Mijn dochter en ik hebben beide een Tele2 mobiel abonnement (nu dus Odido). Ook heb ik glasvezelinternet en tv via T-Mobile Thuis. Ook Odido nu.
Allemaal prima maar ik kan niet inloggen in de Odido app en ook niet meer in T-Mobile Thuis. Dit omdat het niet mogelijk is om 2 accounts te hebben op één e-mailadres...
Ik krijg deze melding:
We hebben naast een Tele2 account ook een T-Mobile account gevonden. Beiden met hetzelfde e-mailadres en loginnaam. Dit kan niet samengevoegd worden tot 1 Mijn Odido account. Geen zorgen. Hebben we een oplossing voor;
Je kan of je e-mailadres aanpassen of een account verwijderen.
Ik heb maar 1 e-mailadres. En ik wil niks verwijderen. Ik wil toegang tot de app én tot dat wat voorheen T-Mobile thuis was. Vooral voor mijn dochter is het onhandig dat ze haar verbruik niet kan zien van haar mobiele abonnement.
Bij de Odido klantenservice kom ik helaas niet verder. Daar hang ik meer dan een uur in de wacht. Ik hoop dat er hier mensen zijn die mij op weg kunnen helpen.
Alvast heel erg bedankt. :-)
Groeten, Marjolein
Beste antwoord door eric
Bekijk origineel bericht