beantwoord

Internet valt weg

  • 30 May 2024
  • 1 reactie
  • 52 x bekeken

Ik heb sinds vorig jaar een internet  probleem. Ik heb daar ook al contact gehad met Tele2 helpdesk en er is ook al monteur van KPN geweest maar het is nog steeds niet opgelost. Het internet is vorig jaar bijna een dag er uit gelegen en een keer een paar uur  gisteravond ook weer. Het internet valt regelmatig weg Vooral op de TV. De meeste tijd gebeurt dat in de avond uren Ik. heb twee netwerk kabels al vervangen . Heeft niet geholpen. Nu heb ik vandaag het programma Fing geïnstalleerd. En dat programma gaaf aan dat ik een Connectivity probleem heb met een fout code W402 Wie kan mij daar in helpen

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 5 June 2024, 12:03

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Hi clj, niet fijn dat je internetverbinding wegvalt, ik ga m’n best doen om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen! Ik heb direct navraag gedaan bij mijn collega en ik geef je graag meer duidelijkheid: We zien dat je je wifi op een kanaal hebt ingesteld dat we niet adviseren: kanaal 13. Dit is een frequentie die kan botsen met Amerikaanse apparaten (dit is daar een niet toegestande frequentie). We zien daarnaast niets merkwaardigs op de lijn, dus de kans is groot dat er iets niet lekker loopt met de wifi-verbinding.

Wat betreft het Fing programma en de foutcode die je hierbij krijgt; hier kunnen wij niets aan doen. Wij kunnen deze in ons netwerk namelijk niet meten. Op dit moment kan ik je niet met je wifi-verbinding helpen, omdat ik geen toegang heb tot de juiste systemen (ik ben zelf van Mobiel). Maar geen zorgen, bel direct even met 020-7544444. Mijn collega’s helpen je dan graag verder! 

Reageer