beantwoord

Poblemen met de vaste telefoonlijn

  • 10 January 2024
  • 1 reactie
  • 50 x bekeken

Wij kunnen al vanaf 8 januari niet meer bellen en gebeld worden met onze vaste telefoon lijn van Tele-2.

Gister hierover gebeld, 20 minuten in de wacht gestaan. Toen ik eindelijk iemand (van Odido) er aan kreeg, kreeg ik te horen dat ik doorverbonden moest worden naar Tele-2… Vond ik raar, jullie zijn nu toch Odido ?

Ik werd doorverbonden, na 45 minuten kreeg ik nog niemand aan de lijn en heb ik maar opgehangen.

Vandaag 10 Januari, heb ik weer naar Odido gebeld, nu kreeg ik iemand er aan die me ook doorverbond naar Tele-2. Na 1 minuut had ik dan eindelijk iemand van Tele-2 aan de lijn.

Nu kreeg ik te horen dat er een monteur (van KPN)  gestuurd zou gaan worden. We zouden hierover teruggebeld worden door KPN om een afspraak te maken. Ik kreeg ook meteen te horen dat als ik voor Vrijdag nog niks gehoord had van KPN, dat ik dan terug gebeld zou worden door Tele-2.

Ik ben er eerlijk gezegd niet gerust op, laat me benieuwen of ik teruggebeld ga worden of dat ik toch weer zelf moet gaan bellen en weer het hele traject door moet, dat zou vervelend zijn.

Ondertussen kan ik gewoon niet meer bellen of gebeld worden, wordt dit ook gecompenseerd ?

Ik hoop natuurlijk snel wat te horen, wellicht kunt u hier ook werk van maken zodat dit snel opgelost gaat worden.

icon

Beste antwoord door eric 11 January 2024, 17:03

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @rgayheerlen ,

Alleen Tele2 mobiel en T-mobile is omgedoopt naar Odido. Voor Tele2 thuis is de bestaande naam, helpdesk etc. gebleven. 

Heb je het inderdaad over een internet verbinding waarbij je ook spraak hebt toegevoegd? Of heb je nog een heel oud abonnement voor alleen spraak over een koperlijn zonder internet? Voor beide moet je gewoon bij de Tele2 helpdesk zijn, maar dat laatste product is echt heel oud en misschien dat sommige nieuwe medewerkers daar zelfs niet meer over gehoord hebben. Dan kun je dat nog even duidelijk beschrijven als je ze weer aan de lijn hebt op 020-754 4444.

Reageer