Skip to main content
beantwoord

Online abonnement opzeggen aanvraag is verdwenen (en niet opgezegd)

  • 9 oktober 2024
  • 1 reactie
  • 47 x bekeken

Goedendag,

 

Ik heb op 23 september online via mijn account mijn abonnement voor tele2 thuis opgezegd, echter is daar nooit een mail op binnengekomen. Wel dat hij blijft zeggen dat er een verzoek is ingediend.

Nu kijk ik weer vandaag, 3 weken later, en nu is alles verdwenen (facturen, info) maar abonnement loopt lekker door. Kan iemand aub helpen met de bevestiging dat het nu toch ten einde komt per 23 oktober? Want mijn nieuwe provider komt ook al de 21e, dus wil geen dubbele kosten, en het is netjes op tijd ingediend. Mvg. B.

Beste antwoord door eric

Voor dit soort vragen kun je alleen terecht bij de Tele2 telefonische klantenservice.  020-7544444.

Bekijk origineel bericht

1 reactie

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • 7114 reacties
  • Antwoord
  • 10 oktober 2024

Voor dit soort vragen kun je alleen terecht bij de Tele2 telefonische klantenservice.  020-7544444.