beantwoord

Verzoek tot verwijderen BKR registratie

  • 22 January 2024
  • 1 reactie
  • 83 x bekeken

Beste heer/mevrouw,

 

Ongeveer 2 jaar geleden heb ik mijn achterstand afgelost bij tele2 en het desbetreffende incasso bureau, maar sindsdien staat het nog steeds op lopend. Ook heb ik al gebeld met het incasso bureau en die heeft mij een bevestiging gestuurd dat het volledig was afgelost. Ik heb nu met odido gebeld en daar word ik steeds van het kastje naar de muur gestuurd. Graag zou ik hiermee geholpen willen worden, want dat het na 2 jaar nog steeds niet is afgesloten terwijl het wel al is afgelost kom ten nadele van mij. 

 

Met vriendelijke groet, 

Jan

icon

Beste antwoord door eric 22 January 2024, 19:52

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @JanHoog ,

Bedoel je dat er nog geen H(erstel) is geplaatst bij de A2 melding? Dat moet Tele2 inderdaad doen nadat de achterstand is ingelopen.  De totale verwijdering van de BKR registratie wordt door het BKR gedaan, 5 jaar na de Herstel melding.

Als de herstel melding ontbreekt kun je het beste bellen met de Tele2 klantenservice als het om vast internet en de Odido klantenservice voor mobiel. Op het forum kunnen we je daar niet mee helpen. 

Als je echt niet verder komt zou je een aangetekende brief kunnen sturen naar het hoofdkantoor in Den Haag. Het is inmiddels best wel een tijd geleden. Dus dat soort zaken opzoeken is vaak werk van gespecialiseerde afdelingen. 

 

Reageer