Hey Ranger, welkom op de Community! Ik heb direct met je meegekeken en als ik het goed heb probeer je je Thuis-abonnement aan je mobiele abonnement te koppelen in Mijn Odido, klopt dat? Ik zie dat beide abonnementen net op een andere achternaam staan. Voor Thuis mist het tussenvoegsel '’de'’ en hiermee komen de namen van je abonnementen niet overeen. Om je abonnementen te koppelen moeten deze op exact dezelfde naam staan. Ik heb je daarom een mail gestuurd. Hier kan je op reageren met een kopie van je ID. Zodra we deze hebben ontvangen voegt mijn collega je tussenvoegsel toe en daarna kan je je abonnementen koppelen.
Laat je het me weten als je dit hebt gedaan? 😄
Ps. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben over je Tele2 mobiele of Thuis-abonnement van Odido dan ben je van harte welkom op onze Odido Community! De Tele2 Community is er nu alleen nog voor Tele2 Thuis abonnementen.