beantwoord

Geen hardwarefactuur ontvangen.

  • 12 May 2023
  • 8 reacties
  • 105 x bekeken

Vorige maand heb ik mijn abonnement verlengd met nieuw toestel. Ik heb alleen geen hardwarefactuur gekregen, welke nodig is voor de speaker actie.

Eerst heb ik hier gezocht. Ik zag ergens dat hij na 3 dagen verstuurd zou worden.

Na een week toch maar gebeld. Toen werd me verteld dat er binnen een week na aankoop een factuur gestuurd zou worden. Ik zou hem die dag of de volgende dag krijgen. Niet dus.

Toen enkele dagen later via de chat contact gezocht. Het kostte 20 min om überhaupt uit te leggen dat ik simpel een aankoopbewijs wilde. Af en toe dacht ik nog steeds met een chatbot te maken te hebben. De medewerker zei toen het aankoopbewijs gemailed te hebben, maar ik ontving niets. Ook niet in de spam. Toen is er maar een ticket voor de technische dienst ingestuurd, maar dat zou weer een week duren.

Na een week maar weer gebeld. En deze medewerker vertelde me dat ze niet eens kunnen versturen vanwege de privacy. De technische dienst zal nog eens 2 weken op zich laten wachten.

Als ik eind van de maand geen hardwarefactuur/aankoopbewijs heb, ontbind ik de aankoop. Er wordt immers geadverteerd met een actie die ik nu niet kan aanvragen.

icon

Beste antwoord door hugomeeuwes 8 June 2023, 12:28

Bekijk origineel bericht

8 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hi Hugo, tof om te horen dat je een nieuw toestel hebt besteld en gebruik wil maken van de Harman Kardon Onyx Studio 7 actie! Ik snap volkomen dat je die zo snel mogelijk wil ontvangen. Het duurt normaal gesproken inderdaad een paar dagen voordat je de hardware factuur via de mail ontvangt. Echter komt het soms voor dat deze niet automatisch verstuurd wordt. Daar helpen wij je dan graag bij. Ik zie dat mijn collega de hardware factuur inderdaad voor je heeft opgevraagd op 6 mei. Ik weet niet wat er precies is besproken, maar ik geef je wel graag meer duidelijkheid over hoelang het ongeveer duurt voordat je hem ontvangt. De verwerkingstijd van de afdeling die de hardware factuur zal versturen staat momenteel officieel op 20 werkdagen, maar worden vaak binnen 15 werkdagen opgepakt. Ik verwacht daarom dat je hem rond 26 mei ontvangt. De kans is klein, maar wel aanwezig dat je hem uiterlijk 1 juni ontvangt. Mijn excuses voor het ongemak. Ik snap dat dit niet ideaal is en dat je hem het liefst vandaag nog ontvangt, maar je hoeft je in ieder geval geen zorgen te maken over de actie. Je hebt nog tot vrijdag 30 juni om de speaker te claimen.

Ik hoop dat je hiermee wat meer duidelijkheid hebt en dat ik je zorgen over de speaker heb kunnen wegnemen. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar!

Ga ik vandaag nog iets van jullie horen? Zoals gezegd, als ik de speaker niet kan aanvragen, hebben jullie niet aan de koopovereenkomst voldaan en ontbind ik die. Jullie adverteerden er immers mee. Ik wacht er als sinds April op!

Reputatie 7
Badge +12

Hi Hugo, wat vreemd dat je hem nog niet hebt ontvangen. Ik zie dat de cases inderdaad nog niet zijn opgepakt. Mijn collega heeft gisteren het verzoek uitgezet om de hardware factuur z.s.m. op te sturen, ik zal de case na het weekend ook in de gaten houden om te zien of er een update komt! 

En nog steeds niets gehoord. Hoe moeilijk kan het zijn een factuur op te sturen? Ik snap wel dat support overuren maakt als simpele processen zo mis kunnen gaan.

Reputatie 7
Badge +12

Hi Hugo, goed dat je me een reminder stuurt! Ik weet niet precies wat er mis is gegaan, waardoor de cases niet werden opgepakt, maar ik snap volkomen dat je geduld op is. Mijn geduld was dat namelijk ook. Ik heb een andere weg gevonden om een van mijn collega's te bereiken en er is me beloofd dat de hardware factuur vandaag nog per mail naar je wordt gestuurd. Laat je het me weten als je hem hebt ontvangen? Ik kijk erg uit naar je reactie!

Zodra je de hardware factuur hebt ontvangen, kun je je Harman Kardon Onyx Studio 7 speaker direct claimen via deze pagina. Ik hoop uiteraard dat de speaker nog op voorraad is, maar houdt er wel rekening mee dat dit een OP=OP actie is. Mocht de voorraad van de Harman Speaker op zijn, dan ontvang je een Samsung Estore voucher t.w.v. € 200.

Ik hoop snel een positief bericht van je te ontvangen!

Zojuist een sms met code ontvangen, maar geen e-mail, dus nog geen factuur (ik denk dat de sms ermee te maken heeft? Verder niets gehoord namelijk.

Weet dat jullie actief hebben gepromoot met de speaker. Als deze op is doordat jullie het proces zo extreem vertraagd hebben, dan houdt op=op natuurlijk geen stand en kan ik de verkoop gewoon ontbinden. 

Hi Hugo, tof om te horen dat je een nieuw toestel hebt besteld en gebruik wil maken van de Harman Kardon Onyx Studio 7 actie! Ik snap volkomen dat je die zo snel mogelijk wil ontvangen. Het duurt normaal gesproken inderdaad een paar dagen voordat je de hardware factuur via de mail ontvangt. Echter komt het soms voor dat deze niet automatisch verstuurd wordt. Daar helpen wij je dan graag bij. Ik zie dat mijn collega de hardware factuur inderdaad voor je heeft opgevraagd op 6 mei. Ik weet niet wat er precies is besproken, maar ik geef je wel graag meer duidelijkheid over hoelang het ongeveer duurt voordat je hem ontvangt. De verwerkingstijd van de afdeling die de hardware factuur zal versturen staat momenteel officieel op 20 werkdagen, maar worden vaak binnen 15 werkdagen opgepakt. Ik verwacht daarom dat je hem rond 26 mei ontvangt. De kans is klein, maar wel aanwezig dat je hem uiterlijk 1 juni ontvangt. Mijn excuses voor het ongemak. Ik snap dat dit niet ideaal is en dat je hem het liefst vandaag nog ontvangt, maar je hoeft je in ieder geval geen zorgen te maken over de actie. Je hebt nog tot vrijdag 30 juni om de speaker te claimen.

Ik hoop dat je hiermee wat meer duidelijkheid hebt en dat ik je zorgen over de speaker heb kunnen wegnemen. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze dan gerust. Ik sta voor je klaar!

 

Net gebeld en de factuur is ontvangen. Gelijk de speaker aangevraagd. Hoop dat dit nog lukt.

Reputatie 7
Badge +12

Hi Hugo, de SMS hoort er inderdaad bij! Fijn om te horen dat je hem nu hebt ontvangen en hebt aangevraagd. Ik hoop dat 'ie gewoon nog beschikbaar is, maar mocht dit niet zo zijn en je hebt geen interesse in de E-voucher, dan ga ik absoluut mijn best doen en kijken wat er te regelen valt. Ik snap je uiteraard, ik wilde je alleen even een heads up geven over de actie. Ik ga er eigenlijk van uit dat de speaker nog op voorraad is hoor!

Laat het me maar weten als je bevestiging van Samsung hebt gekregen! 😊

Reageer