Skip to main content

Er is een onverwachte fout opgetreden

Mijntele2 Thuis - Overzicht

dit krijg ik sinds dagen. ik heb bellen buitenland en wil graag verbruik gegevens kunnen inzien...

Hallo Chiara.pv,

Als ik je account er bij pak kan ik de verbruiksgegevens wel opvragen, zou je willen proberen de cookies te verwijderen van Mijn Tele2?

Ik ga je ook een mailtje sturen naar het bij ons bekende mailadres met de verbruikskosten, dan heb je ze in ieder geval direct inzichtelijk.


Hoi Floor,

bedankt voor het toesturen van de gegevens.

Ook na verwijderen van de cookies werkt het niet. Net opnieuw ingelogd. zelfde probleem (windows 10, edge)

mvg


vandaag is het wel gelukt mvg


en nu lukt het weer niet. wordt er echt moe van. mvg


Hi Chiara, wat apart dat het niet meer lukt! Heb je opnieuw je cookies verwijderd? En zou je het ook eens in een andere browser kunnen proberen?


Reageer