Ik heb altijd een abonnement bij Tele2 op mijn moeders naam, nu heb ik sinds een maand mijn eigen abonnement op mijn eigen naam met hetzelfde nummer als eerst (met nummerbehoud). Als ik nu een nieuw Mijntele2 account probeer te maken, staat er dat ik mijn nummer eerst moet ontkoppelen van een ander account (waarschijnlijk toch die van mijn moeder), maar het lukt mij niet om het daar te ontkoppelen. Hierdoor kan ik niet met mijn nummer een nieuw Mijntele2 account maken, maar nu op mijn eigen naam. Kan iemand mij hier bij helpen?
beantwoord
Nummer koppelen MijnTele2 account na contractovername
Beste antwoord door TamarS8
Hey Tamar,
Leuk om te horen dat je je abonnement nu volledig op je eigen naam hebt! Ik kan en ga je hier direct bij helpen. Dit probleem komt heel vaak voor na contractovername, maar geen zorgen - ik heb het oude MijnTele2-account inmiddels losgekoppeld en verwijderd. Je kunt zometeen via deze link een nieuw MijnTele2-account aanmaken. Het kan heel even duren, voordat dit verwerkt is in het systeem.
Laat je het me weten als het is gelukt? Ik hoor het graag van je! 💪🏻
Groetjes,
Marciano
Hey Marciano,
Het is gelukt! Bedankt voor de hulp :)
Groetjes Tamar
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.