beantwoord

Odido - 2 accounts, 1 e-mailadres

  • 7 September 2023
  • 4 reacties
  • 2796 x bekeken

Mijn dochter en ik hebben beide een Tele2 mobiel abonnement (nu dus Odido). Ook heb ik glasvezelinternet en tv via T-Mobile Thuis. Ook Odido nu.
Allemaal prima maar ik kan niet inloggen in de Odido app en ook niet meer in T-Mobile Thuis. Dit omdat het niet mogelijk is om 2 accounts te hebben op één e-mailadres...
Ik krijg deze melding:
We hebben naast een Tele2 account ook een T-Mobile account gevonden. Beiden met hetzelfde e-mailadres en loginnaam. Dit kan niet samengevoegd worden tot 1 Mijn Odido account. Geen zorgen. Hebben we een oplossing voor;
Je kan of je e-mailadres aanpassen of een account verwijderen.

Ik heb maar 1 e-mailadres. En ik wil niks verwijderen. Ik wil toegang tot de app én tot dat wat voorheen T-Mobile thuis was. Vooral voor mijn dochter is het onhandig dat ze haar verbruik niet kan zien van haar mobiele abonnement.
Bij de Odido klantenservice kom ik helaas niet verder. Daar hang ik meer dan een uur in de wacht. Ik hoop dat er hier mensen zijn die mij op weg kunnen helpen.

Alvast heel erg bedankt. :-)

Groeten, Marjolein

icon

Beste antwoord door eric 7 September 2023, 21:13

Bekijk origineel bericht

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

We kunnen je hier op weg helpen, er is een nieuw emailadres nodig als je een oud T-mobile en een oud Tele2 product had.

Je kunt heel makkelijk alleen voor dit doel een. Emailadres aanmaken bij Gmail of outlook. 

Op termijn wordt dit gefixed.  Zie hier het bericht van een Moderator.

Beetje jammer dat ze de zaken niet goed regelen voor deze hele overgang. 

Ik ga een nieuw e-mailadres aanmaken. Kijken of ik dan verder kom. Dank voor je reactie. :-) 

Reputatie 1

Klopt helemaal met mijn bestaand @ adres bij tele2 kreeg ik ook geen code binnen. Na mijn 2e mailadres te hebben ingevoerd kreeg ik wel alles binnen en kon al mijn gegevens weer inzien.

Best wel appart eigenlijk maar NU eindelijk werkt het weer. 

Ik heb precies hetzelfde probleem en bij mij is het niet opgelost wanneer ik met een nieuw emailadres inlog. Want vervolgens kan ik dan niet meer inloggen op mijn oude emailadres. Dus nu heb ik vooralsnog 1 account op 1 (nieuw) emailadres. Klantenservice is ook onbereikbaar. Wat een zooitje.

Reageer