ik kan sinds vandaag 8 februari 2022 6.00 uur niet meer bellen er komt geen kiestoon uit de hoorn ,ik heb diverse keren de stekker uit en in de muur gedaan niks helpt
ik heb geen modem voor mijn telefoon gewoon zo een stekker die in de muur zit
Probeer eens een andere telefoon.
andere telefoon aangesloten helaas ook dood
andere telefoon aangesloten helaas ook dood ik denk dat ergens het netwerk eruit ligt, hett ligt niet aan mijn telefoon(s)
Als je een heel oud product hebt, telefoon zonder modem, dan kun je het beste de klantenservice even bellen met een andere telefoon. Aangezien je thuis hieraan niets kan resetten zal deze een ticket voor de backoffice moeten aanmaken.
Omdat ik geen mobiele telefoon heb is bellen met de klantenservice niet aan de orde!!! moet ik morgen op mijn werk proberen… weer een dag om zeep geholpen zo kom ik niet verder kan de klantenservice hier niet reageren?
Nee helaas niet, deze pakketten met alleen telefonie zijn zo verouderd dat de service alleen telefonisch is, helemaal als het om een storing gaat.
Nee helaas niet, deze pakketten met alleen telefonie zijn zo verouderd dat de service alleen telefonisch is, helemaal als het om een storing gaat.
morgen bij mijn werk bellen is het enige wat rest blijkbaar of is er toch online en vandaag nog een mogelijkheid tot oplossing( mijn vaste lijn doet het weer)?
Nee ik ben bang dat je morgen even moet bellen vanaf werk, ik kan je hier niet bij helpen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.