beantwoord

Abonnement ontkoppelen

  • 27 July 2023
  • 6 reacties
  • 652 x bekeken

Goedemorgen,

Onlangs nieuwe telefoon aangeschaft en ook abonnement met nummer behoud verandert. 

Sindsdien krijg ik geen gegevens in mijn aap te zien. Ik heb Tel2 aap verwijderd en nieuwe aap geïnstalleerd , maar als ik abonnement wil toevoegen krijg ik melding : “Dit abonnement is al gekoppeld aan een andere account. Ontkoppel het abonnement eerst uit het andere account, voordat je koppeling maakt met dit account.”

Ik heb geprobeerd account te openen via andere mail adres maar dat lukt ook niet.

Hoe kan ik abonnement ontkoppelen?

Mvg

 

 

icon

Beste antwoord door Pasalic 27 July 2023, 18:15

Bekijk origineel bericht

6 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hi @Pasalic, van harte welkom op de Community! Heel tof om te lezen dat je bij ons blijft met een nieuw abonnement én toestel en dat je MijnTele2 wil gebruiken. Altijd handig! Het klopt inderdaad dat je bij een nieuw abonnement of bijvoorbeeld contractovername, een nieuw MijnTele2-account nodig hebt. Je account stond nu nog aan je oude abonnement gekoppeld, maar geen zorgen - ik heb deze direct voor je losgekoppeld en verwijderd. Je kunt binnen een paar minuten heel gemakkelijk en snel een nieuw MijnTele2-account aanmaken via deze pagina. Als je vervolgens je abonnement eraan toevoegd kun je binnen no time weer al je gegevens inzien.

Laat je het me weten of het is gelukt? Ik zie je reactie graag tegemoet! 😊

Goedendag Marciano,

Blij dat je mij helpt. Mijn Tele2 account heb ik gemakt.  Bij Tele2 aap abonnement toevoegen gat niet. Weet ik niet waarom.Ik voeg mijn telefoon nummer toe en dan zou ik bevestigingscode krijgen, maar dat gebeurt niet.

🤔🤔.

Mvg

Hi @Pasalic, van harte welkom op de Community! Heel tof om te lezen dat je bij ons blijft met een nieuw abonnement én toestel en dat je MijnTele2 wil gebruiken. Altijd handig! Het klopt inderdaad dat je bij een nieuw abonnement of bijvoorbeeld contractovername, een nieuw MijnTele2-account nodig hebt. Je account stond nu nog aan je oude abonnement gekoppeld, maar geen zorgen - ik heb deze direct voor je losgekoppeld en verwijderd. Je kunt binnen een paar minuten heel gemakkelijk en snel een nieuw MijnTele2-account aanmaken via deze pagina. Als je vervolgens je abonnement eraan toevoegd kun je binnen no time weer al je gegevens inzien.

Laat je het me weten of het is gelukt? Ik zie je reactie graag tegemoet! 😊

 

Hallo Mariciano,

Uiteindelijk is dat mij gelukt!!!

App functioneert weer. Heel erg bedankt voor de hulp.

Mvg

Reputatie 7
Badge +12

Geweldig dat het je is gelukt! Uiteraard graag gedaan en bedankt voor het laten weten. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, weet dan dat de Community voor je klaar staat. Maak dan gerust een nieuw topic aan. Voor nu wens ik je nog een fijne dag en alvast een heel fijn weekend! 😄

Beste,

 

ik heb 2 abonnementen bij tele2 nu de overstap naar odido kan ik een van mij abonnementen niet koppelen. Omdat deze is gekoppeld aan een andere app. Kan iemand mij aub helpen want ik zie nu mijn verbruik niet meer. 

Reputatie 7
Badge +12

Hi @Dilek123, allereerst van harte welkom op de Community! Eigenlijk moet ik je vragen een account aan te maken op onze Odido Community voor je mobiele vragen, maar ik wil je zo snel mogelijk verder helpen, dus ik maak een uitzondering. Stuur je mij even een privébericht met beide 06-nummers en bijhorende geboortedatum, postcode + huisnummer en laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan ga ik direct voor je aan de slag! 😄

Reageer