Tele2 e-mail stopt
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Wat is Wangiri fraude? Bij Wangiri fraude hopen de fraudeurs dat mensen gaan terugbellen naar gemiste frauduleuze telefoonnummers. Het gaat hier vaak om nummers uit het buitenland. Bij de terugbelpoging naar deze nummers lijkt het voor de beller alsof er geen verbinding tot stand komt doordat de andere kant van de lijn compleet stil is. In werkelijkheid is er dan al wel een gesprek opgezet, tegen enorm hoge tarieven.Hoe kun jij voorkomen dat je slachtoffer wordt van wangiri-fraude? Word je gebeld door een onbekend buitenlands nummer? - Neem niet op en bel zeker NIET terug!Wat doet Tele2 om klanten hiervoor te behoeden? Tele2 heeft net als andere providers de nodige maatregelen genomen: Voorlichting geven: via onze website, de telefonische klantenservice en het forum. Afbreken van telefoongesprekken die langer dan 2 uur duren Nader onderzoek naar vermoedens van fraude (door monitoring aantal inkomende nationale gesprekken). Het terugbellen naar deze buitenlandse nummers die bij ons beke
Vaak bieden fabrikanten promoties aan in de vorm van toffe cadeaus en accessoires. Om deze cadeaus te claimen heb je je Hardware Factuur nodig, maar hoe kom je hier nu precies aan? In dit topic vertellen we je hoe en waar je deze opvraagt! Waarschijnlijk ben je in dit topic terechtgekomen omdat je een pre(order) hebt gedaan van een toestel en je nu gebruik wil maken van een mooie actie die de fabrikant aanbied. Denk hierbij aan gratis Galaxy Buds van Samsung of een prachtige TV en Soundbar van Xiaomi. Of je nu je Hardware Factuur nodig hebt voor het claimen van toffe cadeaus of om een andere reden, wij snappen dat je hem zo snel mogelijk wil ontvangen en daar helpen wij je met alle plezier bij. Ik heb mijn toestel ontvangen, maar ik mis de Hardware FactuurAllereerst tof om te horen dat je je nieuwe toestel hebt ontvangen. Dat is altijd een heerlijk moment! Nu ben je waarschijnlijk naar de promotiepagina van Samsung of Xiaomi gegaan en kwam je erachter dat je nog niet de juiste document
Het is tijd voor de introductie van een geweldige serie nieuw toestellen; de Samsung Galaxy S23, Samsung Galaxy S23+ en de Samsung Galaxy S23 Ultra! Als echte Samsung fan zat je hier natuurlijk al op te wachten en ik kan je alvast verklappen; ze zijn het wachten waard! Niet alleen de toestellen hebben een mooie upgrade gehad, ook de acties die je er momenteel bij krijgt zijn waanzinnig. Deze wil je niet missen! Ik snap dat je alles wil weten over jouw nieuwe toestel, bestelling en de acties, dus die zet ik graag voor je op een rijtje. Alle drie de toestellen zijn direct leverbaar, dus je kunt jouw nieuwe toestel snel in handen hebben. Dit mag je verwachten van jouw nieuwe Samsung Galaxy S23Per model verschillen de specificaties uiteraard een beetje, de één is nog beter dan de ander, maar voor alle drie de toestellen geldt het volgende: Premium design - Create Your Epic met de Galaxy S23, een premium smartphone met een duurzaam design die matcht bij elke look. Ongeëvenaarde camera’s - D
Tweestapsverificatie: Zorg dat je beschermd bent! Jij en ik weten allebei dat wachtwoorden belangrijk zijn, maar wist je dat je met alleen een wachtwoord al lang niet meer volledig beschermd bent? Dit komt omdat cybercriminelen soms wachtwoorden weten te stelen. Zo hebben ze voor je het weet toegang tot gevoelige persoonlijke informatie. Zeker wanneer je overal hetzelfde wachtwoord gebruikt. Dit willen wij natuurlijk voorkomen en dus gaan wij tweestapsverificatie (2FA) verplicht stellen en je vragen dit in te stellen wanneer je inlogt op MijnTele2. Door de extra beveiliging van 2FA hebben criminelen niets aan alleen een wachtwoord. Naast een wachtwoord heb je namelijk ook een code nodig. Deze krijg je via sms of authenticatie-app. Zo blijven je gegevens veilig. In dit topic leg ik je uit wat tweestapsverificatie is en hoe je het kunt gebruiken. Tweestapsverificatie in het kortMet tweestapsverificatie (2FA) heb je naast je wachtwoord, ook een code nodig om in te loggen. Deze krijg je op
Op sommige OnePlus telefoons werkt het Odido (mobiele) netwerk nog niet. Hier hebben we nu een how-to voor geschreven zodat het alsnog opgelost kan worden op jouw smartphone. Vragen, tips of andere suggesties? Laat het hieronder in een reactie weten. Thanks! Volg onderstaande stappen om de internetverbinding op je mobiel te herstellen: Ga naar het Startscherm. Open de App-lijst op je toestel en kies Instellingen. Scroll naar beneden. Kies Wifi en netwerk. Kies Sim en netwerk. Kies Namen toegangspunten. Je toestel toont nu een overzicht van beschikbare toegangspunten, kies hier het geselecteerde/ actieve toegangspunt. Kies het opties-symbool (3 puntjes) en kies Verwijderen. Herhaal deze stappen totdat de lijst leeg is. Na het verwijderen van de originele toegangspunten maakt je toestel automatisch het juiste toegangspunt opnieuw aan. Is dit niet het geval, volg dan onderstaande stappen om een nieuw toegangspunt aan te maken. Kies het plus-symbool om een nieuw toegangspunt aan te maken.
Welkom bij het levertijdentopic van gloednieuwe iPhone 14 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! Levertijden iPhone 14 Pro Max Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is. Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?
Welkom bij het levertijdentopic van gloednieuwe iPhone 14 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! Levertijden iPhone 14 Pro Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is. Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?Je beste
Welkom bij het levertijdentopic van gloednieuwe iPhone 13 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! Levertijden iPhone 13 Pro MaxNB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data.Deze levertijden zijn aangepast op 9 maart 10:05 Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later bestel
Wanneer is het mogelijk om met de one plus pro 8 gebruik te maken van het 5g netwerk?
Eindelijk grenzeloos bellen, sms’en en internetten op vakantie! Met Tele2 kon je altijd al zorgeloos genieten binnen Nederland. Maar binnenkort kun je roaming gewoon aan laten staan als je de grens overgaat. Zonder verrassingen als je eenmaal weer thuis bent. Je gebruikelijke belbundel én databundel zijn namelijk vanaf 8 juni 2017 geldig in de hele EU plus Liechtenstein, Noorwegen, IJsland en Zwitserland! Dit grenzeloos goede nieuws geldt voor alle bestaande en nieuwe abonnementen van Tele2. Als je je bundel voor bellen, sms’en en internetten hebt verbruikt terwijl je in het buitenland bent, gelden de normale buiten-de-bundeltarieven van Tele2. Je kunt dan ook een Extra Internetbundel kopen in het buitenland, net zoals nu al in Nederland. Heb je een Unlimited bundel, dan kan je uiteraard helemaal losgaan in Nederland. In de EU heb je dan 6GB per maand. Kijk hier voor meer informatie en de actuele tarieven. Wij wensen iedereen alvast een hele prettige zomervakantie. W
Welkom bij het levertijdentopic van gloednieuwe iPhone 13 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! Levertijden iPhone 13 ProNB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data.Deze levertijden zijn aangepast op 9 maart 10:05 Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is. Ik
Attentie Apple lovers, het is weer zover! Na veel speculatie heeft Apple weer 4 prachtige iPhone-toestellen gelanceerd! In dit topic vind je de veel gestelde vragen over de iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max. De iPhone-toestellen zijn tijdens de Apple Keynote onthuld en uiteraard vertellen wij je alles over hoe jij je iPhone 14 zo snel mogelijk in handen kunt krijgen. GEWELDIG NIEUWS! Vanaf vrijdag 9 september om 14:00 uur kun je jouw iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max in de pre-sale bestellen. Dit kan betekenen dat je een van de allereerste bent! Actuele levertijden Apple iPhone 14iPhone 14iPhone 14 PlusiPhone 14 ProiPhone 14 Pro Max De iPhone levertijden topics zijn gesloten, omdat deze over het algemeen allemaal direct leverbaar zijn. Het kan voorkomen dat specifieke modellen een levertijd hanteren. Bekijk hiervoor de website of neem contact met ons op! Hoe kan ik mijn iPhone bestellen? Vanaf 9 september kun je jouw iPhone hee
Welkom bij het levertijdentopic van gloednieuwe iPhone 13! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! Levertijden iPhone 13 NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data. Deze levertijden zijn aangepast op 9 maart 10:05 Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is. Ik heb p
Iedereen die wilt weten op welke EU landen Tele2 op 4G kan roamen, dit zijn ze: Zweden (Thuisland van Tele2), op het Tele2 netwerk . De Baltische staten Litouwen, Letland, Estland waar je op het Tele2 netwerk zit van deze 3 landen. Kroatië,op het Tele2 netwerk. Denemarken, op het TDC netwerk (ook wel bekent als het YouSee merk in Denemarken maar als je gaat roamen is dit nog steeds TDC). Finland, op het DNA netwerk. Mocht er nog een provider bijkomen wordt deze er bij gezet.
Hey Apple-lovers! Hét moment van het jaar als je een Apple-enthusiast bent is weer geweest. Na veel speculeren en gedraai van de geruchtenmolen weten we eindelijk wat Apple voor ons in petto heeft. Ze hebben weer 4 prachtige toestellen gelanceerd! Dit is ons topic met veelgestelde vragen over de iPhone 13, iPhone 13 mini, iPhone 13 Pro, en iPhone 13 Pro Max. Tijdens de Keynote zijn deze toestellen onthuld en uiteraard willen we je alles vertellen over hoe jij zo snel en makkelijk mogelijk de jouwe in handen kunt hebben. Daarom hebben wij veel van jullie vragen gebundeld in deze FAQ. We begrijpen dat je niet kunt wachten om één van de toestellen te bemachtigen! GEWELDIG NIEUWS! Vanaf 17 september om 14:00 kun je jouw iPhone 13, iPhone 13 mini, iPhone 13 Pro en iPhone 13 Pro Max bestellen in de pre-sale. Dit kan betekenen dat je een van de allereerste bent! #Goals Informatie over Apple iPhone 13 Actuele levertijden: Check onderstaande topics voor de actuele levertijden. Wanneer er n
op 22 feb heb ik een iphone xs 64gb space grey besteld. de verwachte levertijd bedroeg op dat moment 2 weken. nu zijn we 5 weken verder. ik heb niet zoveel aan de verwachte leveringstijden op de website want die gelden alleen voor als je vanaf nu besteld. wanneer kan ik mij telefoon verwachten?
In de app en in mijn tele 2 zie ik opeens mijn dataverbruik niet meer. Ik heb unlimited data en vanochtend vroeg was opeens mijn bundel op, terwijl ik nog niet echt veel gedaan had op mijn telefoon. Ik moet bijbestellen via de bundelbooster kreeg ik door via SMS, maar die is ook opeens verdwenen uit mijn app en mijn tele 2. Storing? Schiet niet echt op. Had unlimited gekozen om zorgeloos de dag door te komen met mijn data, maar op deze manier heb ik alweer spijt van het tele 2 abo dat ik pas heb afgesloten.
Hallo,Ik krijg ineens geen sms meer als mijn unlimited-bundel op is, ik moet dus op de gok mijn bundel checken en dan eventueel 1 GB bij boeken, wat dan wel lukt maar ook daarvan krijg ik geen bevestiging per sms.Als ik naar 1280 een foute sms stuur dan krijg ik wel de melding dat het gelukt is, en bij boosten met 1 GB krijg ik b.v. pas de volgende dag ineens een bevestiging.Ik ben nu dus blind als het over mijn bundel gaat.Telefoon is al opnieuw opgestart, sim in een andere telefoon, even op vliegtuigstand en weer gewoon, maar ik krijg geen sms dat het opraakt of dat ik bij gevuld hebt.
Hopelijk kunnen jullie helpen want zo langzamer hand sta ik op het punt mijn abonnement op te zeggen.Mijn abonnement kan ik verlengen en ik wil graag mijn data bundel verhogen van 3GB naar 15GB. Via mijn Tele2 lukte dit niet en kreeg ik een technische foutmelding.Vervolgens contact opgenomen met de klanten service en uiteindelijk kon de medewerker mijn abonnement verlengen, echter bij het afronden van het proces kreeg ook hij dezelfde foutmelding. Dit kon hij niet verhelpen en hiervoor moest ik een formulier van de website downloaden en opsturen zodat de blokkade opgeheven zou worden om vervolgens de verlenging te realiseren.Alleen al het feit dat je een formulier moet downloaden (wat overigens niet te vinden is in het doolhof van de Tele2 website) en dit moet opsturen is niet echt anno 2022. Vervolgens probeer ik een e-mail adres te vinden waar ik mijn klacht naar toe kan sturen, maar ook dit is niet te vinden.Wellicht kan iemand mij helpen met een e-mail adres waar ik deze klacht naa
Sinds gisternacht ben ik (onvrijwillig) naar een ander netwerk overgezet. Op dit nieuw netwerk merkte ik meteen een groot verandering. Ik kan namelijk geen extra GB aanvragen als mijn bundel 80% verbruikt is, pas als het 100% verbruikt is. Dit werkt best wel tegenstrijdig aangezien je via de app extra data moet aanvragen, maar je hebt hiervoor dus internet nodig.Ik ben ervan bewust dat ik een SMS kan sturen om een GB aan te vragen, maar toch ben ik benieuwd waarom ik pas kan aanvragen als ik 100% m’n internet heb verbruikt? Waarom niet gewoon op 80%? Ik heb het forum doorgekeken en er zijn meerdere mensen die dit hebben aangekaart. Nu ben ik benieuwd of dit vanaf nu altijd zo blijft of dat het een tijdelijk iets is? Ik heb de klantenservice gebeld en er werd mij verteld dat ik vanaf morgen weer normaal data kan aanvragen, maar in een van de threads lees ik dat het overzet naar ander netwerk juist het doel was om dit te veranderen.Voor de mensen die al een tijdje zijn overgezet naar het
Beste tele 2,Sinds de overzetting op het nieuwe netwerk krijg ik het niet voor elkaar om een extra GB aan te vragen zodra mijn internet bijna op is (unlimited).Ik ben er de hele tijd op tijd bij, maar zelfs als ik nog internet heb dan doet ie het eigenlijk nooit. En als het internet op is dan is het al helemaal niet mogelijk, dit is natuurlijk heel onhandig.Toen het nog mogelijk was met de sms ging het altijd heel goed!In deze tijd van corona heb ik het internet echt heel hard nodig en kan ik niet onzeker zijn of t wel gaat werken. Het wifi in het pand waar ik woon is namelijk heel onbetrouwbaar en ik moet mijn colleges kunnen volgen.Ik zou graag willen weten of dit op deze manier zo blijft want als dat zo is moet ik ASAP overstappen naar een andere provider.
Goedenmiddag, Aangezien ik in een gebied woon waar je binnen geen bereik hebt was ik op zoek gegaan naar een provider die wifi bellen aanbied. Eerst is mijn vrouw een aantal maanden geleden overgestapt naar tele2 en wifi bellen werkt naar behoren. Nu ben ik eind Juli overgestapt en bij mij werkt het niet. Na diverse telefoontje naar de helpdesk blijkt het waarschijnlijk te liggen aan het nieuwe netwerk, daarop werkt wifi bellen dus niet. Nu een maand later nog steeds geen oplossing, totaal geen reactie meer van tele2 wordt niet terug gebeld en ook niet op de hoogte gehouden hoe nu verder, ben nu dus niet bereikbaar en ook kan ik zelf niet bellen. Als ik ons beide sim kaartjes in 1 telefoon doe kan ik met de sim van mijn vrouw wel wifi bellen en met mijn sim kaart niet. Raymond