beantwoord

Oude MijnTele2 abonnement ontkoppelen

  • 24 July 2023
  • 8 reacties
  • 355 x bekeken

Ik krijg dit melding, terwijl mijn nummer niet hoort gekoppeld te zijn aan een andere account. Hoe kan ik dit aanpakken?

icon

Beste antwoord door Alejandrobest55 25 July 2023, 14:39

Bekijk origineel bericht

8 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey Alejandro, goed om te zien dat je je weg naar de Community hebt gevonden, welkom! Er bestaat inderdaad al een MijnTele2-account dat gekoppeld is aan jouw 06-nummer. Deze is vorige week woensdag aangemaakt. Je kunt simpelweg via deze pagina of in de app inloggen met je e-mailadres (hetzelfde e-mailadres waarmee je je Community-account hebt aangemaakt). Je hoeft dan alleen nog maar je abonnement (06-nummer) toe te voegen en dan kun je binnen no time weer alles over je abonnement inzien en bijhouden. Ben je je inloggegevens vergeten? Klik dan hier. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

Jaa bedankt, het heeft gewerkt. Zeer bedankt!!

Hey Alejandro, goed om te zien dat je je weg naar de Community hebt gevonden, welkom! Er bestaat inderdaad al een MijnTele2-account dat gekoppeld is aan jouw 06-nummer. Deze is vorige week woensdag aangemaakt. Je kunt simpelweg via deze pagina of in de app inloggen met je e-mailadres (hetzelfde e-mailadres waarmee je je Community-account hebt aangemaakt). Je hoeft dan alleen nog maar je abonnement (06-nummer) toe te voegen en dan kun je binnen no time weer alles over je abonnement inzien en bijhouden. Ben je je inloggegevens vergeten? Klik dan hier. Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

Jaaa dankuwel het is gelukt

Reputatie 7
Badge +12

Superfijn dat het is gelukt, Alejandro en bedankt voor de terugkoppeling! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar. Voor nu nog een hele fijne dag! 😎

Zouden jullie mijn tele2 account willen ontkoppelen. 

Als ikde odido app open zegt hij dat ik eerst het oude account moet ontkoppelen maar dit lukt niet 

Reputatie 7
Badge +12

Hi @Harald Haringa, goed dat je de nieuwe Odido app gebruikt! Ik heb je account zojuist losgekoppeld en verwijderd. Heb je al een ander Odido mobiel of Thuis-abonnement? Dan kun je het abonnement van het 06-nummer met 68 op het eind zo meteen (over een half uurtje) toevoegen.

Laat je het me weten of het is gelukt? Mocht je in de toekomst nog vragen hebben over je mobiele abonnement, dan wil ik je graag uitnodigen op onze Odido Community. De Tele2 Community is nu namelijk alleen nog een servicekanaal voor Tele2 Thuis.

Ik hoop dat het met bovenstaande heeft gewerkt om je abonnement te koppelen! 😄

Zouden jullie mijn tele2 account willen ontkoppelenen verwijderen zodat ik kan inloggen op mijn odido account.

Alvast bedankt voor de moeite

Reputatie 7
Badge +12

Hi @Cisca Haringa, welkom op de Community! Je zit eigenlijk op de verkeerde Community, voor mobiele vragen wil ik je (in het vervolg) uitnodigen op onze Odido Community. Maar ik help je voor nu graag direct verder. Heb je meerdere abonnementen en wil je het Mijn Odido van het 06-nummer dat in je profiel staat verwijderen? Laat het me maar weten, dan ga ik voor je aan de slag!

Reageer