beantwoord

Samsung Flip 5 promotie

  • 30 July 2023
  • 3 reacties
  • 296 x bekeken

Ik wil mijn abonnement verlengen met een nieuwe gsm: de Samsung Flip 5. Nu heeft deze een promotie van een gratis Samsung Watch 6 LTE. Ik vind alleen nergens de actievoorwaarden.

Als ik mijn abonnement verleng met de Flip5, 512GB, 20 GB databundel en 200 bel/SMS krijg ik als ik wil betalen de melding dat de promotie niet geldt bij mijn abonnement.

 

Samsung zegt bij de Flip 5 actievoorwaarden alleen iets over het type toestel als actievoorwaarde en zegt niets over het soort abonnement.

Bij de Watch 6 actievoorwaarden staat helemaal niets over een actiecombi met de Flip 5.

Weet iemand de actievoorwaarden mbt het soort abonnement?

icon

Beste antwoord door Spikey 30 July 2023, 10:36

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Ik heb overigens de Tele2 promotie gevonden, maar ook daar staat niets over abonnementsvoorwaarden.

 

Iemand enig idee?

Laat maar, ik ben er inmiddels uit.

Reputatie 7
Badge +12

Hey Spikey, tof dat je wil verlengen met de Samsung Galaxy Z Flip5 - een hele goede keuze! Fijn dat je er inmiddels al uit bent gekomen. Ik geef je toch graag nog wat extra informatie. Je vindt de informatie over de actie altijd in de webshop op de pagina van de Z Flip5 met een linkje naar de Samsung promotiepagina. Verder staan de acties ook in het topic over de Samsung Galaxy Z Flip5 hier op de Community. Het abonnement stel jesimpelweg gewoon lekker zelf samen zoals jij wil en dan komt het helemaal goed!

Is het gelukt? Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar! 😄

Reageer