Skip to main content

Ik heb mijn pin 3x verkeerd ingetoetst en heb de puk code nodig, die ik helaas kwijt ben. Nu had ik gelezen dat ik die via MijnTele2 kan opvragen, maar het account koppelen gaat niet vanwege de sms verificatie. Is het mogelijk dat een moderator me nog hiermee kan helpen, of zal dat toch morgen moeten via de klantenservice?

Goedemorgen @flying-duchess, ik snap dat je graag je toestel in wilt komen - ik ga je hierbij helpen!

Wist je dat wij hier een hele handige topic over hebben, zodat je alsnog snel aan jouw pin- en pukcode kan komen? Check het snel: 

Mocht je hier alsnog niet uitkomen kan je mij een privébericht sturen met de volgende gegevens: volledige naam, telefoonnummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers. Ik regel dan dat jij de codes per e-mail van ons binnen gaat krijgen!

Groetjes,
Manouk


Tja, zelfde verhaal. Ik kan mijn abonnement niet toevoegen aan mijn tele2 vanwege de sms verificatie. Wordt beetje wanhopig.

 

groet Frank 


Bel dan even de klantenservice.  Die kunnen je helpen met de PUK code. 


Reageer