beantwoord

Vaste telefonie kan niet bellen naar België, wel gebeld worden

  • 25 September 2023
  • 4 reacties
  • 66 x bekeken

Kan met mijn vaste tele2 telefoonaansluiting niet naar het buitenland bellen

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 2 October 2023, 09:06

Bekijk origineel bericht

4 reacties

Ter verduidelijking: vermeld even over welk land het gaat.  Heeft het eerder wel gewerkt?

Kan niet naar Belgie bellen, wel gebeld worden.

Reputatie 7
Badge +12

Hi @M.Herrewegh, excuses voor de vertraagde reactie! Wat apart dat je niet kan bellen, maar wel gebeld kan worden. Ik zie geen problemen hierover. Werkt het bij meerdere nummers niet of bij één die je probeert te bellen? De snelste manier om dit op te lossen is via een belletje met mijn collega's van de klantenservice (020-7544444). Zij kunnen direct met je meekijken. Ik heb zelf geen toegang tot onze Thuis-systemen, anders had ik het graag zelf gedaan. Wellicht weet @Floor109 hoe dit komt en hoe dit op te lossen. Het kan alleen wel even duren voordat hij reageert. 

Mocht je inmiddels al contact hebben gehad, laat je het ons dan ook weten of het is opgelost?

Reputatie 7
Badge +12

Hi, ik hoor net dat er momenteel inderdaad problemen bekend zijn met het uitbellen naar het buitenland. Mijn collega's werken er al hard aan om dit op te lossen. Mijn excuses voor het ongemak en ik hoop dat dit snel weer werkt. Mocht het eind van de week nog niet werken, laat het me dan weten, dan kijk ik graag of er een update is!

Reageer