Goedemorgen!
Een paar weken geleden begon mijn iphone 11 vreemd te doen. Hij liep steeds vast en startte dan opnieuw op. Na bij de Apple winkel te zijn geweest was duidelijk dat er een fout in de software zat. Panic-full gaf deze software fout. Ik vroeg nog wat ik verkeerd had gedaan met mijn iphone, maar de medewerker gaf aan dat dit niet aan mij lag en soms zomaar kan gebeuren. Ik heb toen mijn telefoon aangemeld ter reparatie. Een paar dagen voordat het werd opgehaald begin het beeldscherm ook vreemd te doen en stopte er uiteindelijk helemaal mee.
Nu krijg ik van DynaFix een prijsopgave van ruim € 500 om mijn toestel om te ruilen, omdat deze blijkbaar niet gemaakt kan worden. Ook zal het defect te maken hebben met corrosie door vocht waardoor het niet onder de garantie valt. Ik zwem niet met mijn iphone, ik douch er niet mee en heb er nooit water of wat dan ook overheen laten vallen. Daarnaast is volgens de Tele 2 website de iphone 11 waterbestendig. Ik vraag mij dus af hoe dit voor mij geregeld kan gaan worden? Ik ben namelijk niet van plan om te gaan betalen voor een nieuwe telefoon, terwijl ik nog in mijn garantie periode zit en mijn waterbestendige telefoon kapot is gegaan door vocht.
Alvast bedankt.