Skip to main content
beantwoord

Tele2 thuis blijft bestaan?

  • 10 September 2023
  • 1 reactie
  • 316 x bekeken

Ik kreeg afgelopen donderdag 7 september een mailtje dat Tele2 thuis blijft bestaan….. waarom heeft tele2 mij telefonisch (op 22 augustus) verteld dat het stopt en ik na 15 jaar moet overstappen naar T- mobile!   Mocht ik mij bedenken dan kan dat binnen 7 dagen. (tot 29 aug.) terwijl ik pas op 7 september op de hoogte ben gebracht dat Tele2 thuis blijft bestaan.

Ik voel mij op het verkeerde been gezet!!!!! Ik heb inmiddels het pakket van T-mobile voor de overstap op 21 september, maar ik ben er niet blij mee.

Met vriendelijke groet

Mirjam

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Macria 

Er lopen wellicht wat zaken door elkaar hier. De overgang van Tele2 mobiel naar Odido mobiel is sinds 5 september een feit. Er wijzigt niets aan de voorwaarden of prijzen voor klanten die niet verlengen. Tele2 thuis blijft bestaan, maar verkoopt sinds jaren geen nieuwe abonnementen meer. Daarnaast is er een landelijk project van KPN om het koper netwerk uit te faseren. 

Het is al een project wat langer loopt en waarbij Tele2 klanten met een DSL (koper aansluiting) dan wordne geinformeerd dat dit ophoud te bestaan. Voor die klanten is er altijd een alternatief beschikbaar, glasvezel. Maar omdat Tele2 dus geen nieuwe abonnementen meer verkoopt wordt daarom die nieuwe oplossing geboden via Odido. Er is een naadloze overgang van Tele2 DSL naar Odido glasvezel. Dat gaat bij jou dus de 21 gebeuren.

Reageer