Skip to main content
beantwoord

Internet en wifi werkt niet

• 22 januari 2025
  • 2 reacties
  • 52 x bekeken

Wifi en internet werkt sinds vandaag de gehele middag niet,alle kabels etc getest en zitten goed in de apparaten.

Ook het modem uitgezeten en na 30 seconden weer aangedaan. Kunnen jullie helpen?

Beste antwoord door Marciano van Tele2

Hoi Nigel, van harte welkom op de Community en bedankt voor het invullen van je klantnummer! Ik heb meteen met je meegekeken en ik zie geen signaal. De lijnmeting ziet geen probleem, dus die indiceert een lokaal probleem. Bel direct eens met mijn collega's van de klantenservice op 020-7544444. Zij kunnen de vervolgstappen meteen met je doorlopen. Laat je het me weten of ze het voor je hebben kunnen oplossen? Ik hoor het graag van je! 😊

Bekijk origineel bericht

2 reacties

Marciano van Tele2
Moderator
Forum|alt.badge.img+12

Hoi Nigel, van harte welkom op de Community en bedankt voor het invullen van je klantnummer! Ik heb meteen met je meegekeken en ik zie geen signaal. De lijnmeting ziet geen probleem, dus die indiceert een lokaal probleem. Bel direct eens met mijn collega's van de klantenservice op 020-7544444. Zij kunnen de vervolgstappen meteen met je doorlopen. Laat je het me weten of ze het voor je hebben kunnen oplossen? Ik hoor het graag van je! 😊

• Auteur
  • Durft te posten
  • 1 reactie
  • 23 januari 2025

Bedankt voor de reactie,inmiddels is er een monteur onderweg,ben benieuwd wat er uitkomt.