beantwoord

Tele2 klachten email

  • 3 May 2024
  • 7 reacties
  • 63 x bekeken

ik wil een klachtenbrief sturen naar Tele2. Is er een emailadres of moet ik die op papier sturen?

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 6 May 2024, 15:19

Bekijk origineel bericht

7 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @rutgerr 

Er is geen klantenservice email adres. Op dit forum kun je vragen/opmerkingen kwijt over Tele2 voor thuis (vast internet). Plaatst dat dan in dit topic, dan kunnen moderators er naar kijken.

Tele2 mobiel bestaat niet meer. Voor vragen over mobiel kun je terecht op het forum van Odido

Dankjewel, maar dit gaat over tele2 thuis en is dermate ingewikkeld (een eenzijdige afsluiting zonder melding vooraf) Dat het denk ik niet veel zin heeft om mijn verhaal te delen met de community.

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @rutgerr 

Ok. Tja, een eenzijdige afsluiting kan te maken hebben met betalingsachterstanden of het feit dat de fysieke KPN koperkabel wordt uitgefaseerd.  Omdat Tele2 al een paar jaar lang geen nieuwe aansluitingen meer faciliteerd kan een opzegging niet meer worden teruggedraaid.

Voor (op)nieuwe aansluitingen wordt verwezen naar Odido.

 

Ik heb geen enkele betalingsachterstand hoor. Het gaat erom dat Tele2 mij eenzijdig, zonder waarschuwing vooraf, heeft afgesloten zonder enig alternatief te bieden. Dat vind ik echt niet klantvriendelijk. Ze deden ook allerlei beloftes die ze niet waargemaakt hebben.

Reputatie 7
Badge +12

Hi Rutger, niet fijn dat je zonder waarschuwing ben afgesloten. Ik zou willen dat ik zelf met je mee kon kijken, maar ik heb geen toegang tot de juiste systemen. Bel direct even met mijn collega's op 020-7544444. Zij kunnen alsnog met je meekijken om dit hopelijk te herstellen. Je kan daar uiteraard ook je klacht indienen. Laat je het ons weten als je iemand hebt gesproken? Ik hoor het graag van je!

Dat heb ik al een paar keer gedaan, maar dan wijzen ze steeds naar Odido of naar KPN zonder zelf verantwoordelijkheid te nemen voor hun rol als provider. Daarnaast spreken ze met regelmaat zichzelf tegen of liegen pertinent en weigeren aan te tonen dat ze wel contact met mij hebben gezocht.
'We kunnen niets voor u doen’ is steeds het antwoord.
Ik ben al ruim 20 jaar klant bij ze maar ze behandelen mij als grof vuil.

Er is een brief onderweg en ik vind het echt potsierlijk dat ik dat per post moet doen omdat ze doodgewoon niet normaal bereikbaar zijn als er een klacht is. En de mails die ze sturen afkomstig zijn van een no-reply-adres.

Reputatie 7
Badge +12

Hi Rutger, niet leuk om te lezen dat je zo bent behandeld. Ik had je dit graag willen besparen en mijn excuses hiervoor. Ik weet dat het even kan duren, maar hoop dat je heel spoedig antwoord krijgt op je brief en dat de juiste collega's je toch nog goed kunnen helpen. Laat je het me weten als je van ze hebt gehoord? Ik blijf graag op de hoogte!

Reageer