beantwoord

OPLOSSING niet werkende Odido app

  • 10 September 2023
  • 3 reacties
  • 4055 x bekeken

Reputatie 1

Bij het aanmaken en instellen van de nieuwe Odidi app en het nooit ontvangen van code het volgende.

Na het downloaden van de app

Nieuw account aanmaken kiezen 

En dan een ander bestaand @ adres gebruiken dus niet het @ adres die bij tele2 als account adres staat.

Dan krijg je dus op dat nieuwe/andere adres direct de code binnen en kan je dus verder.

Ik hoop dat dit iets bijdraagt rondom de app instelling van Odido 

 

icon

Beste antwoord door paul1956 12 September 2023, 12:40

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hi Paulus, ik reageer in dit topic even op al je losse topics (ik zal die verwijderen om het overzicht te bewaren). Je wordt uiteraard nooit genegeerd. Echter zijn er in het weekend geen moderators aanwezig op de Community. Mocht je in de toekomst hulp nodig hebben in de avonduren of in het weekend; dan kun je altijd terecht bij mijn collega's op Facebook en Twitter. Zij staan tot 23:59 uur voor je klaar. Ik wil je ook graag van harte uitnodigen op de Odido Community om voortaan al je vragen te stellen over je mobiele abonnement. Heb je vragen over een Tele2 Thuis abonnement? Dan kun je voor nu nog terecht op deze Community die je gewend bent. 

Heel vreemd dat de testmail wel aankomt op je e-mailadres, maar andere mailtjes niet. Dat gezegd hebbende; superfijn om te lezen dat het met een ander e-mailadres wel is gelukt en je nu weer alles kunt inzien. Voor nu zou ik dit e-mailadres in ieder geval aanhouden voor Mijn Odido (en wellicht alle andere communicatie). Dan weet je zeker dat alles binnenkomt.

Mocht ik ik nog iets voor je kunnen doen, laat het me dan weten!

Reputatie 1

FF een reactie op je berichtje, sorry voor alle overlast die ik heb bezorg en soms wat vervelend reageerde, maar alles is nu werkzaam bij Odido.

Dat die test mail wel aankwam klopt wel maar het opvragen van de code kon niet op dat zelfde mail adres beetje vreemd, maar uit een ander forumgesprek het zelfde probleem gezien, toen met een ander, aan mij gekoppeld  @ adres, geprobeerd toen werkte het prima. 

Nogmaals sorry voor alle overlast richting jou adres.  

 

Reputatie 7
Badge +12

Hi Paulus, absoluut geen probleem! Ik ben allang blij dat alles nu werkt! Mocht je in de toekomst toch vragen hebben over je mobiele abonnement, stel ze dan gerust op onze Odido Community. Vragen over Tele2 Thuis ben je hier altijd welkom. Weet dat we voor je klaar staan.

Voor nu wens ik je nog een hele fijne avond! 😊

Reageer