Het is tijd voor de introductie van een geweldige serie nieuw toestellen; de Samsung Galaxy S23, Samsung Galaxy S23+ en de Samsung Galaxy S23 Ultra!
Als echte Samsung fan zat je hier natuurlijk al op te wachten en ik kan je alvast verklappen; ze zijn het wachten waard! Niet alleen de toestellen hebben een mooie upgrade gehad, ook de acties die je er momenteel bij krijgt zijn waanzinnig. Deze wil je niet missen!
Ik snap dat je alles wil weten over jouw nieuwe toestel, bestelling en de acties, dus die zet ik graag voor je op een rijtje. Alle drie de toestellen zijn direct leverbaar, dus je kunt jouw nieuwe toestel snel in handen hebben.
Dit mag je verwachten van jouw nieuwe Samsung Galaxy S23
Per model verschillen de specificaties uiteraard een beetje, de één is nog beter dan de ander, maar voor alle drie de toestellen geldt het volgende:
- Premium design - Create Your Epic met de Galaxy S23, een premium smartphone met een duurzaam design die matcht bij elke look.
- Ongeëvenaarde camera’s - Daag jouw creativiteit dag en nacht uit met de pro-camera’s met de Galaxy S23.
- De beste Galaxy-prestatie tot nu toe - Verbaas je over de topprestaties van de Galaxy S23 en breek snelheidsrecords in alles wat je doet.
- Top-notch beveiliging - De beveiliging van jouw Galaxy S23 staat altijd en overal op defensieniveau.
Benieuwd naar de specificaties per model? Vergelijk ze in onze webshop!
Deze waanzinnige acties wil je niet missen
Koop je de Samsung Galaxy S23, dan heb je niet alleen de beste Galaxy-prestaties, je profiteert ook nog eens van genadeloze acties. Lees snel verder!
Gratis Galaxy Watch5 LTE 40mm (Alleen bij T-Mobile & Tele2!)
Ontvang een Galaxy Watch5 LTE 40mm t.w.v. € 269 bij aankoop van een Samsung Galaxy S23 Ultra. Deze actie geldt op alle geheugen en versies van de Samsung Galaxy S23 Ultra.
- Actieperiode: 1 februari 2023 19:00 uur t/m 2 april 2023
- Registreren kan t/m 2 mei 2023
- Bekijk de actievoorwaarden en claim hier jouw Galaxy Watch5 LTE 40mm!
Cashback actie tot € 240
Upgrade naar meer opslag en ontvang tot wel € 240 retour.
- Actieperiode: 1 februari 2023 19:00 uur t/m 26 februari 2023
- Registreren kan t/m 26 april 2023
- Bekijk de actievoorwaarden en claim hier jouw Cashback!
Hoeveel cashback krijg ik precies? Bekijk hier het totale overzicht:
FAQ
Hoe kan ik mijn Samsung Galaxy S23 bestellen?
Bestelling en levering
Bezorging via AMP:
Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnafspraak.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als ná je bestelling.
We delen de actuele levertijden via onze Community. Zodra deze informatie bekend is, zullen we dit topic ook van een update voorzien. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je jouw gloednieuwe toestel in huis!
Bezorging via PostNL:
Je ontvangt een e-mail met daarin de bezorgdatum. Via de PostNL app kun je eventueel een andere datum kiezen.
We delen de actuele levertijden met jullie via onze Community. Zodra deze informatie bekend is, zullen we dit topic ook van een update voorzien. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je het toestel in huis.
Ik mag nog niet verlengen. Kan ik een Samsung Galaxy S23 met een Early Renewal bestellen?
Ja, het is mogelijk om een vervroegde verlenging aan te vragen. We noemen dit ook wel een Early Renewal. Meer informatie hierover vind je in dit artikel. Houd er rekening mee dat de vervroegde verlenging pas ingaat ná je huidige contract. Het toestel ontvang je wel zodra deze op voorraad is.
Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe Samsung eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld?
We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type toestel, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt.
Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar door bijvoorbeeld gemaakte bezorgafspraken met de koerier of doordat mensen het toestel niet of later komen ophalen kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt.
Ik heb een Samsung besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen!
Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van AMP krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling.
Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.
Je krijgt een e-mail vanuit AMP zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw toestel. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum.
Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu?
Betalen van je bestelling en de thuiskopieheffing kan via iDeal, creditcard of betalen bij ontvangst. Moet je betalen, maar maak je geen keuze voor de betaalwijze? Dan zetten we deze na 2 uur automatisch op 'betalen bij ontvangst'. Je kunt het bedrag dan pinnen bij de koerier. Als je na 2 uur een keuze wilt maken voor de betaalwijze, krijg je de melding 'Ongeldig betalingsverzoek'. Je kunt dan betalen aan de deur als jouw toestel wordt geleverd.
Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen?
Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op MijnTele2 om vervolgens jouw abonnement te verlengen.
Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement.
Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren.
Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.
Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen?
Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.
Heb je na het lezen van al deze informatie nog vragen? Laat hieronder een reactie achter. We staan voor je klaar en helpen je zo snel mogelijk!