beantwoord

Tele2 alleen vast bellen opgezegd, nu lijkt alles op te hebben gezegd?

  • 1 June 2023
  • 6 reacties
  • 97 x bekeken

Reputatie 2

beste tele2, community,

 

gisteren heb ik alleen vast bellen opgezegd en in de tussentijd de opdracht gegeven om het telefoonnummer te laten porteren naar een andere aanbieder (VOIP).  Dat porteren kan bij de nieuwe provider zelf. Daar lijkt alles goed te gaan. Het internet heb ik niet opgezegd. Kunnen jullie kijken of dit goed is gegaan? Dat alleen dat onderdeel: VAST BELLEN is opgezegd.

icon

Beste antwoord door Floor109 2 June 2023, 15:34

Bekijk origineel bericht

6 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey @Lexiflex, ik had dit graag zelf voor je gecheckt, echter heb ik niet de juiste toegang tot onze Thuis-systemen. Je kunt het beste even bellen met mijn collega’s van de klantenservice. Zij hebben deze toegang wel en kunnen dit direct voor je controleren. Je kunt ze bereiken op 020-7544444 of via de Chat op deze pagina. Wellicht dat @Floor109 dit ook voor je kan controleren. Hij zit wel in zijn vrije tijd op de Community, dus het kan even duren voordat hij ernaar kan kijken. 

Laat je het me weten als je mijn collega’s hebt gesproken en of alles goed is gegaan? Ik hoor het graag van je! 

Reputatie 2

Dank voor het antwoord Marciano van Tele2, zal het topic up to date houden.

Reputatie 6
Badge +7

Hoi, ik zie dat je de opzegging online hebt doorgegeven, hierbij is inderdaad het volledige abonnement opgezegd. Om alleen de telefonie eruit te halen, moeten we namelijk een nieuw jaarcontract opstellen met alleen internet. Dit kan ik voor je erin zetten, dan betaal je de eerste 6 maanden 28 euro per maand, hierna 33 euro.

Ik heb in ieder geval de huidige opzegging geannuleerd.

Reputatie 2

@Floor109

Dank. Lijkt mij een goede. Zou je dat nieuwe jaarcontract willen opstellen? Conform de eerste 6 maanden: 28 euro per maand en daarna 33 euro per maand.

In de tussentijd wil ik graag dat telefoonnummer (van vast bellen) laten porteren naar CHEAPconnect. Daar heb ik al een aanvraag ingediend en ze zijn als het goed is bezig met jullie af te stemmen wanneer de portering plaats zal hebben.

 

Reputatie 6
Badge +7

Ik heb je een mail gestuurd met de orderbevestiging, zou je deze nog willen doorlezen en bevestigen? In de 4e regel staat klik dan op “deze link” om de bestelling te bevestigen.
Hierna duurt het 10 dagen voordat dit is aangepast, aangezien je nog een bedenktijd hebt. Dit betekent dat het nieuwe abonnement actief is vanaf 13 juni, de factuur van juni is al klaar gezet, dus hier zal het nieuwe tarief nog niet op staan. Op de juli factuur zie je een verrekening vanaf 13 juni.

Ik zie inderdaad dat er een nummerportering is aangevraagd, wij hebben hier goedkeuring op gegeven.

Reputatie 2

Dank alles bevestigd. Volgens mij is het dan ook helemaal geregeld. Die portering moet dan vanzelf goed komen. Veel dank voor de hulp. Dan mag er een slotje op dit topic.

Reageer