De Tele2 community stopt op dit domein
Vind hier alles over je vaste internetverbinding
Recent actief
We hebben zojuist een nieuw modem ontvangen. Ik wil hem aansluiten op de printer via WPS. Aan de voorkant zit een WPS knopje, maar wanneer ik deze indruk (1 sec, of 5 sec, of zelfs langer), gaat het lichtje aan de voorkant van WPS niet branden. Hij lijkt dus niet te zijn geactiveerd. De printer kan dus geen connectie maken. Hoe kan ik WPS activeren?
Hallo allemaal, Wij krijgen bij het uitvoeren van een zoekopdracht via Google regelmatig onderstaande melding:“Onze systemen hebben ongebruikelijk verkeer van uw computernetwerk vastgesteld. Op deze pagina wordt gecontroleerd of de verzoeken daadwerkelijk door u worden verzonden en niet door een robot."Pas na het voltooien van een ‘reCAPTCHA’ kan de zoekopdracht worden voltooid.Als ik verbinding maak met een ander netwerk krijg ik deze melding niet. Alleen via het modem van Tele2. Hebben jullie enig idee waar dit aan kan liggen? We hebben het modem al een keer gereset en een virusscan gedaan op onze apparaten (computers, laptops en telefoons), maar het gebeurt nog steeds. We maken ook geen gebruik van VPNs. Zou iemand ons hierbij kunnen helpen? Ik hoor graag van jullie, Met vriendelijke groet, AB27
Mijn internet valt steeds weg en na 10 minuten gaat weer aan en weer na ongeveer 3 minuten valt weg
Voor de tweede keer in relatief korte tijd word ik plotseling geconfronteerd met een wijziging van mijn IP adres.Omdat mijn IP adres wordt gebruikt voor toegang tot enkele toepassingen, is dat heel lastig. Zeker als je het niet van te voren weet.Een vorige keer heb ik dit ook gemeld.
Hallo, Ik wilde inloggen op ip-adres 192.168.0.2 met behulp van mijn router. Kan iemand mij het gedetailleerde proces geven om het te doen? Elke gerelateerde website zou ook helpen.
Gistermiddag rood lampje bij mijn internetverbinding, meerdere malen gereset mocht niet helpen. Gisteravond laat was het rode lampje weg heb nu wel weer verbinding met laptop via de kabel maar ik heb nog geen Wifi lampje brand niet en ik ben ook niet terug te vinden. Vanmorgen ook al weer opnieuw gereset maar werkt nog niet. Zijn jullie ergens mee bezig geweest geweest gisteren las ook een ander topic van iemand uit omgeving Sliedrecht die gisteren dezelfde klacht had en ik zit in dezelfde regio.
Thuiswerken, Netflix of je favoriete items online shoppen, easy! Het belangrijkste wat je hiervoor nodig hebt is een werkende internetverbinding. Nog makkelijker dus want die werkt altijd! But, your worst nightmare came true. Want waarschijnlijk zou je niet op dit topic zijn beland als jouw internet het vlekkeloos deed. Geen man overboord, hier zit je goed!Of jij nu last hebt van een trage vaste verbinding of je internet ligt er helemaal uit, wij gaan jou helpen! In dit topic geven we je een aantal tips om jouw internet weer in no time up and running te krijgen. Heb je issues met wifi? Ook hierover hebben we een super handig topic op onze Community, deze vind je hier!What do we do first? Check it out! Check up! Om een goede, stabiele internetverbinding te krijgen is het natuurlijk belangrijk dat het modem goed is aangesloten. Klinkt logisch maar kijken kan geen kwaad! Wellicht is de kat van de overbuurvrouw naar binnengeglipt en heeft de kabels er uit getrokken.Zo, waar moet je dan op
Sinds vanmorgen geen internet. Zowel de Genexis Gigabit als de Technicolor router verschillende malen uit en aangezet. Bovenste drie Lampjes op de Genexis knipperen snel. Ook geen telefoon en TV. Waar gaat het mis?
Goedenavond, Binnenkort krijg ik via KPN een glasvezelaansluiting (krijg daar nog bericht van), wat moet ik doen voordat dit is aangelegd?
Beste Tele2&forum, Sinds 4 juni heb ik Tele2 internet. Helaas blijft t internetlampje rood, dus toch niet... 1. Zou Tele2 kunnen controleren of zij leveren? En forumleden/Tele2, willen jullie meekijken naar de andere mogelijke reden, dat ik de telefoonkabel niet goed heb aangesloten op het isra punt? Ik heb 2 opties geprobeerd: 1.eerst 2.en nu Het meegeleverde kabeltje is van een ander type (rood-groen-geel-zwart) dan in de handleiding, dus ik heb geen groen-witte+oranje draad zoals in handleiding optie 4. Klopt de volgorde? Heb ik een ander kabeltje nodig? Bij mijn vorige aanbieder werkte het wel, met deze aansluiting + spitter(?). Alvast dank!
Internet en tv doet het niet in Goor Overijssel..Al meer dan een paar uur......
Ik heb sinds vanmorgen het probleem dat steeds mijn internet en bellen steeds met tussenpozen uitvalt.De power en wifi lampjes op mijn modem blijven branden, maar het internet en het bellen lampje gaan dan helemaal uit. Deze blijven dan zo'n 10 seconden uit, dan flits het internet lampje een fractie van seconde rood en dan groen, en 3 seconden later is ook het bellen lampje weer groen. Dit is vanmorgen nu zo'n 20-30 keer gebeurd, soms is het een half uurtje goed, soms maar een paar minuten voordat het weer gebeurt. Modem reset is gedaan en bekabeling gecontroleerd. Kan iemand van tele2 een blik werpen? Bellen is ondoenlijk omdat de telefoon ook steeds mee uitvalt.
Sinds deze nacht/ochtend doet het internet het niet. Ik woon in Leiden. Het lampje bij internet brandt rood. Ik heb al 2x de stekker eruit en weer erin gedaan, maar dat helpt helaas niet. Router reset ook niet. Kunnen jullie me helpen? De klantenservice is gesloten vandaag vanwege hemelvaart.
De vraag is al eerder gesteld, maar zo te zien 3 jaar geleden, misschien is er iets veranderd. Momenteel kan ik via een optische kabel verbonden met de tv-ontvanger en mijn receiver, radio luisteren. Alleen de ontvanger en mijn receiver hoeven aan. Via de afstandsbediening kan ik van zenders wisselen (even weten welke zender onder welk nummer zit, dan hoeft voor wisselen de tv ook niet meer aan). Kan dat ook bij tele2?, ik denk aan het pakket internet en tv tot 20mb.
Hoi allemaal, Het internet doet het sinds vanochtend niet meer. Dsl lampje brand wel. Internet lampje brande rood vanochtend, maar na reset, brand die ook niet meer. Ik hoor graag of iemand een idee heeft wat ik kan doen. Albast bedankt!
Ik heb al sinds 4 uur smiddags thuis geen internet! Ik kan zelfs tele2 zelf niet bellen! Ik woon trouwens in bodegraven. Er staat een storing bij den haag. Maar dat is niet zo super vlak bij? Kan iemand me hiermee helpen? Ik heb hem al ge - resset en uit gedaan. Maar werkt niet! Groet
Goedemorgen, Sinds vorige week heb ik problemen met internet. Mijn pc heeft opeens geen internettoegang meer, ik heb al verschillende dingen gedaan maar niets helpt. Toen ik de modem een keer herstart had deed hij het opeens wel, maar helaas de volgende dag al niet meer. Hij geeft aan dat er verbindingsproblemen zijn met de modem. Ook als ik wifi inschakel op mijn telefoon gaat deze heel traag en valt dan weer weg. Kan dit dus aan de modem liggen en wat kan ik nog doen? Met vriendelijke groet, Kim
Ik krijg een ingesprektoon als ik via VOIP via glasvezel mijn Tele2 smartphone probeer te bellen. Weet iemand raad?
HELP! Sinds vanochtend doet mijn internet het niet meer. Het DSL lampje brandt niet, dus ik ga er vanuit dat dit het probleem is. Resetten etc is al gebeurd. Statuslampje knippert. Uit mijn ISRA punt (zo eentje met vier gaten voor een telefoonstekker) komt de DSL kabel, en ik denk dat die kapot is. Daarom heb ik een telefoonstekker en nieuwe kabel aangeschaft, maar hij maakt nog steeds geen verbinding. Moet ik de oude DSLkabel doorknippen misschien? Ben het spoor nu totaal bijster... Bijgevoegd wat foto’s van de ISRA/modem situatie.
Er is iets heel vreemds aan de hand. Bij mij thuis op de pc werkt de site AlieXpress niet kan niet inloggen krijg foutmelding noem maar op. Kom wel op de site totdat ik wil inloggen loopt alles vast met de site daarna kan ik ook niet meer op de site. Krijg geen verbinding meer. Maar gooi ik de cookies weg krijg ik weer wel verbinding met de site tot ik weer wil inloggen loopt het weer vast en kan ik dus weer niet op de site. Nou het mooi. Via mijn mobiel met de AlieXpress app kom ik via de wifi er ook niet op. Maar zet ik de wifi op mijn mobiel uit en ga ik via de Vodafoon provider internet verder doet alles van AlieXpress het weer wel. ?????????????????? Ik begrijp er niks van verder doet alle sites het heb nergens last van alleen AlieXpress zowel op Chroom als FireFox als Explorer. Kom op de site wil inloggen en bam niks meer wil weer naar de site en kom er niet meer op kan geen verbinding meer maken. Haal cookies weg en kan weer op de site.????????? Had zojuist iemand va
Ik heb de volgende webserver draaien: http://77.166.57.113/ Webpagina wanneer wel bereikbaar via andere verbindingen.De webserver draait op een KPN verbinding. Ik kan deze pagina bereiken vanaf een andere KPN, Xs4all, Telfort, Ziggo en Vodafone (mobiel) en T-mobile (mobiel). Ik gebruik Chrome als browser. Wanneer ik via bij mijn Tele2-verbindingen naar de webserver ga, krijg ik na ongeveer 20 seconde de melding: Deze site is niet bereikbaarHet duurt te lang voordat 77.166.57.113 reageert Verder is het IP-adres ook niet te pingen vanaf deze Tele2-verbindigen. Vanaf de providers wel. Vanuit de KPN verbinding van de webserver, kan ik wel de Tele2-verbindingen pingen?!?!? Weet iemand misschien, waardoor ik mijn webserver op KPN niet via mijn Tele2-verbindingen kan bereiken? Graag zou aan mede Tele2-gebruikers willen vragen of zij de betreffende IP-adres wel kunnen pingen of benaderen. Laat dan even weten of de pagina bereikbaar is. Alvast bedankt.
Goedemiddag,mijn probleem is het volgende : ik kan wel inloggen op mijn tele2 mail. Maar wil ik echter inloggen op “Mijn tele2 thuis “ om mijn gegevens in te zien dan lukt dit op géén enkele keer. Eerst dacht ik aan een storing en heb ik een aantal dagen gewacht . Maar vanaf vorige week probeer ik iedere dag in te loggen en lukt dit niet. chat geprobeerd maar hier kom ik niet verder mee. Heeft iemand hier tips, ik hoor het graag, alvast bedankt, Mieke
Ons internet werkt momenteel niet. Na het resetten van de router (dat moeten we vaak doen anders werkt de chromecast niet) werkte het internet op geen enkel apparaat meer. De powerplug die ik gebruik om via het stroomnet internet te krijgen op mijn pc geeft nog wel een wit lampje dat geeft aan dat hij het doet. De lampjes op de router zijn bijna allemaal groen behalve de het powerknopje. We hebben al een reset gedaan via het aan en aan knopje bij de zijkant en de hardreset met een paperclip naald aan de onderkant. Ik heb de in de middag gewoon gebruik kunnen maken van het internet en na het resetten van de router door de stroom er af te halen werkte het internet niet meer. Router modelnummer: Technicolor TG789Bvn
Al de hele dag geen internet en tv in Den Haag postcode 2562. Is er een storing bekend?
Als sinds gisteren 16.45uur geen internet in Capelle aan den Ijssel. Modem paar keer opnieuw aangezet en kabels gecontroleerd maar bood geen soelaas. Tegen de tijd dat ik de klantenservice wilde bellen was deze natuurlijk al weg. Op allestoringen.nl zie ik in ieder geval dat met mij nog meer mensen zijn in diverse omliggende steden die hier ook last van hebben. Na een avond zonder tv, internet en met een boek op de bank maar vroeg naar bed. Je zou verwachten dat de td van tele2 dan toch druk op zoek is naar een oplossing en dat de storingen worden gemonitoord en dat het ook op de website van tele2 staat dat er een storing is in de bovenstaande plekken, maar nee.. Nu in de ochtend nog steeds geen internet! 😕 Tele2 kom eens in actie! En een compensatie voor niet genoten diensten *pro rata restitutie van abonnement* zou ik ook op prijs stellen.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.