Sinds gister (29 maart, 9:30 's ochtends) is mijn simkaart bij jullie geactiveerd en mijn nummer overgezet, dit ging allemaal prima. Alleen als ik nu op mijn Tele2 account inlog staat er nog het abonnement dat ik 2 jaar geleden bij Tele2 had. In de tussentijd heb ik bij een andere provider gezeten. Heeft jullie systeem verwerkingstijd nodig alvorens ik mijn nieuwe abonnement kan zien, of is er ergens een foutje gemaakt?
Ik kon nergens een contactformulier vinden of een andere manier om te mailen, vandaar dat ik de vraag hier stel.
Hoor graag van jullie!
beantwoord
Verkeerd abonnement zichtbaar in MijnTele2
Beste antwoord door Mark van Tele2
Hoi Robin,
Het spijt me dat ik niet meer voor je kan doen. Bij deze sluit ik dit topic. Mocht je toch nog een vraag hebben dan mag je hier een nieuw topic voor openen.
Mark
Bekijk origineel berichtHet spijt me dat ik niet meer voor je kan doen. Bij deze sluit ik dit topic. Mocht je toch nog een vraag hebben dan mag je hier een nieuw topic voor openen.
Mark
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.