Na ongeveer 15 jaar, zou ik overstappen naarZiggo. Sinds 4 jaar internet met vaste telefoon. Die overstap heb ik, vanwege fouten van Ziggo, vijf maal moeten annuleren. De laatste keer ongeveer anderhalve maand geleden. Ik besloot toen bij Tele2 te blijven. Ziggo heeft toen die annulering aan Tele2 doorgegeven, inclusief mijn nummerbehoud. Ik heb minstens 2 maal per week de helpdesk gebeld. In het begin werd beweerd dat zij die annulering niet haddenontvangen. Ziggo beweerde bij hoog en laag dat Tele2 de annulereing wèl moest hebben, inclusief mijn vaste nummer. De ene keer was het dit, de andere keer was het dat. Maar het vaste telefoonnummer was nog steeds niet geactiveerd. De laatste keer, ongeveer anderhalve weekend er een “ticket” aangemaakt. Eergisteren gebeld : ze waren ermee bezig.
Mijn vraag: wat kan ik nu nog doen?
Beste antwoord door eric
Bekijk origineel bericht