Goedeavond, ik heb een abo bij jullie lopen en elke keer als ik probeer in te loggen bij tele2 met mijn emailadres kom ik op een andere account. Dus ik kom letterlijk in iemands anders account (dhr goncalves fernandes) ik ben van Ommeren hoe kan dit? En hoe kan ik die valse account verwijderen want ik krijg nooit mijn facturen te zien en dergelijke, ook kan ik nog steeds niet bellen terwijl ik mijn laatste factuur betaald hebt! Heb ook een betalings bewijs.
Jorgette
beantwoord
Vals account
Beste antwoord door Kiko van Tele2
Hoi jorgette,
Ik heb een bericht teruggehad. En zou je via deze link je account willen activeren.
Als je dit vervolgens activeert, zie je als het goed is je eigen gegevens. Wil je dit even testen?
En had je bij het overmaken wel je klantnummer en je factuurnummer vermeld?
Ik hoor het graag van je.
Groetjes Kiko
Bekijk origineel berichtIk heb een bericht teruggehad. En zou je via deze link je account willen activeren.
Als je dit vervolgens activeert, zie je als het goed is je eigen gegevens. Wil je dit even testen?
En had je bij het overmaken wel je klantnummer en je factuurnummer vermeld?
Ik hoor het graag van je.
Groetjes Kiko
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.