Promotie gratis earbuds bij Samsung Galaxy S23 Ultra

  • 2 June 2023
  • 3 reacties
  • 333 x bekeken

Beste,

 

Afgelopen zondag had ik mijn abonnement mogen

verlengen met een Samsung Galaxy’s S23 Ultra.

 

Er werd 200 euro cash back en gratis earbuds beloofd.

De 200 euro cash back is inmiddels goedgekeurd, maar de earbuds helaas niet.

 

Samsung en Tele2 sturen mij naar elkaar toe. maar bieden geen passende oplossing.

 

Ik ben al jaren vaste klant bij Tele2, met drie verschillende abonnementen.

 

Ik ben ten einde raad. Kan iemand van de forum adviseren?

Marciano van Tele2 9 maanden geleden

Hi Anita, allereerst van harte welkom op de Community en tof om te horen dat je voor de Samsung Galaxy S23 Ultra hebt gekozen! Waar heb je het toestel besteld? Volgens het systeem heb je dit bij een externe partner gedaan, klopt dat? De Galaxy Buds2 Pro-actie geldt niet voor onze (Tele2) klanten. Deze actie was alleen voor T-Mobile. Echter stond deze actie wel een paar dagen onterecht in onze webshop, tussen 22 en 25 mei. Op 25 mei is deze actie verwijderd, dus ik vind het niet leuk om te zeggen, maar je hebt geen recht op de Galaxy Buds2 Pro, omdat jouw bestelling op 28 mei is geplaatst, toen deze actie niet meer in de webshop stond. Ik ben wel blij om te horen dat het in ieder geval is gelukt met de cashback actie. 

Ik hoop je hiermee voldoende duidelijkheid te hebben gegeven, maar mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar!

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Als je er niet uitkomt zou je ook de bestelling kunnen annuleren. 

Dat kan tot 14 dagen na ontvangst van je toestel.

Hoi,

 

Daar is het al te laat voor.

Mijn zoon heeft de verpakking al opengemaakt en eigenlijk alles geïnstalleerd.

Ik ga misschien Tele2 hoofdkantoor bellen en ook die van Samsung.

Een teleurgestelde klant erbij voor Samsung en Tele2.

Reputatie 7
Badge +12

Hi Anita, allereerst van harte welkom op de Community en tof om te horen dat je voor de Samsung Galaxy S23 Ultra hebt gekozen! Waar heb je het toestel besteld? Volgens het systeem heb je dit bij een externe partner gedaan, klopt dat? De Galaxy Buds2 Pro-actie geldt niet voor onze (Tele2) klanten. Deze actie was alleen voor T-Mobile. Echter stond deze actie wel een paar dagen onterecht in onze webshop, tussen 22 en 25 mei. Op 25 mei is deze actie verwijderd, dus ik vind het niet leuk om te zeggen, maar je hebt geen recht op de Galaxy Buds2 Pro, omdat jouw bestelling op 28 mei is geplaatst, toen deze actie niet meer in de webshop stond. Ik ben wel blij om te horen dat het in ieder geval is gelukt met de cashback actie. 

Ik hoop je hiermee voldoende duidelijkheid te hebben gegeven, maar mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar!

Reageer