Skip to main content
Antwoord

Factuur na annulering

  • September 25, 2023
  • 3 reacties
  • 69 x bekeken

Op 9 augustus heb ik mijn abonnement bij jullie opgezegd met ingangsdatum 1 september. Ik heb met u gesproken aan de telefoon en u verzekerde mij dat er na die datum niets in rekening zou worden gebracht. Ik heb echter zojuist de volledige factuur voor de maand september ontvangen, terwijl ik geen klant meer was. Hoe kan ik hiervoor een terugbetaling krijgen?

Beste antwoord door WhTurner

De factuur van de afrekening gaat altijd over de vorige maand. In september ontvang je dus de afrekening over de maand augustus. Deze is gedateerd in september, dit staat ook op de factuur.

3 reacties

WhTurner
Goldmember
  • Superuser
  • Antwoord
  • September 25, 2023

De factuur van de afrekening gaat altijd over de vorige maand. In september ontvang je dus de afrekening over de maand augustus. Deze is gedateerd in september, dit staat ook op de factuur.


  • Auteur
  • Durft te posten
  • September 25, 2023
Op de factuur die ik heb ontvangen staat dat de gedekte periode loopt van 1 september tot en met 30 september. Daarom werd mij een periode aangerekend dat ik geen klant meer was.

eric
Ere-member
Forum|alt.badge.img+12
  • Ere-member
  • September 25, 2023

Als je 9 augustus opzegt gaat dan de opzegtermijn van 1 maand in. Je abonnement loopt dan tot 9 september.  Er wordt vooraf gefactureerd zoals WHturner al aangeeft. Op de volgende factuur worden de niet gebruikte dagen pro rato gecrediteerd.