beantwoord

Vast internet opgezegd, alnog rekening

  • 29 December 2023
  • 6 reacties
  • 93 x bekeken

29 november 2023 heb ik mijn vaste internet opgezegd,  je betaald altijd een maand vooruit, dat zou betekenen dat 25 november de laatste rekening geweest zou zijn, nu een maand later is er weer een bedrag van 27,65 afgeschreven. Graag zou ik dit bedrag teruggestort krijgen!

 

Wie kan mij verder helpen?

icon

Beste antwoord door Des2000 29 December 2023, 20:03

Bekijk origineel bericht

6 reacties

Heb je het opgezegd op 29 november of per 29 november? 

In het eerste geval gaat dan je maand opzegtermijn in, en eindigt je abonnement op 29 december.

In het tweede geval moet je dat dus voor 29 oktober hebben opgezegd.

29 november opgezegd, ik denk dat ik mij erbij neermoet leggen dat die 27.65 op 27 december is afgeschreven. Het klinkt in mijn oren niet logisch, omdat ik al een hele maand geen internet gebruik. Maar dat is blijkbaar hoe het werkt.

Reputatie 7
Badge +12

Je hebt te maken met een maand opzegtermijn.  Maar soms bellen mensen ook om weer de lijn actief te laten.

Er wordt altijd een eindfactuur gemaakt met een pro rato berekening. Dat zal in koud geval dus een credit factuur en dan wordt die teruggestort. 

Reputatie 4
Badge +3

Hoi

als je OP 29 Nov 2023 hebt opgezegt dan wordt je internet verbinding per 29 Dec 2023 stopgezet en daar heb je dan ook een bevestigings mail van ontvangen.

Je betaald bij Tele2 in de maand waar in je zit. dus de factuur van Dec 2023  is voor Dec 2023.

Je krijgt dus in Jan 2024 nog een credit nota voor de laatste 2 dagen van Dec 2023

 

Des

Bij eric, zal ik in een goed geval een verrekening krijgen, en bij des 2000 zou er zelfs nog een restje bijkomen in januari.  Ik wacht het wel af. 

Er is een beste antwoord gekozen door derden terwijl ik het beste antwoord nog niet heb vreemd?

Reageer