Skip to main content
beantwoord

Verbruiksgegevens en facturen niet kunnen inzien vaste telefonie

  • 17 oktober 2023
  • 5 reacties
  • 59 x bekeken

Er is een onverwachte fout opgetreden

Mijntele2 Thuis - Overzicht

dit krijg ik sinds dagen. ik heb bellen buitenland en wil graag verbruik gegevens kunnen inzien...

Beste antwoord door Floor109

Hallo Chiara.pv,

Als ik je account er bij pak kan ik de verbruiksgegevens wel opvragen, zou je willen proberen de cookies te verwijderen van Mijn Tele2?

Ik ga je ook een mailtje sturen naar het bij ons bekende mailadres met de verbruikskosten, dan heb je ze in ieder geval direct inzichtelijk.

Bekijk origineel bericht

5 reacties

Floor109
Forum|alt.badge.img+7
  • Vrijwillige medewerker
  • 469 reacties
  • Antwoord
  • 17 oktober 2023

Hallo Chiara.pv,

Als ik je account er bij pak kan ik de verbruiksgegevens wel opvragen, zou je willen proberen de cookies te verwijderen van Mijn Tele2?

Ik ga je ook een mailtje sturen naar het bij ons bekende mailadres met de verbruikskosten, dan heb je ze in ieder geval direct inzichtelijk.


  • Auteur
  • Snapt hoe het werkt
  • 13 reacties
  • 17 oktober 2023

Hoi Floor,

bedankt voor het toesturen van de gegevens.

Ook na verwijderen van de cookies werkt het niet. Net opnieuw ingelogd. zelfde probleem (windows 10, edge)

mvg


  • Auteur
  • Snapt hoe het werkt
  • 13 reacties
  • 19 oktober 2023

vandaag is het wel gelukt mvg


  • Auteur
  • Snapt hoe het werkt
  • 13 reacties
  • 25 oktober 2023

en nu lukt het weer niet. wordt er echt moe van. mvg


Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hi Chiara, wat apart dat het niet meer lukt! Heb je opnieuw je cookies verwijderd? En zou je het ook eens in een andere browser kunnen proberen?