Alles over mijn bestelling

  • 28 July 2022
  • 0 reacties
  • 1005 x bekeken
Alles over mijn bestelling
Reputatie 3
Badge +1

Wat supervet dat je bij ons een verlenging of een nieuw abonnement hebt aangevraagd! Ik snap dat je vragen kan hebben over jouw bestelling. In dit artikel vertel ik je hier alles over!

 


 

Wanneer krijg ik een bevestigingsmail?

Spannend, je kan natuurlijk niet wachten op de bevestiging van jouw bestelling! Wanneer je je bestelling hebt geplaatst via onze website of telefonisch bij onze sales toppers, dan ontvang je binnen 24 uur een bevestigingsmail van ons.

  • Je krijgt geen bevestiging van ons per e-mail als je de bestelling hebt gedaan bij een externe dealer.
  • De orderbevestiging bevat informatie over je bestelling, toestel en de maandelijkse kosten.

 

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wat nu?

Het kan altijd voorkomen dat de bevestigingsmail niet bij je aankomt. Heb je na 24 uur nog geen mail ontvangen? Neem dan contact met ons op, dan kunnen wij deze opnieuw mailen. Controleer altijd goed of je bij je bestelling het juiste e-mailadres invoert. We zien wel eens e-mailadressen met een typefoutje. 

 

Wanneer kan ik mijn bezorgafspraak inplannen?

  • Jouw bestelling wordt bezorgd via AMP:
    • Je kunt kiezen tussen de gratis bezorgservice en de betaalde premium bezorgservice. Bij de premium bezorgservice kun je zelf kiezen in welk tijdvak je bestelling wordt bezorgd. Op de site van AMP kun je zien uit welke tijdvakken je kunt kiezen.

Je krijgt de e-mail van AMP om een afspraak te maken. Heb je geen e-mail ontvangen? Geen zorgen! Kijk dan tussen je ‘spam’, ‘junk e-mail’ of ‘ongewenste berichten’. Wellicht vind je hier de e-mail terug.

 

Heb je bij de bestelling geen e-mailadres ingevuld, maar wel een vast of mobiel nummer? Geen zorgen! De bezorger van AMP Groep belt of sms’t je binnen één werkdag voor het maken van een bezorgafspraak.

  • Jouw bestelling wordt bezorgd via PostNL:
    • Bij PostNL krijg je niet de mogelijkheid om een bezorgafspraak in te plannen. Wanneer jouw bestelling is aangemeld bij PostNL, krijg je een e-mail met ‘Je bestelling komt eraan’. Maximaal één werkdag later krijg je nog een bericht van PostNL met hierin de Track en Trace code. Meestal wordt de bestelling de daaropvolgende werkdag bezorgd.

 

Wanneer en hoe laat wordt mijn toestel precies geleverd?

Je wil je toestel natuurlijk zo snel mogelijk ontvangen. Wij weten niet wanneer en hoe laat jouw toestel bij je thuis geleverd gaat worden, maar dit weten PostNL en AMP wel! Bij de verschillende koeriersdiensten, heb je ook verschillende mogelijkheden hoe jouw toestel geleverd gaat worden. Zie welke mogelijkheden wij hebben!

  • AMP
    • Bij AMP heb je de mogelijkheid om een afspraak in te plannen, zodat je precies weet wanneer zij jouw toestel komen bezorgen. Hier heb je zelf de keuze om een tijdvak uit te kiezen, zodat je zeker weet dat je thuis bent. Dit kan je doen via AMP. Mocht je toch niet thuis zijn of is er iets tussen gekomen? Dan kan je je afspraak nog wijzigen tot uiterlijk 22:30u de dag voorafgaand van de levering naar het juiste moment voor jou!
  • PostNL
    • Bij PostNL krijg je niet de mogelijkheid om een afspraak in te plannen. Als de bestelling is aangemeld bij PostNL, krijg je een e-mail met ‘je bestelling komt eraan’. Maximaal één werkdag later krijg je nog een bericht van PostNL met hierin de Track en Trace code. Meestal wordt de bestelling de daaropvolgende werkdag bezorgd.

Je hebt wel de mogelijkheid om via de PostNL app de afspraak een dag later in te plannen of te kiezen voor bezorgen bij een PostNL-punt. Hiervoor heb je de mogelijkheid tot 22:00u de dag voor de afspraak voor het bezorgen van jouw toestel.

  • Woon je op de Waddeneilanden?
    • AMP levert twee keer per week op de eilanden. De ene week gaat AMP naar Texel, de andere week naar de andere eilanden. Het kan dus voorkomen dat als je hier woont, je pas voor een latere datum of tijd een afspraak kan maken.

 

Moet ik zelf thuis zijn om het pakket aan te nemen?

Gaat jouw bezorging door AMP? Dan moet je zelf thuis zijn om het pakket aan te nemen. De bezorger controleert je legitimatie. Bezorgd PostNL je toestel? Dan mag elke volwassene op het adres je toestel voor je aannemen.

 

Gaat mijn bestelling via PostNL of AMP?

Tele2 werkt met beide koeriersdiensten, zo zorgen wij ervoor dat je zo snel mogelijk jouw bestelling thuis hebt! Je krijgt van ons een e-mail met hierin de informatie via welke koeriersdienst jouw bestelling wordt bezorgd. Deze mail krijg je op het moment dat jouw bestelling is aangemeld bij één van deze koeriersdiensten.

Bij het plaatsen van een order krijg je de mogelijkheid om te betalen via IDEAL of creditcard. Na betaling wijzigt de bestelstatus na maximaal 24 uur automatisch.

  • Heb je een nieuw abonnement bestelt bij ons?
    • Doe je de betaling op tijd, dan bezorgt AMP de bestelling. Is de IDEAL- of creditcardbetaling niet afgerond? Dan krijg je 7 dagen de tijd om alsnog te betalen via de betaallink in de orderbevestigingsmail. Betaal je dit niet op tijd? Dan wordt de order geannuleerd. Wij sturen twee keer een herinnering (24 uur na bestellen en na 6 dagen).
  • Heb je een verlenging aangevraagd via één van onze verkoopkanalen?
    • Doe je de betaling op tijd, dan bezorgt PostNL de bestelling. Is de IDEAL- of creditcardbetaling niet afgerond? Dan krijg je 7 dagen de tijd om alsnog te betalen via de betaallink in de orderbevestigingsmail. Betaal je dit niet op tijd? Dan wordt de order geannuleerd. Wij sturen twee keer een herinnering (24 uur na bestellen en na 6 dagen).
  • Heb je telefonisch een bestelling bij Tele2 gedaan?
    • Doe je de betaling op tijd, dan bezorgt AMP de bestelling. Is de IDEAL- of creditcardbetaling niet afgerond? Dan krijg je na 30 minuten een betalingsherinnering per e-mail, om de betaling alsnog binnen 2 uur af te ronden. Doe je dit niet? Dan wordt het omgezet naar een pinbetaling bij de koerier.

 

Ik heb geen T&T ontvangen. Wat nu?

Maak je absoluut geen zorgen! Er kunnen verschillende redenen zijn dat je nog geen e-mail van ons hebt ontvangen. Je kan de status van jouw bestelling gemakkelijk opvragen via onze website. Hier kan je precies zien wat de reden is waarom je nog geen e-mail van ons hebt ontvangen!

 

Mijn toestel wordt geleverd! Wat heb ik nodig?

  • Bij het bezorgen controleert de bezorger je legitimatiebewijs. De gegevens die je hebt doorgegeven moeten exact hetzelfde zijn als die op je identiteitsbewijs.
  • De bezorger vraagt je € 0,01 te pinnen. Deze betaling gebruiken we om je rekening te bevestigen.
  • Je tekent het contract aan de deur, dit moet je persoonlijk doen. Je moet daarom zelf je bestelling in ontvangst nemen, iemand anders machtigen is niet mogelijk.
  • Ben je een nieuwe klant? Dan stuurt de bezorger een bericht naar ons. Je contract gaat in op de door jouw aangegeven datum.
  • Als je verlengt met een Sim Only–abonnement houd je je eigen telefoonnummer. Je hoeft geen contract te tekenen en er komt geen bezorger langs.

 

Ik wil mijn bestelling annuleren

Ben je toch van gedachten veranderd en wil je jouw bestelling annuleren? Als je bij ons een abonnement hebt bestelt, heb je bedenktijd. Binnen deze tijd kun je je bestelling in twee stappen annuleren en alle ontvangen producten terug sturen.

  • Heb je een nieuw abonnement zonder telefoon genomen?
    • Je hebt dan 14 dagen bedenktijd. Binnen deze 14 dagen mag je het abonnement gewoon opzeggen.
  • Heb je een abonnement met telefoon genomen?
    • Je hebt dan 15 dagen bedenktijd op de toestelkredietovereenkomst. Binnen deze 15 dagen mag je het abonnement gewoon opzeggen en kun je de telefoon en ons netwerk uitproberen.
  • Heb je jouw order bij een derde partij afgesloten?
    • Heb je een abonnement van ons afgesloten via een andere partij, zoals Belsimpel.nl of MediaMarkt? Of een andere partij? Dan kun je deze bestellen alleen via deze partij annuleren. Check bij de verkopende partij je bedenktijd. Heb je bij jouw bestelling ook een toestel bestelt? Stuur de telefoon na annulering terug naar de partij waar je hem hebt gekocht!

Heb je de bestelling bij ons gedaan? Je kan de bestelling via onze website annuleren. Check het hier!

 

Volgens de webshop was mijn toestel direct leverbaar, maar ik heb nog geen mail van AMP.

De levertijden op de webshop worden dagelijks bijgewerkt. Wellicht heb je de bestelling gedaan, vóórdat de levertijden zijn bijgewerkt. Het kan dan iets langer duren, voordat AMP je mailt om de bezorgafspraak in te plannen. Een moderator kan de actuele levertijden voor je bekijken.

 

Ik heb per ongeluk een verkeerde bestelling gedaan. Kan ik dit nog wijzigen?

Nee, nadat de bestelling is geplaatst, kun je deze niet meer wijzigen. Heb je bijvoorbeeld de verkeerde kleur of het verkeerde aantal GB gekozen? Je kunt je huidige bestelling annuleren en vervolgens een nieuwe bestelling plaatsen. Let op: toestellen worden geleverd op volgorde van bestelling. Je sluit dan wel weer achter in de rij aan.

 

Op mijn adres staan meerdere mobiele Tele2 abonnementen. Krijgen we Klantvoordeel?

Ja, als er twee of meer mobiele Tele2 abonnementen (of een T-Mobile voor thuis abonnement) op hetzelfde adres ingeschreven staan ontvangen jullie Klantvoordeel. Dit Klantvoordeel kan ingaan op het moment dat jouw abonnement van start gaat.

Let op: Je moet je hiervoor wel zelf aanmelden! Dit kan héél gemakkelijk en snel via deze pagina. Voor meer info over Klantvoordeel, check dit artikel!

 

Heb je na het lezen van bovenstaand artikel nog vragen over je bestelling? Start een nieuw topic, plaats deze in het subforum ‘Mobiele abonnementen’ en vraag het de Community of laat hieronder een reactie achter!

 

Relevante kennisartikelen

 


0 reacties

Geen reactie

Reageer