beantwoord

Waar klacht indienen?

  • 1 September 2023
  • 5 reacties
  • 281 x bekeken

  • Aan het warmlopen
  • 2 reacties

Hoi!

ik ben op zoek naar een adres om een klacht in te dienen en het abonnement voor verlenging op te zeggen.

situatie; ik verlengde mijn abonnement, in de veronderstelling dat ik een afspraak kon maken voor levering van het toestel. Dat werd echter door PostNL geleverd, zonder afspraak. Ik was op vakantie, Dus niet thuis. Iom klantenservice telefoon bij PostNL punt laten leveren (tele2 kon de levering niet stopzetten), dan zou tel Na een aantal werkdagen retour gestuurd worden, het abonnement als niet afgesloten beschouwd en zou de betaling die ik voor het toestel deed teruggestort worden.

echter, bijna een maand verder, en 5 telefoontjes aan de klantenservice, krijg ik helemaal geen reactie. De telefoon zou volgens een medewerker wel bij Tele2 terug zijn, maar het proces stagneert ergens.

ik wil voorkomen dat ik aan een abo zonder toestel vast zit, maar kom er niet doorheen.

iL zoek een adres voor schriftelijk contact, maar dat kan ik niet vinden. Wie helpt mij aan dat adres?

dank!

gr Joke 

 

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 4 September 2023, 09:38

Bekijk origineel bericht

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hi Joke, van harte welkom op de Community en leuk dat je bij ons wil blijven met je verlenging! Niet leuk om te lezen dat je deze ervaring hebt en ik help je graag verder. We hebben geen e-mailadres waar je je klacht heen kunt sturen, maar de beste plek om een klacht in te dienen is via Facebook of Twitter. Dit is in eerste instantie een klant-helpt-klant Community, dus andere klanten kunnen je daar niet bij helpen, máár ik ben er ook en ik help je met alle liefde verder.

Allereerst; geen zorgen over het vastzitten aan een abonnement zonder toestel, omdat deze nog niet geleverd is. Dit zal nooit het geval zijn als je hebt verlengd met een toestel. Hier betaal je voor en deze ontvang je hoe dan ook! Als je je abonnement verlengd inc. nieuw toestel dan wordt  de bezorging altijd door PostNL gedaan. Meer informatie over de bestelling en bezorging vind je in dit artikel. Wat er bij jou is gebeurd verliep eigenlijk allemaal volgens het normale proces. Jouw pakketje wordt inderdaad bij een PostNL-punt afgeleverd en als het pakket na één week nog niet is opgehaald, stuurt het PostNL-punt het pakket terug. Dit wordt ook in de Track & Trace vermeld. Heb je dit toevallig ook in de T&T gezien? Vanaf het moment van terugsturen kan het nog acht dagen duren voordat deze retour is verwerkt. Uit ervaring weet ik wel dat dit soms iets langer kan duren. 

Niet fijn om te lezen dat je geen reactie kreeg van mijn collega's van de klantenservice. Ik gok dat ze je geen duidelijk antwoord konden geven, omdat ze moesten wachten tot de retour door het systeem was verwerkt. Ik snap volkomen dat dit niet fijn is, zeker als het langer duurde dan normaal. Mijn excuses hiervoor, ik had je deze ervaring graag willen besparen. Ik zie nu in ieder geval dat je verlenging + toekomstig toestelkrediet zijn geannuleerd. Dus maak je hier maar geen zorgen over.

Ik hoop van harte dat je bij ons blijft met een nieuwe verlenging en ik hoop dat je ondanks de situatie toch een hele leuke vakantie hebt gehad. Kan ik op dit moment nog iets voor je doen of heb je nog vragen? Laat het me dan weten. Ik ben er voor je! 

Groetjes,

Marciano

Hoi Marciano,

 

hartelijk dank voor je reactie. Zoals je al schrijft is eea inmiddels geannuleerd. Dat gebeurde redelijk snel na mijn 6e telefoontje en mijn post hier, dus dat is heel fijn. Ik ga er vanuit dat ook de aanbetaling voor het toestel binnenkort op mijn rekening teruggestort wordt?

Vriendelijke groet,

Joke 

Reputatie 7
Badge +12

Hi Joke, uiteraard graag gedaan! Ja zeker, binnen 14 dagen wordt het geld automatisch teruggestort op je rekening. Laat je het me weten als het zover is? Ik blijf graag op de hoogte tot het helemaal opgelost is! 😊

Dag Marciano,

je vroeg me je op de hoogte te houden van de ontwikkelingen. Bij deze; beter gezegd over het gebrek aan ontwikkeling. De annulering van het contract is op 1-9 bevestigd, binnen 14 dagen zou het betaalde bedrag voor het toestel terugbetaald worden. Dat is vandaag, maar ik heb nog niets ontvangen. Maybe you can work your magic. Van Tele2 naar Odido zou immers voor meer mensgerichte service moeten zorgen toch….? Misschien dat er ook ambities liggen op het vlak van afspraken nakomen. Dat zou mooi zijn.

Ik verneem graag van je,

hartelijke groet,

joke 
 

Reputatie 7
Badge +12

Hi @JokeP, hier een beetje een late reactie, maar ik heb ook op je privébericht gereageerd! Niet leuk dat je de terugstorting nog niet hebt ontvangen en ik ben er direct achteraan gegaan en hoop dat mijn magie gaat werken. In m'n privéberichtje meer info! 😊

Reageer