Skip to main content

Op 13 augustus jongstleden heb ik de laatste factuur van Tele2 ontvangen. M.i.v. 12 augustus ben ik overgestapt naar Odido en de diensten van Tele2 gedeactiveerd. Er is wel voor de hele maand augustus in rekening gebracht door Tele2 en wordt omstreeks 27 augustus van mijn rekening afgeschreven.

Inmiddels heb ik ook al een factuur van Odido ontvangen voor 12 t/m 31 augustus 2024.

Krijg ik een creditnota van Tele2? Want sinds 12 augustus ben ik geen klant meer.

Er wordt nadat het product daadwerkelijk gestopt is bij de volgende facturatie ronde een Pro Rato creditfactuur gemaakt. Je krijgt dan precies het aantal teveel gefactureerde dagen gecrediteerd. De credit nota volgt dus op de volgende factuur, in september.


Ik heb inmiddels de creditnota ontvangen van 11 september jongstleden. Mijn Thuis Abonnement bij Tele2 is 12 augustus jl. beëindigd en overgestapt naar Odido. Normaal gesproken werden de facturen Tele2 geïncasseerd rond de 25e van de maand. 

Nu ik geld terug zal krijgen, heb ik het nog niet ontvangen. Het is 1 oktober. Meten jullie met 2 maten? Incasseren altijd rond de 25e. Geld terug niet? Afwachten? Wanneer?


Hoi Marischka, bel direct eens met mijn collega's van de klantenservice op 020-7544444. Zij kunnen meteen met je meekijken en waar nodig een terugbetaling inschieten!


Reageer