Skip to main content

Het is tijd voor de introductie van een geweldige serie nieuw toestellen; de Samsung Galaxy S23, Samsung Galaxy S23+ en de Samsung Galaxy S23 Ultra!

 

Als echte Samsung fan zat je hier natuurlijk al op te wachten en ik kan je alvast verklappen; ze zijn het wachten waard! Niet alleen de toestellen hebben een mooie upgrade gehad, ook de acties die je er momenteel bij krijgt zijn waanzinnig. Deze wil je niet missen!
 



Ik snap dat je alles wil weten over jouw nieuwe toestel, bestelling en de acties, dus die zet ik graag voor je op een rijtje. Alle drie de toestellen zijn direct leverbaar, dus je kunt jouw nieuwe toestel snel in handen hebben.
 

Dit mag je verwachten van jouw nieuwe Samsung Galaxy S23

Per model verschillen de specificaties uiteraard een beetje, de één is nog beter dan de ander, maar voor alle drie de toestellen geldt het volgende:
 

  • Premium design - Create Your Epic met de Galaxy S23, een premium smartphone met een duurzaam design die matcht bij elke look.
  • Ongeëvenaarde camera’s - Daag jouw creativiteit dag en nacht uit met de pro-camera’s met de Galaxy S23.
  • De beste Galaxy-prestatie tot nu toe - Verbaas je over de topprestaties van de Galaxy S23 en breek snelheidsrecords in alles wat je doet.
  • Top-notch beveiliging - De beveiliging van jouw Galaxy S23 staat altijd en overal op defensieniveau.
     

Benieuwd naar de specificaties per model? Vergelijk ze in onze webshop!

 

Deze waanzinnige acties wil je niet missen

Koop je de Samsung Galaxy S23, dan heb je niet alleen de beste Galaxy-prestaties, je profiteert ook nog eens van genadeloze acties. Lees snel verder!
 

Gratis Galaxy Watch5 LTE 40mm (Alleen bij T-Mobile & Tele2!)

Ontvang een Galaxy Watch5 LTE 40mm t.w.v. € 269 bij aankoop van een Samsung Galaxy S23 Ultra. Deze actie geldt op alle geheugen en versies van de Samsung Galaxy S23 Ultra.

  • Actieperiode: 1 februari 2023 19:00 uur t/m 2 april 2023
  • Registreren kan t/m 2 mei 2023
  • Bekijk de actievoorwaarden en claim hier jouw Galaxy Watch5 LTE 40mm!
     

Cashback actie tot € 240

Upgrade naar meer opslag en ontvang tot wel € 240 retour.

  • Actieperiode: 1 februari 2023 19:00 uur t/m 26 februari 2023
  • Registreren kan t/m 26 april 2023
  • Bekijk de actievoorwaarden en claim hier jouw Cashback!
     

Hoeveel cashback krijg ik precies? Bekijk hier het totale overzicht:

 


 



FAQ

Hoe kan ik mijn Samsung Galaxy S23 bestellen?

Vanaf 01-02-2023 kun je jouw Samsung Galaxy S23 heel eenvoudig en snel bestellen!
► Verlenging: Ga snel naar MijnTele2 (webversie of app), zodat je direct kunt zien of je kan verlengen! 
► Nieuw abonnement: Ga snel naar onze webshop om jouw nieuwe Samsung te bestellen!

 

Bestelling en levering

Bezorging via AMP:
Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnafspraak.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als ná je bestelling.

We delen de actuele levertijden via onze Community. Zodra deze informatie bekend is, zullen we dit topic ook van een update voorzien. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je jouw gloednieuwe toestel in huis!
 

Bezorging via PostNL: 
Je ontvangt een e-mail met daarin de bezorgdatum. Via de PostNL app kun je eventueel een andere datum kiezen.

We delen de actuele levertijden met jullie via onze Community. Zodra deze informatie bekend is, zullen we dit topic ook van een update voorzien. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je het toestel in huis. 

 

Ik mag nog niet verlengen. Kan ik een Samsung Galaxy S23 met een Early Renewal bestellen?

Ja, het is mogelijk om een vervroegde verlenging aan te vragen. We noemen dit ook wel een Early Renewal. Meer informatie hierover vind je in dit artikel. Houd er rekening mee dat de vervroegde verlenging pas ingaat ná je huidige contract. Het toestel ontvang je wel zodra deze op voorraad is.

 

Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe Samsung eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld?

We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type toestel, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt. 

Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar door bijvoorbeeld gemaakte bezorgafspraken met de koerier of doordat mensen het toestel niet of later komen ophalen kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt.

 

Ik heb een Samsung besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen!

Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van AMP krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling.

Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.

Je krijgt een e-mail vanuit AMP zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw toestel. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum.

 

 Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu?

Betalen van je bestelling en de thuiskopieheffing kan via iDeal, creditcard of betalen bij ontvangst. Moet je betalen, maar maak je geen keuze voor de betaalwijze? Dan zetten we deze na 2 uur automatisch op 'betalen bij ontvangst'. Je kunt het bedrag dan pinnen bij de koerier. Als je na 2 uur een keuze wilt maken voor de betaalwijze, krijg je de melding 'Ongeldig betalingsverzoek'. Je kunt dan betalen aan de deur als jouw toestel wordt geleverd.

 

Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen?

Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op MijnTele2 om vervolgens jouw abonnement te verlengen.

Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement.

 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren.

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen?

Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Heb je na het lezen van al deze informatie nog vragen? Laat hieronder een reactie achter. We staan voor je klaar en helpen je zo snel mogelijk!

Kan mijn abo niet verlengen bij Tele2, 

Krijg in de laatste stap deze melding;

Helaas kan je niet het gekozen abonnement i.c.m. het toestel bij ons afsluiten. 

Maakt niet uit welk abo ik kies, steeds deze melding. Inkomenscheck is gewoon goed, toestel krediet is net zo hoog als dat ik al had. Bij mobie.nl kan het wel gewoon echter daar krijg je geen smartwatch erbij maar zinloze inruilkorting die zwaar onder de verkoopprijs ligt.

Bij Tmobile lijkt het dus ook gewoon te kunnen

Na lang Tele2 klant te zijn geweest, ga ik nu overstappen naar Tmobile ivm dit domme gedoe


Hey @Jezzer, wat apart dat het niet lukt met het afsluiten van het abonnement. Als ik het voor je kan uitzoeken, zet dan even je 06-nummer in je profiel. Dan ga ik graag voor je aan de slag. Mocht het al gelukt zijn bij T-Mobile, dan vind ik dat natuurlijk ook superfijn om te horen en wens ik je alvast heel veel plezier met je nieuwe toestel en je Galaxy Watch! 


Beste,

Vandaag mijn nieuwe S23 Ultra ontvangen.

Nu wilde ik de watch aan gaan vragen maar moet ik een aankoopbewijs voorleggen. Is dit hetgeen wat ik in de doos erbij heb gekregen?
Ik heb via de email namelijk geen factuur of iets dergelijks gehad.

Ik hoor het graag!

Dank


Vandaag heb ik mijn S23 Ultra ontvangen.

 

Nu wil ik de watch aan gaan vragen maar moet ik een aankoopbewijs voorleggen. 

 

Is dat pagina 2 van het contract die ik in de mail heb ontvangen waar het imei nummer opstaat en het toestel + toestel krediet met mijn digitale handtekening onderaan?

 

Ik hoor het graag!

 

 

 

Met vriendelijke groet, 

 

Damian 


Hey guys, allereerst tof om te horen dat jullie je S23 Ultra hebben ontvangen! Om je cadeau te claimen heb je de hardware factuur nodig. Deze ontvang je een paar dagen na ontvangst van je toestel via de mail, maar ik snap dat jullie niet kunnen wachten, dus ik help jullie direct verder!

@damian.br ik heb je zojuist een verificatiecode per SMS gestuurd. Als je die hier aan me geeft, vraag ik de hardware factuur direct voor je op en dan ontvang je deze binnenkort in je mail! Je ontvangt daarnaast een wachtwoord per SMS om de hardware factuur veilig te openen. 💪🏻

@BlasterStyle ik kan jouw hardware factuur nog niet vinden, maar geen zorgen - die ga ik bij mijn collega's opvragen. Stuur mij even een privébericht met het IMEI-nummer van je nieuwe toestel. Dan duik ik er direct voor je in! 😊


@Marciano van Tele2 Hallo, dank je wel voor de reactie maar het is niet meer nodig, ik heb gister ochtend me hardware factuur al ontvangen. Als nog bedankt voor de moeite.


Ik heb een hardware factuur nodig voor mijn s23 Ultra maar die heb ik nog niet ontvangen.


Hey @Ajdk, ik heb vanochtend op je andere bericht in dit topic gereageerd en ben er al mee bezig voor je. Bekijk snel mijn reactie en laten we daar verder praten!  


Hoi, zijn de acties (upgrade en smartwatch) ook geldig wanneer je het abonnement buiten verlengt, dus in een telefoonzaak? of moet dit perse via de webshop van Tele2. En hoe weet je of de telefoonzaak een ‘verkoopkanaal’ is van Tele2?

 


Hey @pm5858 de Galaxy Watch5 LTE 40mm is exclusief voor Tele2 en T-Mobile. Of de cashback actie ook via andere verkopers zou je even bij die partij moeten checken. Om het beste uit je bestelling te halen zou ik hem direct bij ons bestellen! 😎


Dankjewel voor je reactie @Marciano van Tele2 , ik bedoel eigenlijk als ik het abonnement bij Tele2 buiten, in een telefoonzaak verleng, of dan de actie geldt. Dus een zaak die wel abonnementen van Tele2 aanbiedt. Dankjewel


Hey @pm5858, geen dank, ik zie dat mijn reactie nog iets duidelijker kon! Ik heb voor je gekeken bij enkele partners en ik zie dat de cashback actie wel geldt met een abonnement van Tele2, maar de Galaxy Watch ontvang je echt alleen als je hem besteld via onze eigen webshop. 😊


Hey @Marciano van Tele2 
Ik was te voorbarig. Inmiddels de watch aangevraagd en de samenvatting van abonnement voorgelegd.

Deze is goedgekeurd! Dus ik krijg binnen nu en 6 weken de watch.

Groet,

Dylan


Hey @BlasterStyle, geen probleem. Goed om te horen dat het is gelukt met de aanvraag en alvast heel veel plezier ermee! 😄


Reageer