De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je vaste internetverbinding
Recent actief
Ik heb sinds vanmorgen het probleem dat steeds mijn internet en bellen steeds met tussenpozen uitvalt.De power en wifi lampjes op mijn modem blijven branden, maar het internet en het bellen lampje gaan dan helemaal uit. Deze blijven dan zo'n 10 seconden uit, dan flits het internet lampje een fractie van seconde rood en dan groen, en 3 seconden later is ook het bellen lampje weer groen. Dit is vanmorgen nu zo'n 20-30 keer gebeurd, soms is het een half uurtje goed, soms maar een paar minuten voordat het weer gebeurt. Modem reset is gedaan en bekabeling gecontroleerd. Kan iemand van tele2 een blik werpen? Bellen is ondoenlijk omdat de telefoon ook steeds mee uitvalt.
Goedemiddag,mijn probleem is het volgende : ik kan wel inloggen op mijn tele2 mail. Maar wil ik echter inloggen op “Mijn tele2 thuis “ om mijn gegevens in te zien dan lukt dit op géén enkele keer. Eerst dacht ik aan een storing en heb ik een aantal dagen gewacht . Maar vanaf vorige week probeer ik iedere dag in te loggen en lukt dit niet. chat geprobeerd maar hier kom ik niet verder mee. Heeft iemand hier tips, ik hoor het graag, alvast bedankt, Mieke
Vraag aan Tele2 forum en Tele2 Gebruikersgroep 10 februari 2021 In heb mijn internet, vaste telefonie en mobiele telefoon bij Tele2. Mijn TV zit bij Ziggo. Internet en TV zijn bekabeld, en dat wil ik graag zo houden.De bekabeling van de TV is doorgetrokken naar een tweede toestel aan de andere kant van het huis, maar daarbij moet ik wat kabels anders aansluiten, elke keer als ik de tweede TV gebruik.Het werkt, maar het is niet ideaal. Mijn beslissing was om eindelijk alles bij Tele2 onder te brengen, omdat ik een zonnet email adres heb, dat (nog) door Tele2 ondersteund wordt. Mijn keuze was om de TV te verhuizen naar Tele2 in een all-in-one pakket.Het blijkt dat dat niet mogelijk is.Per 28 december 2020 is deze optie afgesloten, volgens informatie van internet.Voor een all-in-one pakket moet ik met alles naar T-mobile, met als consequentie het verlies van mijn zonnet email adres. Klopt mijn conclusie dat ik met mijn huidige apparaten en email niet bij Tele2 kan blijven, als ik ook de T
Sinds gisterochtend hebben wij geen internetverbinding (Nijmegen). De tv vanuit Tele2 werkt wel. Gisteren gebeld, probleem zou bekend zijn en er werd aan gewerkt. Vandaag echter nog steeds geen internet. Ik ervaar de communicatie vanuit Tele2 als zeer slecht. Slechts één topic dat ook nog eens gesloten is (alsof het probleem al is opgelost) en summier informatie geeft m.b.t. regio's en geen updates. Hoe lang gaat dit nog duren? Met vriendelijke groet,Janneke
Ik heb sinds vanmorgen geen internet in Wageningen. Het lampje op de modem is rood, ook na aan en uitzetten. Ik kan geen storing vinden? En de klantenservice is dicht. Ik ben behoorlijk afhankelijk van internet vanwege mijn werk (en ik werk vandaag).Zijn er meer mensen met problemen?
HalloWaarom valt het internet elke keer uit? Vorige week had ik het vier keer in een uur tijd nu heeft het er twee keer uitgelegen
Hi! Ik zie alleen topics waar er geen internet is bij mij is er wel internet, maar…DSL is enige constante groene lampje, power is constant rood en internet/tv en wireless zijn als een gek aan het knipperen. Internet is niet stabiel en valt soms uit- ben er erg afhankelijk van gezien in quarantaine ik online mijn lessen moet volgen. Reset al geprobeerd maar zonder succes. Iemand een idee..? Het is een technicolor- Gr,Charlotte
Hallo allemaal heb 14 dagen geleden een nieuw modem in mijn strot geduwd gekregen. Had het overigens ook kunnen weigeren maar had er toch een positieve gedachte bij dat het een verbetering zou zijn voor beide partijen, de provider en de gebruiker. Helaas, dus niet helemaal waar. Na het installeren van het nieuwe modem, wat is overigens goed is verlopen, ben ik er achter gekomen dat op het eind van het liedje mijn download snelheid is gekelderd van 40 Mbps naar 20 Mbps vandaag de dag. Heb daar 14 dagen geleden een melding van gemaakt via het officele kanaal van tele2 maar heb daar tot op heden nog geen antwoord op mijn vraag gekregen waarom de snelheid is afgeroomd zonder enige vorm van aanpassing van het abonnementsgeld per maand. Heb naar aanleiding van dit gebeuren toch de volgende opmerking c.q. vraag. Ben overigens vanaf 2015 ( te vrede) klant van tele2, internet en portable telefoon en heb tot voor deze kwestie geen problemen gehad met de geleverde diensten. Allereerst verbaas ik
Ik heb slecht internet, hebben nieuwe telefoons, ook via Tele2, maar internet stokt constant. Interactieve tv, ook van tele2, valt om de haverklap uit. Weet mij geen raad meer, kan ook niet inloggen op mijn tele2. Ik denk dat ik maar ga overstappen op Ziggo, op aanraden van mijn dochter, die hebben betere service en goed snel internet. Kost wel wat duurder naar is ook veel beter.
Vanmorgen staat het modem het rode lampje aan dus geen internet, heb alles al gedaan zoaps modem 30 seconden van stroom halen etc maar geen resultaat en zie online dat er storingen worden doorgegeven dus wil ik dit hier ook aangeven Zie op tv dat oddido storing heeft met bellen en internet dus denk dat tele2 hierdoor ook storing heeft Kan iemand aangeven of dat klopt
Ik heb de volgende webserver draaien: http://77.166.57.113/ Webpagina wanneer wel bereikbaar via andere verbindingen.De webserver draait op een KPN verbinding. Ik kan deze pagina bereiken vanaf een andere KPN, Xs4all, Telfort, Ziggo en Vodafone (mobiel) en T-mobile (mobiel). Ik gebruik Chrome als browser. Wanneer ik via bij mijn Tele2-verbindingen naar de webserver ga, krijg ik na ongeveer 20 seconde de melding: Deze site is niet bereikbaarHet duurt te lang voordat 77.166.57.113 reageert Verder is het IP-adres ook niet te pingen vanaf deze Tele2-verbindigen. Vanaf de providers wel. Vanuit de KPN verbinding van de webserver, kan ik wel de Tele2-verbindingen pingen?!?!? Weet iemand misschien, waardoor ik mijn webserver op KPN niet via mijn Tele2-verbindingen kan bereiken? Graag zou aan mede Tele2-gebruikers willen vragen of zij de betreffende IP-adres wel kunnen pingen of benaderen. Laat dan even weten of de pagina bereikbaar is. Alvast bedankt.
Ik lees over een storing in Alkmaar, inmiddels is dat topic gesloten maar ik heb nog steeds geen internet en tv. Klopt dat?
Hallo, Enige tijd geleden had ik een topicaangemaakt omdat mijn internet vooral in de avonduren te traag is, deze is door jullie verwijderd of op slot gedaan want ik heb er zelf geen toegang meer toe. Hier had ik mijn klacht in gezet en nadat jullie een speedstest hadden gedaan in de morgen was er gezegd dat er niks aan de hand was of er meer testen gedaan moesten worden. Dit heb ik gedaan en hieruit blijkt duidelijk dat de snelheid in de avond zeer regelmatig niet voldoende is. Bij videostreamen merk ik zeer regelmatig de beroerde snelheid door haperen of slechte kwaliteit. Ik snap dat op deze tijdstippen de belasting van het netwerk hoog is maar dat betekend niet dat ik dan maar met een slecht product afgescheept moet worden. Indien hier niks aan gedaan kan/wil worden zal ik moeten overstappen naar een andere provider die wel waar kan maken wat ze beloven. Gr FDM
Sinds vanmorgen geen enkele verbinding thuis mogelijk. Is dit al bekend?
Vandaag werd ik onaangenaam verrast met een Tele2 “inflatiecorrectie”, hoe komt men er op? Het stuitendste vind ik echter dat men hier meent te moeten afronden. Wettelijk mag er alleen worden afgerond bij contante betalingen en dat vind ik al meer dan absurd. Bij pinbetalingen mag het bijvoorbeeld niet. Waarom moet het dan bij een online betaling? En, baseert men zich volgend jaar dan weer op het nu afgeronde bedrag? Mijn maandelijkse energievoorschot bij Powerpeers is €41,16 en daar is helemaal niets mis mee. Waarom dan dit afronden door Tele2?
Hallo, net ons Tele2 internet pakket binnen en nu aan het worstelen met de aansluiting... Nou heb ik totaal geen verstand van ISRA punten en aansluitingen, kan iemand mij op weg helpen? Heb een paar foto's uit de meterkast bijgevoegd. Alvast dank voor de hulp! Groet Kai
Sinds vanochtend werkt mijn internet niet. Modem 3x gereset. DSL-lampje brandt, wereldbol niet. Modem geeft aan dat er connectie is met DSL maar ADSL blijft op “connecting...” staan
Ik heb sinds enkele dagen een nieuw modem (ZTE) dit naar aanleiding van de modem swap.’Nu valt mijn internet meerdere malen per dag uit. Lampje internet wordt rood en een paar minuten later weer groen. Ik gebruik gewoon de meegeleverde kabels en er zit geen andere router tussen. Als ik het oude modem terug zet (technicolor) is het probleem opgelost, geen uitval. zet ik het nieuwe modem terug, begint het feest en valt het regelmatig uit. Wifi blijft wel groen. Ik zie dat ik niet de enige ben die dit heeft maar een oplossing heb ik niet gezien, ja klanten die overstappen naar een andere provider. Iemand wellicht een oplossing voor dit probleem.
Powerled rood, 1 minuut na opstarten. Na 5 minuten uit zichzelf weer groen. Lijkt wel of het modem geen IP-adres krijgt.Windows 10Modem TG789bvnabt: internet/bellen./TVsignaal KPN goed bevonden. Modem verder urenlang bruikbaar. Na nieuwe start computer weer eerst powerled rood, wereldbolletje rood en zonder enige ingreep weer herstel.
Mijn verbinding voor internet en tv blijkt instabiele te zijn volgens een test gemaakt tijdens een chat! Volgende stap moet ik kontakt maken met een engineer voor een afspraak. Blikt dat de telefoon nummer was algemeen maar eindelijk staan ik in de goede wachtrij (denk ik). Niet verder gekomen. De chat text was al weg and zo vaag dat het was voor mij moeilijk om te lezen. Weet iemand een makkelijke manier om een afspraak te maken?
Is er een storing bekend in Alkmaar-Noord, internet tv en telefonie ? Heb sinds ca. 15:30 u. vandaag geen verbinding meer.
Sinds dat T-Mobile het internet verzorgd is mijn snelheid van 60Mb naar 50 Mb afgeknepen. Wanneer je nu een nieuw abo wilt afsluiten is dit o.a. de snelheid die aangeboden wordt. De keuze voor nieuwe klanten is 20, 50 of 100 Mb. Waar is mij 60Mb aansluiting gebleven? Heb ik iets gemist dat dit zou gaan gebeuren?
Onlangs heb ik een nieuw Internet Light abonnement bij jullie afgesloten, maar helaas is de internetsnelheid wel érg light! Een speedtest via jullie server levert een snelheid van niet meer dan zo'n 5Mbps op, gemeten op verschillende momenten van de dag. Dit terwijl de snelheid zo'n driemaal hoger zou moeten liggen. Alle bekende trucs heb ik reeds uitgehaald, zoals bijv. het WiFi-kanaal veranderen, slechts 1 apparaat verbinden, etc. De router zit direct op de ISRA-kabel aangesloten, dit kan de oorzaak dus ook niet zijn. Hoe kan dit verbeterd worden?!
Hallo, Een tijdje geleden heb ik mijn huidige tele2 thuis abonnement geupgraded en vandaag zou dit nieuwe abonnement geleverd worden. Vanochtend heb ik dan ook een e-mail en SMS ontvangen dat de nieuwe dienst is opgeleverd en dat ik vervolgens mijn nieuwe modem kon gaan installeren. Eenmaal de nieuwe modem aangesloten etc. bleek ik geen internet te hebben. De gangbare resetstappen heb ik uitgevoerd, maar ook zonder resultaat. Daarop hebben wij meermaals geprobeerd om de klantenservice te bereiken, maar door een storing is dat niet gelukt. Aangezien we nu in principe de hele ochtend en het begin van de middag zonder internet en TV zitten, dacht ik dat ik via het forum wellicht geholpen zou kunnen worden. Ik hoop graag iets te kunnen vernemen, zodat ik straks weer lekker kan genieten van m'n nieuwe internet en mn extra zenders. Groet, Nick
Mijn internet is vanaf het begin traag in de avond meestal na 19:30. Hebben hier meer mensen last van mijn postcode gebied is 7311? Is hier wat aan de doen? Het is heel erg vervelend ik kan hierdoor ook niet fatsoenlijk tv kijken, omdat ik via iptv kijk.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.