Tele2 e-mail stopt
Vind hier alles over je mobiele abonnement
Recent actief
Wat is Wangiri fraude? Bij Wangiri fraude hopen de fraudeurs dat mensen gaan terugbellen naar gemiste frauduleuze telefoonnummers. Het gaat hier vaak om nummers uit het buitenland. Bij de terugbelpoging naar deze nummers lijkt het voor de beller alsof er geen verbinding tot stand komt doordat de andere kant van de lijn compleet stil is. In werkelijkheid is er dan al wel een gesprek opgezet, tegen enorm hoge tarieven.Hoe kun jij voorkomen dat je slachtoffer wordt van wangiri-fraude? Word je gebeld door een onbekend buitenlands nummer? - Neem niet op en bel zeker NIET terug!Wat doet Tele2 om klanten hiervoor te behoeden? Tele2 heeft net als andere providers de nodige maatregelen genomen: Voorlichting geven: via onze website, de telefonische klantenservice en het forum. Afbreken van telefoongesprekken die langer dan 2 uur duren Nader onderzoek naar vermoedens van fraude (door monitoring aantal inkomende nationale gesprekken). Het terugbellen naar deze buitenlandse nummers die bij ons beke
Op sommige OnePlus telefoons werkt het Odido (mobiele) netwerk nog niet. Hier hebben we nu een how-to voor geschreven zodat het alsnog opgelost kan worden op jouw smartphone. Vragen, tips of andere suggesties? Laat het hieronder in een reactie weten. Thanks! Volg onderstaande stappen om de internetverbinding op je mobiel te herstellen: Ga naar het Startscherm. Open de App-lijst op je toestel en kies Instellingen. Scroll naar beneden. Kies Wifi en netwerk. Kies Sim en netwerk. Kies Namen toegangspunten. Je toestel toont nu een overzicht van beschikbare toegangspunten, kies hier het geselecteerde/ actieve toegangspunt. Kies het opties-symbool (3 puntjes) en kies Verwijderen. Herhaal deze stappen totdat de lijst leeg is. Na het verwijderen van de originele toegangspunten maakt je toestel automatisch het juiste toegangspunt opnieuw aan. Is dit niet het geval, volg dan onderstaande stappen om een nieuw toegangspunt aan te maken. Kies het plus-symbool om een nieuw toegangspunt aan te maken.
Het is tijd voor de introductie van een geweldige serie nieuw toestellen; de Samsung Galaxy S23, Samsung Galaxy S23+ en de Samsung Galaxy S23 Ultra! Als echte Samsung fan zat je hier natuurlijk al op te wachten en ik kan je alvast verklappen; ze zijn het wachten waard! Niet alleen de toestellen hebben een mooie upgrade gehad, ook de acties die je er momenteel bij krijgt zijn waanzinnig. Deze wil je niet missen! Ik snap dat je alles wil weten over jouw nieuwe toestel, bestelling en de acties, dus die zet ik graag voor je op een rijtje. Alle drie de toestellen zijn direct leverbaar, dus je kunt jouw nieuwe toestel snel in handen hebben. Dit mag je verwachten van jouw nieuwe Samsung Galaxy S23Per model verschillen de specificaties uiteraard een beetje, de één is nog beter dan de ander, maar voor alle drie de toestellen geldt het volgende: Premium design - Create Your Epic met de Galaxy S23, een premium smartphone met een duurzaam design die matcht bij elke look. Ongeëvenaarde camera’s - D
Vaak bieden fabrikanten promoties aan in de vorm van toffe cadeaus en accessoires. Om deze cadeaus te claimen heb je je Hardware Factuur nodig, maar hoe kom je hier nu precies aan? In dit topic vertellen we je hoe en waar je deze opvraagt! Waarschijnlijk ben je in dit topic terechtgekomen omdat je een pre(order) hebt gedaan van een toestel en je nu gebruik wil maken van een mooie actie die de fabrikant aanbied. Denk hierbij aan gratis Galaxy Buds van Samsung of een prachtige TV en Soundbar van Xiaomi. Of je nu je Hardware Factuur nodig hebt voor het claimen van toffe cadeaus of om een andere reden, wij snappen dat je hem zo snel mogelijk wil ontvangen en daar helpen wij je met alle plezier bij. Ik heb mijn toestel ontvangen, maar ik mis de Hardware FactuurAllereerst tof om te horen dat je je nieuwe toestel hebt ontvangen. Dat is altijd een heerlijk moment! Nu ben je waarschijnlijk naar de promotiepagina van Samsung of Xiaomi gegaan en kwam je erachter dat je nog niet de juiste document
Tweestapsverificatie: Zorg dat je beschermd bent! Jij en ik weten allebei dat wachtwoorden belangrijk zijn, maar wist je dat je met alleen een wachtwoord al lang niet meer volledig beschermd bent? Dit komt omdat cybercriminelen soms wachtwoorden weten te stelen. Zo hebben ze voor je het weet toegang tot gevoelige persoonlijke informatie. Zeker wanneer je overal hetzelfde wachtwoord gebruikt. Dit willen wij natuurlijk voorkomen en dus gaan wij tweestapsverificatie (2FA) verplicht stellen en je vragen dit in te stellen wanneer je inlogt op MijnTele2. Door de extra beveiliging van 2FA hebben criminelen niets aan alleen een wachtwoord. Naast een wachtwoord heb je namelijk ook een code nodig. Deze krijg je via sms of authenticatie-app. Zo blijven je gegevens veilig. In dit topic leg ik je uit wat tweestapsverificatie is en hoe je het kunt gebruiken. Tweestapsverificatie in het kortMet tweestapsverificatie (2FA) heb je naast je wachtwoord, ook een code nodig om in te loggen. Deze krijg je op
Super irritant dat je steeds opnieuw moet inloggen als je mijn Tele2 opstart. Kan dit opgelost worden.
Hey Apple-lovers! Hét moment van het jaar als je een Apple-enthusiast bent is weer geweest. Na veel speculeren en gedraai van de geruchtenmolen weten we eindelijk wat Apple voor ons in petto heeft. Ze hebben weer 4 prachtige toestellen gelanceerd! Dit is ons topic met veelgestelde vragen over de iPhone 13, iPhone 13 mini, iPhone 13 Pro, en iPhone 13 Pro Max. Tijdens de Keynote zijn deze toestellen onthuld en uiteraard willen we je alles vertellen over hoe jij zo snel en makkelijk mogelijk de jouwe in handen kunt hebben. Daarom hebben wij veel van jullie vragen gebundeld in deze FAQ. We begrijpen dat je niet kunt wachten om één van de toestellen te bemachtigen! GEWELDIG NIEUWS! Vanaf 17 september om 14:00 kun je jouw iPhone 13, iPhone 13 mini, iPhone 13 Pro en iPhone 13 Pro Max bestellen in de pre-sale. Dit kan betekenen dat je een van de allereerste bent! #Goals Informatie over Apple iPhone 13 Actuele levertijden: Check onderstaande topics voor de actuele levertijden. Wanneer er n
Attentie Apple lovers, het is weer zover! Na veel speculatie heeft Apple weer 4 prachtige iPhone-toestellen gelanceerd! In dit topic vind je de veel gestelde vragen over de iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max. De iPhone-toestellen zijn tijdens de Apple Keynote onthuld en uiteraard vertellen wij je alles over hoe jij je iPhone 14 zo snel mogelijk in handen kunt krijgen. GEWELDIG NIEUWS! Vanaf vrijdag 9 september om 14:00 uur kun je jouw iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max in de pre-sale bestellen. Dit kan betekenen dat je een van de allereerste bent! Actuele levertijden Apple iPhone 14iPhone 14iPhone 14 PlusiPhone 14 ProiPhone 14 Pro Max De iPhone levertijden topics zijn gesloten, omdat deze over het algemeen allemaal direct leverbaar zijn. Het kan voorkomen dat specifieke modellen een levertijd hanteren. Bekijk hiervoor de website of neem contact met ons op! Hoe kan ik mijn iPhone bestellen? Vanaf 9 september kun je jouw iPhone hee
Welkom bij het levertijdentopic van gloednieuwe iPhone 13 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! Levertijden iPhone 13 Pro MaxNB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data.Deze levertijden zijn aangepast op 9 maart 10:05 Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later bestel
Welkom bij het levertijdentopic van gloednieuwe iPhone 14 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! Levertijden iPhone 14 Pro Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is. Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?Je beste
Welkom bij het levertijdentopic van gloednieuwe iPhone 14 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! Levertijden iPhone 14 Pro Max Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is. Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?
Welkom bij het levertijdentopic van gloednieuwe iPhone 13 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! Levertijden iPhone 13 ProNB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data.Deze levertijden zijn aangepast op 9 maart 10:05 Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is. Ik
Welkom bij het levertijdentopic van gloednieuwe iPhone 13! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! Levertijden iPhone 13 NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data. Deze levertijden zijn aangepast op 9 maart 10:05 Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is. Ik heb p
Bij inloggen op Mijn Tele2 kreeg ik opnieuw het verzoek om cookies te accepteren. Ik klik op "hier aanpassen" = https://www.tele2.nl/cookies/ maar er gebeurt niets als ik op Opslaan of Accepteren klik. Heb het geprobeerd met Firefox en Edge op een computer met Windows. Nee, ik ga geen Chrome installeren.
Beste Tele2, Ik ben klant bij Tele2 en zag op https://www.esim.nl/abonnement/ dat een Tele2 eSIM nog niet verkrijgbaar is en ik kan het ook niet op jullie website vinden, klopt dat? Ik krijg de nieuwe iPhone 11 en zou dolgraag gebruik willen maken van de dual sim functie met de ingebouwde eSIM. Nu heb ik al een privé abonnement bij Tele2, en zou dus graag een tweede abonnement (voor eSIM) willen afsluiten als zakelijk nummer. Het liefst ook bij Tele2, maar alleen t-mobile nederland biedt nu nog ondersteuning hiervoor. Ik zou dus een 2e abonnement bij T-Mobile kunnen nemen, maar het liefst zou ik twee abonnementen bij jullie afsluiten. Enkele vragen van mijn kant: Klopt het dat eSIM nog niet mogelijk is bij Tele2? Als dit al wel mogelijk is, hoe kan ik dit activeren als ik een tweede sim only abonnement bestel? Zo niet, vanaf wanneer bieden jullie wel ondersteuning voor eSIM? In 2019? Of eerder 2020? En Tele2 is toch door T-Mobile overgenomen? Bij hen is dit al wel mogelijk, w
Is inmiddels bekend wanneer het tele2 netwerk volledig uitgeschakeld gaat worden? Krijgen Tele2 klanten dan ook direct toegang tot het 5G netwerk van T-Mobile?
Ik krijg de laatste tijd regelmatig in mijn scherm de melding “stilgehouden oproep”. Het gekke is dat “niet storen” NIET is ingeschakeld. De telefoon ligt vaak gewoon naast mij en gaat echt niet over, en ineens een gemiste oproep (en voicemail bericht). Mensen die ik ken/mijn contacten komen wel vaak gewoon door, het gaat mis met mensen die ik niet ken en dus ook niet in mijn contacten staan. Iemand enig idee waar het aan kan liggen?
Beste Tele2, ik word de laatste dagen enkele keren gebeld door iemand van tele2 met het nummer 0614094109 over mijn Tele2 internetabonnement. Ik heb dat overigens net opgezegd. Klopt het dat jullie met een mobiel nr bellen? Mvg, Tim
Iedereen die wilt weten op welke EU landen Tele2 op 4G kan roamen, dit zijn ze: Zweden (Thuisland van Tele2), op het Tele2 netwerk . De Baltische staten Litouwen, Letland, Estland waar je op het Tele2 netwerk zit van deze 3 landen. Kroatië,op het Tele2 netwerk. Denemarken, op het TDC netwerk (ook wel bekent als het YouSee merk in Denemarken maar als je gaat roamen is dit nog steeds TDC). Finland, op het DNA netwerk. Mocht er nog een provider bijkomen wordt deze er bij gezet.
Tijdens het bellen valt mijn mobiele data telkens weg. Op het moment dat ik iemand bel of gebeld wordt zie ik de internet weg gaan en op het moment dat ik ophang is deze direct terug. Ik heb de OnePlus 6. Is dit op te lossen of een tele2/OnePlus probleem?