Skip to main content

Hoi! Sinds woensdag doet ons internet het niet meer. Wifi signaal is er nog wel, maar er is geen internet. Bekabeld internet doet t ook niet.
 

Het internet lampje op de voorkant van het modem (model ZTE) brandt niet en het L1 en L2 lampje brandt ook niet. Heb al de stekker van de modem er (paar minuten) uitgehaald en harde reset van het modem gedaan maar hielp niet. Ook de telefoonkabel er in en uit gehaald (maar nog niet een nieuwe geprobeerd).

@Merlissa 

Als je 020 7544444 belt kunnen zij meteen je lijn doormeten en zien waar de fout zit.


Update: we hebben gebeld met Tele2 en het bleek na even zoeken iets te zijn met de buitenbekabeling. Dat is opgelost door KPN en het internet doet t weer :)


Sinds gisteren geen internet thuis


Ik heb alle kabels uit uit en weer aan maar nog steeds rode lampje 


Hi @Fatima 86, woon je in de regio Amsterdam? Daar zijn namelijk problemen bekend waar mijn collega's nog hard aan werken. In dit topic zullen we updates plaatsen: Is er een storing bij Tele2 Thuis op Internet, TV, of vaste Telefonie? | Tele2 Forum

Woon je ergens anders? Bel dan direct met 020-7544444. Mijn collega's kunnen je dan stap voor stap helpen!


Reageer