bundelbooster app werkt niet goed

  • 9 October 2020
  • 27 reacties
  • 2485 x bekeken

Hoi, 

 

ik had een vraag over de bundelbooster.

Thuis werkt me wifi in me kamer niet, dus me laptop zit altijd op me hotspot van me telefoon, heb zelf unlimited data. Alleen sinds maandag 5 oktober kan ik de code (nog 1 GB) niet meer spammen naar de nummer 1280, waardoor ik dus tijdens het gamen om de minuut een bundelbooster moet vragen en dat kan pas als ik helemaal door de 1GB ben.

Heeft iemand anders dit ook of is dit nieuw?

Want de tele2 app doet het sinds maandag ook opeens niet meer.

Ik vind dit heel vervelend omdat ik nu telkens moet wachten tot me booster van 1GB op is voordat ik een nieuwe kan aanvragen.


Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

27 reacties

Wij hebben naast Tele2 ook een T-mobile abbo, en daar kan je soepel elke keer 1GB extra aanvragen zonder dat het onderbroken word.

Eventueel je hotspot aanzetten en met een ander toestel de T-mobile app gebruiken, wij kijken soms op een tablet via de hotspot van het T-mobile toestel, maar de extra GB doen we erbij met de telefoon zelf, kan je gewoon doorkijken.

Bij Tele2 verbreekt dan vaak de verbinding en moet je echt handelingen verrichten om weer te kunnen streamen tot je een ons weegt! ;-)

Dat is niet gek dat je bij T-mobile op het netwerk blijft (heb zelf ook T-mobile) omdat die de snelheid verlagen en bij Tele2 wordt de verbinding geblokkeerd. Dat is ook de reden dat ik €10 per maand extra ook maar ben gaan betalen. 

Reputatie 7
Badge +12

 

Dat is niet gek dat je bij T-mobile op het netwerk blijft (heb zelf ook T-mobile) omdat die de snelheid verlagen en bij Tele2 wordt de verbinding geblokkeerd. Dat is ook de reden dat ik €10 per maand extra ook maar ben gaan betalen. 

Tja, maar T-Mobile zijn natuurlijk de Unlimiteds!

(Even een linkje omdat ik die muziek zo gaaf vind.)