Sticky

FAQ Samsung Galaxy Z Flip5

  • 26 July 2023
  • 0 reacties
  • 137 x bekeken
FAQ Samsung Galaxy Z Flip5
Reputatie 7
Badge +12

Samsung komt opnieuw met een prachtig toestel: De Samsung Galaxy Z Flip5!

 

ǝpıs dıןɟ ǝɥʇ uıoɾ 🙃

 

Was jij al fan van de Galaxy Z Flip4? Bereid je dan voor op de Samsung Galaxy Z Flip5. Dit toestel heeft een mooie upgrade gehad en daarnaast profiteer je nu ook van genadeloze acties. Deze wil je niet missen!

Ik weet wat je denkt: hoe zit het met de Samsung Galaxy Z Fold5? Wij bieden dit toestel niet aan, maar onze grote zus T-Mobile wel. Meer interesse in de Fold5? Neem snel een kijkje in de T-Mobile webshop of lees meer over de Fold5 in dit topic op de T-Mobile Community!
 



Ik snap dat je alles wil weten over jouw nieuwe toestel, bestelling en de acties, dus die zet ik graag voor je op een rijtje. De Samsung Galaxy Z Flip5 is vanaf woensdag 26 juli 2023 te bestellen en is vanaf vrijdag 4 augustus verkrijgbaar!

 

Samsung Galaxy Z Flip5

De nieuwe Galaxy Z Flip5 is een reflectie van wie jij bent en wat jij leuk vindt. Met dit toestel kies je voor een iconisch design met oneindig veel mogelijkheden. Geniet van een groot en functioneel 3.4 inch Cover Screen en personaliseer deze met jouw favoriete apps. Dit nieuwe 3.4'’ Cover Screen is tot 280% groter dan zijn voorganger en op dit scherm bekijk jij gemakkelijk je apps en TikTok- of Youtube videos on the go! Jouw apps passen zich naadloos aan naar elk formaat voor een optimale ervaring en dat allemaal zonder je toestel op te hoeven klappen. Maak voortaan de beste selfies met de hoofdcamera van jouw smartphone, direct via Quick S.

Waarom jij dit toestel wil hebben (in het kort):

  • Pocket-sized, compact design
  • Handsfree selfies en video’s maken
  • Handsfree videochat voor multitasking
  • Functionele en grote coverscreen

 

Dit mag je verwachten van jouw nieuwe Samsung Galaxy Z Flip5

  • Groot Cover screen – 3.4 inch functionale Cover Screen die tot maar liefst 280% groter is dan zijn voorganger!
  • Zero-gap design – Het vernieuwde zero-gap design is uitgerust met een nieuwe scharnier waarmee je het toestel naadloos kunt dichtvouwen.
  • Verminderde crease – De vouwlijn in het beeldscherm is minder zichtbaar bij deze nieuwe serie
  • 12 megapixel hoofdcamera – Gebruik met Quick Shot voor het beste resultaat en de beste selfie ervaring
  • Snapdragon® 8 Gen 2 chipset – voor nog meer power, efficiëntie en ultieme multitask ervaring

 

Samsung Galaxy Z Flip5 - Graphite (grijs)

 

Ontvang € 120 retour en/of een Galaxy Watch6 LTE 40mm Black t.w.v. € 369 cadeau!

Koop je tussen 26 juli en 1 oktober 2023 de Samsung Galaxy Z Flip5? Dan ontvang je een Galaxy Watch6 LTE 40mm Black t.w.v. € 369 cadeau! Nog mooier; deze actie geldt exclusief bij Tele2 en T-Mobile!

  • Actieperiode: 26 juli t/m 1 oktober 2023
  • Claimen: t/m 1 december 2023
  • Bekijk de actievoorwaarden en claim jouw cadeau op deze pagina!

Koop je tussen 26 juli en 13 augustus de Samsung Galaxy Z Flip5? Dan ontvang je € 120 retour bij een upgrade naar de 512GB variant.

  • Actieperiode: 26 juli t/m 13 augustus 2023
  • Claimen: t/m 1 december 2023
  • Bekijk de actievoorwaarden en claim jouw € 120 retour op deze pagina!

Let op: Bestel jij de Galaxy Z Flip5 tussen maandag 26 juli en zondag 13 augustus 2023? Dan ontvang je € 120 retour en de Galaxy Watch6 LTE 40mm Black t.w.v. € 369!

 

 

Specificaties | Samsung Galaxy Z Flip5

Hieronder alvast enkele specificaties.

  • Display – folded 3.4’’ Super AMOLED 60Hz | Unfolded 6.7’’ Dynamic AMOLED 2X Adaptive
  • Camera achter – Ultra wide 12MP FF | Wide 12MP OIS Dual Pixel (F1.8)
  • Camera voor – 10MP FF
  • Processor – Snapdragon 8 Gen2
  • Batterij – 3,700 mAh (Dual), Super Fast Charging 25W, Wireless PowerShare
  • Intern- en werkgeheugen – 8 + 256GB | 8 + 512 GB

Benieuwd naar alle specificaties? Bekijk ze in onze webshop!

 

Varianten en kleuren:

Samsung Galaxy Flip5

2 varianten beschikbaar:

  • Samsung Galaxy Flip5 256 GB voor €37,- toestelkrediet per maand
  • Samsung Galaxy Flip5 512 GB voor €41,- toestelkrediet per maand

 

Bestel jouw Samsung Galaxy Z Flip5 tijdens de Dit Wil Ik Weken en geniet van extra veel voordeel!

 

Kleuren

  • Graphite (Grijs)
  • Cream (Beige)
  • Lavander (Lavendel)
  • Mint (Licht groen)

Samsung Galaxy Z Flip5 - Cream (beige)

 

Gemakkelijk van playlist veranderen of videos kijken op het Cover Screen

 


 

FAQ

 Hoe kan ik mijn Samsung Galaxy Z Flip5 bestellen? 

Vanaf woensdag 26 juli 2023 kun je jouw Samsung Galaxy Z Flip5 heel eenvoudig en snel bestellen (vanaf 4 augustus verkrijgbaar)!  
► Verlenging: Ga snel naar MijnTele2 (via laptop of computer), zodat je direct kunt verlengen!  
► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe Flip5 te bestellen! 

 

Bestelling en levering 

Bezorging via AMP

Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnafspraak.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als na je bestelling. Plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je het toestel in huis. 

 

Bezorging via PostNL
Je ontvangt een e-mail met daarin de bezorgdatum. Via de PostNL app kun je eventueel een andere datum kiezen.

 

Ik heb een Samsung Galaxy Z Flip5 besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen! 

Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van onze bezorgpartner AMP krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling. 
 
Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic. 
 
Je krijgt een e-mail vanuit AMP zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw toestel. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail. Met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum. 

 

Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu? 

Betalen van je bestelling en de thuiskopieheffing kan via iDeal, creditcard of betalen bij ontvangst. Moet je betalen, maar maak je geen keuze voor de betaalwijze? Dan zetten we deze na 2 uur automatisch op 'betalen bij ontvangst'. Je kunt het bedrag dan pinnen bij de koerier. Als je na 2 uur een keuze wilt maken voor de betaalwijze, krijg je de melding 'Ongeldig betalingsverzoek'. Je kunt dan betalen aan de deur als jouw toestel wordt geleverd. 

 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren. 

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling. 

 

Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen? 

Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. Wat uiteraard wel kan, is je order annuleren en een nieuwe plaatsen. Zo krijg je precies het toestel dat je wilt! Let wel: omdat het om een nieuwe bestelling gaat, kom je achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling. 

 

Heb je na het lezen van bovenstaande informatie nog vragen over de Samsung Galaxy Z Flip5? Stel ze hieronder of start gerust een nieuw topic en vraag het de Community. We staan voor je klaar!

 

Relevante kennisartikelen

 


0 reacties

Geen reactie

Reageer