komt nu eindelijk eens esim uit bij jullie? heb een mooie iphone xr maar kan niet genieten van dual sim
Goedemorgen, Sinds gisterenavond probeer ik de databundel van mijn abonnement te wijzigen via MijnTele2, maar ik krijg als ik vanuit mijn overzicht op de desbetreffende knop klik na een paar redirects de volgende melding: WE ZIJN ZO TERUG Op dit moment wordt er onderhoud verricht aan MijnTele2. Dit is nu dus echter al meer dan een halve dag zo, dus "zo terug" is rekbaar. Is er echt onderhoud of is er iets anders aan de hand?
Dit loopt al heel erg lang en ik open maar een nieuw ticket hiervoor. Voor zowel de facturen als het verbruik zie ik de melding "kan niet geladen worden. Probeer het later nog een keer". Het later nog een keer proberen heeft geen zin, ik zie al langere tijd dit bericht getoond worden. Het probleem lijkt te liggen in het feit dat ik 2 abonnementen heb (voor mijzelf en voor mijn dochter). Daarnaast overweeg ik voor de zomervakantie mijn abonnement te verhogen. Volgens de gegevens die ik op de site gevonden heb moet ik daarvoor zijn in het menu genaamd "Je producten". Dit menu-item heb ik niet. Ik zou nu (eindelijk) sinds juni 2016 dit graag opgelost zien. Alvast hartelijk dank! Jan-Dirk
Ik heb altijd een abonnement bij Tele2 op mijn moeders naam, nu heb ik sinds een maand mijn eigen abonnement op mijn eigen naam met hetzelfde nummer als eerst (met nummerbehoud). Als ik nu een nieuw Mijntele2 account probeer te maken, staat er dat ik mijn nummer eerst moet ontkoppelen van een ander account (waarschijnlijk toch die van mijn moeder), maar het lukt mij niet om het daar te ontkoppelen. Hierdoor kan ik niet met mijn nummer een nieuw Mijntele2 account maken, maar nu op mijn eigen naam. Kan iemand mij hier bij helpen?
Dag, Sinds gisteren is er iets vreemds gebeurd in de volgorde van verbruik van bundels. Ik maak gebruik van Data Unlimited en activeer dagelijks de Bundelbooster van 1GB via de Mijn Tele2 App. Normaal gesproken gebruik je eerst de GB van de Bundelbooster, wanneer deze ‘op’ is, wordt de Dagbundel van 5GB aangesproken. Echter, na gisteren, is deze volgorde omgedraaid. Hierdoor kan ik pas gebruik maken van de Bundelbooster wanneer de DAgbundel van 5GB op is. Dit betekent dus als ik door alle bundels heen ben, ik mijn telefoon op Vliegtuigmodes moet zetten en terug om vervolgens weer een Bundelbooster van 1GB te kunnen gebruiken.Erg frustrerend. Kan deze volgende weer terug gezet worden naar oude standaard en hebben anderen hier ook sinds gisteren last van?Gr Marc
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.