Skip to main content

Sinds donderdag 20 oktober doet de vaste telefoon van mijn pa van 84 het niet meer. Na de gebruikelijke stappen, waaronder een nieuwe telefoon, belde ik zaterdag 22 oktober met Tele 2. Er werd een nieuw modem opgestuurd. Dat kwam vandaag, dinsdag 25 oktober, ik heb t nieuwe modem geinstalleerd. Nog steeds geen vaste telefoonlijn. Een keer of 7 Tele 2 gebeld, uiteindelijk met de technische dienst verbonden. De storing ligt niet bij mijn pa, maar aan Tele 2. Helaas werd de verbinding steeds verbroken na 25 minuten in de wacht staan. Opnieuw bellen, weer in de wacht, weer niet met de juiste persoon doorverbonden.

Erg vervelend, ook voor mijn pa die slecht ter been is en veel telefoneert.

Hoe kan dit snel worden opgelost?

Het is goed om contact te houden met de telefonische klantenservice.  Moderators op dit forum hebben alleen toegang tot de support systemen van Tele2 mobiel. 

In het algemeen zijn voor vaste telefonie 2 zaken belangrijk.  A) gaat het telefoon hoorntje van poort 1 op het modem branden als je de hoorn oppakt? 😎 hoort de beller een overgang toon of 'dit nummer is niet in gebruik '.

 


Reageer