Modem wissel - snellere manier

  • 10 February 2024
  • 1 reactie
  • 35 x bekeken

Ik kreeg een nieuw modem toegestuurd. Er zat een handleiding bij: alleen er in prikken, max. 10 minuten wachten en klaar! Dus gedaan, maar helaas. Het Internet lampje op het nieuwe modem bleef rood. Na wat rommelen en proberen met de handleiding en de website er bij kreeg ik het niet aan de praat.

Een paar weken later nog een keer geprobeerd, met hetzelfde resultaat. En dit weekend maar weer. Het kost je elke keer toch weer een half uur, dus in totaal al 1,5 uur kwijt, voor iets waar ik niet om gevraagd heb. Dan maar de klantenservice bellen. Na 15-20 minuten in de wacht iemand aan de lijn. Een paar keer in de wacht gezet en uiteindelijk afgesproken dat er een monteur langs komt (weer half uur verder, totaal nu 2 uur). Even later kwam de mail en de SMS voor de afspraak met de monteur. Dat werke allemaal maar matig, de website van Guidion bleef elke keer hangen bij de tweede stap van de afspraak. Na een kwartiertje was dat opgelost, misschien een storing (weer half uurtje, de teller staat nu op 2.5 uur). Alles ingevuld, en wat schetst mijn verbazing: Mijn woonplaats op de afspraak site van Guidion is niet correct. Het is een andere woonplaats dan op mijn factuur staat. Wat? “Als het adres niet klopt, even contact opnemen met Odido”, stond er onder. Ah, weer dat  bel traject in, met wachttijd, etc, en maar hopen dat het ooit goed komt (teller staat nu op drie uur).

Is er geen snellere manier om dit af te handelen, begon ik mij af te vragen. Iets dat me maar een paar minuten kost. En ja hoor, uiteindelijk gevonden!! Ik ben naar de website van Caiway gegaan, en daar heb ik een abonnement afgesloten met overstapservice. Koste me maar een paar minuten, en er komt ook nog een monteur nota bene naar mijn adres in mijn eigen woonplaats! Aanrader!!

Marciano van Tele2 1 maand geleden

Hi steenhoven, excuses voor de late reactie. Jouw topic is me volledig ontglipt. Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's van de klantenservice en is alles inmiddels opgelost? Ik zou het graag zelf voor je controleren, maar ik heb zelf geen toegang tot de juiste Thuis-systemen. Je kan mijn collega's bereiken op 020-7544465!

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Hi steenhoven, excuses voor de late reactie. Jouw topic is me volledig ontglipt. Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's van de klantenservice en is alles inmiddels opgelost? Ik zou het graag zelf voor je controleren, maar ik heb zelf geen toegang tot de juiste Thuis-systemen. Je kan mijn collega's bereiken op 020-7544465!

Reageer