Skip to main content

Problemen inloggen, bereikbaarheid

  • 28 oktober 2024
  • 2 reacties
  • 48 x bekeken

Goedenmorgen ik hang inmiddels al weer een uur in de wacht. 
 

ik kan niet inloggen en tevens heeft tele2 nog steeds de veranderingen niet doorgevoerd dat ik uit bewind ben. 
ben er al maanden uit dus dit is heel erg frustrerend 
kastje werkt over paar dagen niet meer en kan het kastje dus ook niet activeren omdat ik niet kan inloggen ook niet met mijn tijdelijke wachtwoord. 
begin het een beetje zat te worden met heel tele2 en kwa bereikbaarheid is dit gewoon echt bizar. 
 

Uitgelichte reactie

29 oktober 2024

Hoi Kelly, excuses voor het ongemak. Het is inderdaad erg druk met lange wachttijden op dit moment. Stuur je mij een privébericht met de laatste 4 cijfers van je IBAN, je postcode + huisnummer ter verificatie? Dan kan mijn collega er meteen voor je induiken!

2 reacties

Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12
Uitgelichte reactie

Hoi Kelly, excuses voor het ongemak. Het is inderdaad erg druk met lange wachttijden op dit moment. Stuur je mij een privébericht met de laatste 4 cijfers van je IBAN, je postcode + huisnummer ter verificatie? Dan kan mijn collega er meteen voor je induiken!


Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hoi Kelly, ik was iets te snel met mijn reactie. Mijn collega heeft e.e.a. aangepast, dus je zou nu via de website een wachtwoord reset kunnen doen. Een beëindiging van bewindvoering hebben we niet ontvangen. Kan je dit eens controleren of opnieuw laten opsturen?