Skip to main content

Goeden Avond, 

Het lijkt erop dat jullie de boekhouding niet in orde hebben. 

Verhaal: 

In Juli de contract voor vaste telefonie opgezegt. 

Jullie bleven maar afschrijven. 

In December met Jasper Osterwijk van de Klantenservice gebeld, brief is binnen, op de een of andere manier niets met gedaan. Contract per 31.01. opgezegt, te veel betaald wordt teruggestort. 

Wachten… niets gebeurt 

Afboekingen 12/12 en 9/1 teruggeboekt. 

Vandaag een brief gekregen, telefoon is afgesloten, woordt gevraagt te betalen. 

Wordt ook verwezen naar aanmaningen, heb geen gezien. 

Zou a.u.b. iemand contact opneemen?  

Hi isway, welkom op de Community en sorry voor de late reactie! Ik heb je vraag direct doorgezet naar mijn collega van Thuis en ik begreep dat het inmiddels is opgelost. Klopt dat? Is alles in orde? 😄


Reageer