Skip to main content
beantwoord

Contract wordt opgezegd door Tele2 ivm overstap Odido?

  • 4 July 2024
  • 4 reacties
  • 117 x bekeken

Ik werd net telefonisch benaderd door Tele2 en wat ik hieruit begreep is dat tele2 mijn contract opzegt ( en ik wil gewoon bij Tele2 blijven en moet mijn contract gewoon verlengd worden ) , en dat ik een aanbod via odido krijg, ik vond dit zo vreemd en heb om een schriftelijk ( mail ) gevraagd, maar ik lees nu dus dat TEle2 niet je contract op kan zeggen, ik snap het even niet meer.

Kan Tele2 mijn contract looptijd al 9 jaar nu zomaar opzeggen??

Terwijl ik ook een mail ontvangen heb dat Tele2 blijft bestaan??

Heb ik verkeerde info ontvangen van degene die mij benaderden , vreemde gang van zaken met vaste klanten vind ik.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hi Do-Do, in de nabije toekomst zal Tele2 volledig stoppen (zodra Glasvezel op jouw adres beschikbaar is). Ik kan het gesprek niet inzien, maar ik gok dat je of (1) gebeld bent om te kijken naar een Glasvezel abonnement van Odido of (2) dat je een decoder hebt waarmee je kan opnemen. Hier gaan we namelijk ook mee stoppen. We bellen dan ook klanten die dit hebben, omdat dit bij Odido wel blijft bestaan. Ik heb de vraag uitstaan bij mijn collega, hij kan met je meekijken op je klantnummer. Zodra ik meer duidelijkheid van hem heb, laat ik het je weten! 😄

Hallo, helaas nog geen antwoord mogen ontvangen, wat ik graag zou ontvangen is een email met het aanbod en de informatie wat ik precies krijg als ik naar Odido overstap want zo'n telefoontje met een verkoop praatje het 1e half jaar betaald u 

 daar heb ik niets aan ik wil kunnen vergelijken of ik hetzelfde krijg als wat ik nu heb en wat ik normaal dan ga betalen dus na het 1e half jaar, ik vind het nog steeds vreemd dat tele2 dit niet netjes per email aan de klant voorstelt

Reputatie 7
Badge +12

Hi Do-Do, ik heb inmiddels reactie van mijn collega en wat we dachten klopt. Mijn collega's hebben inderdaad gebeld vanwege bovenstaande. Zij bellen inderdaad met een aanbod. Dat kan ik niet via de mail sturen, omdat ik die toegang niet heb. Je kan het beste bellen met 020-7544444 en ze vragen alles op een rijtje te zetten (en vervolgens via de mail naar je te sturen). Ik hoop dat je een mooi aanbod krijgt!

Reputatie 7
Badge +12

Hoi, je kan trouwens ook het aanbod zien via Mijn Tele2. Je ziet onderstaande dan op de homepage staan:

 

Reageer