Skip to main content
Antwoord

Apparatuur retour

  • October 15, 2023
  • 1 reactie
  • 33 x bekeken

Hallo,

Afgelopen vrijdag hebben jullie de retourdoos opgestuurd. Ik heb de apparatuur echter al eerder teruggestuurd en volgens de track&trace is het pakket al bezorgd op 9 oktober.

Ontvang ik nog een bevestiging dat dit goed is aangekomen?

Beste antwoord door Marciano van Tele2

Hi Siiuuhh, welkom op de Community! Goed dat je de retourdoos naar ons hebt opgestuurd en dat je de T&T in de gaten hebt gehouden. Op dit moment sturen we geen bevestiging als we de hardware hebben ontvangen, dus je kunt ervan uitgaan dat we jouw retourdoos goed hebben ontvangen. Mocht je het toch willen double checken, bel dan even met mijn collega's op 020-7544444, dan kunnen zij het direct bevestigen! 😊

1 reactie

Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hi Siiuuhh, welkom op de Community! Goed dat je de retourdoos naar ons hebt opgestuurd en dat je de T&T in de gaten hebt gehouden. Op dit moment sturen we geen bevestiging als we de hardware hebben ontvangen, dus je kunt ervan uitgaan dat we jouw retourdoos goed hebben ontvangen. Mocht je het toch willen double checken, bel dan even met mijn collega's op 020-7544444, dan kunnen zij het direct bevestigen! 😊