Mijn dochter en ik hebben beide een Tele2 mobiel abonnement (nu dus Odido). Ook heb ik glasvezelinternet en tv via T-Mobile Thuis. Ook Odido nu.
Allemaal prima maar ik kan niet inloggen in de Odido app en ook niet meer in T-Mobile Thuis. Dit omdat het niet mogelijk is om 2 accounts te hebben op één e-mailadres...
Ik krijg deze melding:
We hebben naast een Tele2 account ook een T-Mobile account gevonden. Beiden met hetzelfde e-mailadres en loginnaam. Dit kan niet samengevoegd worden tot 1 Mijn Odido account. Geen zorgen. Hebben we een oplossing voor;
Je kan of je e-mailadres aanpassen of een account verwijderen.
Ik heb maar 1 e-mailadres. En ik wil niks verwijderen. Ik wil toegang tot de app én tot dat wat voorheen T-Mobile thuis was. Vooral voor mijn dochter is het onhandig dat ze haar verbruik niet kan zien van haar mobiele abonnement.
Bij de Odido klantenservice kom ik helaas niet verder. Daar hang ik meer dan een uur in de wacht. Ik hoop dat er hier mensen zijn die mij op weg kunnen helpen.
Alvast heel erg bedankt. :-)
Groeten, Marjolein
beantwoord
Odido - 2 accounts, 1 e-mailadres
Beste antwoord door eric
We kunnen je hier op weg helpen, er is een nieuw emailadres nodig als je een oud T-mobile en een oud Tele2 product had.
Je kunt heel makkelijk alleen voor dit doel een. Emailadres aanmaken bij Gmail of outlook.
Op termijn wordt dit gefixed. Zie hier het bericht van een Moderator.
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.