beantwoord

Activering nummerbehoud duurt al bijna 2 maanden

  • 12 August 2023
  • 1 reactie
  • 9 x bekeken

Na ongeveer 15 jaar, zou ik overstappen naarZiggo. Sinds 4 jaar internet met vaste telefoon. Die overstap heb ik, vanwege fouten van Ziggo, vijf maal moeten annuleren. De laatste keer ongeveer anderhalve maand geleden. Ik besloot toen bij Tele2 te blijven. Ziggo heeft toen die annulering aan Tele2 doorgegeven, inclusief mijn nummerbehoud. Ik heb minstens 2 maal per week de helpdesk gebeld. In het begin werd beweerd dat zij die annulering niet haddenontvangen. Ziggo beweerde bij hoog en laag dat Tele2 de annulereing wèl moest hebben, inclusief mijn vaste nummer. De ene keer was het dit, de andere keer was het dat. Maar het vaste telefoonnummer was nog steeds niet geactiveerd. De laatste keer, ongeveer anderhalve weekend er een “ticket” aangemaakt. Eergisteren gebeld : ze waren ermee bezig. 
Mijn vraag: wat kan ik nu nog doen?

icon

Beste antwoord door eric 12 August 2023, 21:52

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @germeinema 

Hier kun je bij de ACM opzoeken bij welke provider jouw nummer nu is geregistreerd. 

Vul bij de zoekterm je nummer in en dan krijg je bij wie het nummerblok ooit is geregistreerd.  Als je daaronder weer op je eigen nummer klikt zie je waar en wanneer de laatste porteren was. Wat voor info kun je hier vinden?

Reageer