Hallo, Ik heb 3 keer de verkeerde code ingevoerd helaas en nu vraagt hij om mijn PUK code.
De simkaarthouder is niet meer aanwezig, ook heb ik nog geen Tele2 account dus kan ik hem niet vanuit het account halen.
Help...
Hallo, Ik heb 3 keer de verkeerde code ingevoerd helaas en nu vraagt hij om mijn PUK code.
De simkaarthouder is niet meer aanwezig, ook heb ik nog geen Tele2 account dus kan ik hem niet vanuit het account halen.
Help...
Hi
Ik wil je daar graag bij helpen. Ik heb daarvoor je gegevens nodig dus zou je mij een privebericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres, laatste 4 cijfers van je IBAN en je e-mailadres ter controle? Dan ga ik kijken of het mogelijk is om je pukcode per e-mail te sturen.
Ik hoor graag van je!
Hi
@Liefszoex Ik wil je daar graag bij helpen. Ik heb daarvoor je gegevens nodig dus zou je mij een privebericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres, laatste 4 cijfers van je IBAN en je e-mailadres ter controle? Dan ga ik kijken of het mogelijk is om je pukcode per e-mail te sturen.
Ik hoor graag van je!
Hallo HajarK,
Bedankt voor je reactie, heb gelukkig een mobiel van iemand kunnen lenen om Tele2 te bellen.
Alles is dus weer klaar en geregeld, toch bedankt !
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.